خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله:

مقاومت لبنان به صورت همه‌جانبه از مقاومت فلسطین حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۹۹

سید حسن نصرالله شب گذشته طی تماس تلفنی با «خالد مشعل» مسئول دفتر سیاسی حماس، از ایستادگی و خلاقیت مبارزان فلسطینی در میدان جنگ با اسرائیلی‌ها و صبر زیاد ملت فلسطین در نوار غزه تقدیر کرد.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در تماسی تلفنی با رهبران فلسطینی، بر حمایت مقاومت لبنان از مقاومت ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، سید حسن نصرالله شب گذشته طی تماس تلفنی با «خالد مشعل» مسئول دفتر سیاسی حماس، از ایستادگی و خلاقیت مبارزان فلسطینی در میدان جنگ با اسرائیلی‌ها و صبر زیاد ملت فلسطین در نوار غزه تقدیر کرد.

نصرالله در این تماس تلفنی تاکید کرد که مقاومت لبنان به صورت همه‌جانبه در کنار انتفاضه و مقاومت ملت فلسطینی قرار دارد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین از مواضع و شروط به حق مقاومت فلسطینی برای پایان دادن به جنگ حمایت کرد.

نصرالله در تماس تلفنی دیگری با «رمضان عبدالله شلح» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی، با وی درباره اوضاع میدانی و تحولات سیاسی منطقه رایزتی کرد.

وی در این تماس تلفنی تاکید کرد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تجاوز خود به نوار غزه بر تایید بین‌المللی و دولت‌ها تکیه دارد، مقاومت در نوار غزه به قوی‌ترین تایید و حمایت و جایگاه مردمی متکی است.

نصرالله همچنین بر همبستگی و حمایت حزب‌الله و مقاومت لبنان از مقاومت در نوار غزه تاکید کرده و تصریح کرد که مقاومت لبنان آمادگی همکاری با مقاومت فلسطین برای رسیدن به اهدافش و شکست دشمن در تحقق اهدافش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز