خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سانحه برای هواپیمای مسافربری در آمریکا/ اصابت ۳ راکت به پایگاه نظامی «بلد»/ ورود مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۷۳۰

سانحه برای هواپیمای مسافربری در آمریکا، اصابت ۳ راکت به پایگاه نظامی «بلد» و ورود مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نیروی دریایی فرانسه در راستای سیاست اعمال فشار بر کره‌شمالی، به نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای چین شرقی می‌پیوندد.

- نماینده کشورمان در آژانس بین المللی اتمی در توئیتر نوشت: مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد.

- رسانه‌های محلی از اصابت سه راکت به پایگاه نظامی البلد خبر دادند که در نتیجه آن یک پیمانکار عراقی زخمی شده است.

- ساکنان سرزمین‌های اشغالی بار دیگر مقابل محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کرده و علیه وی شعار سر دادند.

- وزارت دفاع روسیه هشدار داد که گروه‌های تروریستی حاضر در ادلب با همکاری سازمان تروریستی «کلاه سفیدها» در حال تدارک زمینه‌هایی ساختگی برای متهم کردن ارتش سوریه به انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان هستند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با اعلام وقوع یک فاجعه عمده در تگزاس راه را برای ارسال کمک‌های بیشتر فدرال به این ایالت در جنوب کشور هموار کرده است.

- معاون وزیر خارجه روسیه بار دیگر اعلام کرد که این آمریکا است که باید گام نخست را در اجرای برجام بردارد.

- تیراندازی در یک فروشگاه اسلحه در ایالت لوئیزیانای آمریکا دست‌کم سه کشته برجا گذاشت.

- موتور یک هواپیما در فرودگاه ایالت «دنور» دقایقی پس از برخاستن، دچار آتش‌سوزی شده و قطعاتی از بدنه موتور در مناطق مسکونی شهر «بلومفیلد» در این ایالت سقوط کرد.

- یک منبع آگاه اعلام کرد که رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تصمیم دارد طی روزهای آینده برای نخستین بار پس از ترک کاخ سفید در یک نشست محافظه‌کاران سخنرانی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز