خبرگزاری کار ایران

یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا خبر داد:

آمار نادرست قربانیان غیر‌نظامی در سوریه و عراق بر اثر حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۶۱۲

تحلیلگران شرکت آمریکایی تجزیه و تحلیل «رند» تاکید کرده‌اند که حملات هوایی آمریکا در سوریه و عراق منجر به قربانی شدن غیر‌نظامیان در این کشورها‌ می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، تحلیلگران موسسه آمریکایی تجزیه و تحلیل «رند» اقرار کرده‌اند که حملات نیروی هوایی آمریکا باعث کشته شدن غیرنظامیان در عراق و سوریه می‌شود و به آن‌ها توصیه می‌کنند تلفات غیرنظامیان را در آینده کاهش دهند.

در گزارش این موسسه آمده است: «نیروهای هوایی آمریکا باید تلفات غیرنظامیان و خسارت‌های جانبی آن‌ها را کاهش دهد از جمله اینکه از جنگ در محیط‌های متراکم شهری خودداری کند.»

در ادامه این گزارش تاکید شده است: «تناقض موجود بین آمار گزارش شده از سوی ائتلاف درباره شمار تلفات غیر‌نظامیان با سایر سازمان‌ها باید بیشتر بررسی شود تا پیامدهای استراتژیک تلفات غیرنظامیان برای آمریکا و کل منطقه مشخص شود.»

در این سند همچنین تاکید شده است که بمب‌های غیر هدایت‌شونده فقط باید در مکان‌های بدون سرنشین مورد استفاده قرار گیرند و مهمات دقیق‌تری باید خریداری شود و آمریکا نیز باید به ناظران شناسایی زمینی بیشتری برای تعیین هدف برای پرواز آموزش دهد.

تحلیلگران این موسسه از افشای برآورد خود از شمار قربانیان غیر نظامی در عراق و سوریه خودداری کرده و به فقط به  به داده‌های «ایر وارز» استناد کرده‌اند. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز