خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

استعفای معاون مطبوعاتی کاخ سفید/ تبرئه رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در سنا/ سفر رئیس‌جمهوری اوکراین به امارات

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۰۱

استعفای معاون مطبوعاتی کاخ سفید، تبرئه رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در سنا و سفر رئیس‌جمهوری اوکراین به امارات از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری اوکراین شامگاه شنبه وارد امارات شد.

- دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در سالگرد قیام مردم بحرین تأکید کرد که بحرینی‌ها بار دیگر بنی‌امیه این زمان را شکست را خواهند داد.

- طرح استیضاح مجدد رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در سنای این کشور شکست خورد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای با استقبال از تبرئه وی در جریان استیضاح در سنا، اعلام کرد که در ماه‌های آینده مسائل زیادی هست که با شما در میان خواهم گذاشت.

- وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، در پیامی توئیتری خواستار در پیش گرفتن دیپلماسی اصولی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شد.

- معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید به دلیل استفاده از کلمات زننده در جریان تهدید یک روزنامه‌نگار و اظهارات تبعیض‌آمیز جنسی طی یک گفت‌و‌گوی تلفنی، از سمت خود استعفا داد.

- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در انتقاد از تبرئه رئیس‌جمهوری سابق این کشور در سنا، نتیجه نمایش گروهی از جمهوری‌خواهان بزدل بود.

- رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای در واکنش به تبرئه شدن رئیس‌جمهوری سابق این کشور در سنا، آن را فصلی غم‌انگیز در تاریخ ایالات متحده خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز