خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری منتخب مکزیک با همتای مکزیکی خود/ واکنش سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به حمله سایبری اخیر به نهادهای این کشور/ انتقاد وزیر خارجه سوریه از تحریم‌ها علیه این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۷۹۳

گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری منتخب مکزیک با همتای مکزیکی خود، واکنش سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به حمله سایبری اخیر به نهادهای این کشور و انتقاد وزیر خارجه سوریه از تحریم‌ها علیه این کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا نماینده ایالت نیومکزیکو در مجلس نمایندگان را به عنوان گزینه خود برای تصدی سمت وزیر کشور معرفی کرد.

- نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان، خواستار تحقق توافق سیاسی میان طالبان و دولت افغانستان در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

- سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که این کشور به مسببان حمله سایبری پاسخ خواهد داد.

- وزارت انرژی روسیه از دیدار رئیس این وزارتخانه با وزیر نفت ایران خبر داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا بر خلاف وزیر خارجه این کشور که حمله سایبری به نهادهای آمریکایی را بسیار مهم خوانده بود، آن را امری بی‌اهمیت خواند.

- رئیس‌جمهوری مکزیک از گفت‌وگوی تلفنی خود با رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا خبر داد.

- رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، با معرفی اعضای تیم حفاظت از محیط زیست دولت خود گفته است که این تیم «طرحی بلندپروازانه» را برای مقابله با تغییر اقلیم دنبال خواهد کرد.

- وزیر خارجه سوریه، تحریم‌های آمریکا علیه این کشور را جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز