خبرگزاری کار ایران

حقوق معلولین در استخدام ها رعایت شود

کد خبر : ۱۸۶۴۳۴

برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و به منظور کمک به معلولان وظایفی تعریف شده که هرکدام از مدیران باید به نوبه خود وظایف محوله را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به سه درصد حق استخدام معلولان در دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، سعید زرین فر روز در همایش محفل کریمانه که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد، افزود: اقدامات بهزیستی مانند زیر پوشش قراردادن زنان بی‌سرپرست و افراد معلول از لحاظ کمی و کیفی به بهترین نحو مطلوب صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ماموریت‌هایی که در بهزیستی صورت می‌گیرد نیاز به یک سازمان و نهاد خاصی دارد ولی این مجموعه همه وظایف را به بهترین نحو مطلوب انجام می‌دهد.

زرین فر بیان کرد: اعتبارات دولتی بهزیستی نسبت به فعالیت‌های این سازمان بسیار محدود است و نیاز است که مردم برای تحقق اهداف این سازمان مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استاندار بوشهر به بررسی مشکلات معلولان اهتمام ویژه دارد، گفت: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و به منظور کمک به معلولان وظایفی تعریف شده که هرکدام از مدیران باید به نوبه خود وظایف محوله را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر افزود: با توجه به اینکه کمک به همنوعان در فرهنگ و مذهب ایرانیان نهادینه شده است مردم و بویژه خیران نیک اندیش به منظور تحقق اهداف سازمان بهزیستی برای کمک به معلولان باید در حدتوان کمک‌های خود را به این سازمان اهدا کنند.

وی افزود: همراهی مردم با نهادهایی که امور مربوط به معلولان را به سرانجام می‌رساند می‌تواند گره گشای عمده مشکلات معلولان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز