خبرگزاری کار ایران

علی ماندگار:

شلوغ ترین خیابان عسلویه پیاده رو می شود

کد خبر : ۱۶۸۹۲۶

به دلیل وجود بازار و اصناف متعدد در راسته این خیابان، تردد شهروندان به صورت پیاده از این محدوده بسیار زیاد است.

شهردار عسلویه خبر داد: مسیر خیابان دولت تا خیابان مسجد جامع به پیاده راه تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا علی ماندگار عرض کم گذر و وجود بازار در این محدوده را از دلایل تبدیل خیابان به پیاده راه عنوان کرد و افزود: به دلیل وجود بازار و اصناف متعدد در راسته این خیابان، تردد شهروندان به صورت پیاده از این محدوده بسیار زیاد است.

برپایه این گزارش، سومین جلسه کارشناسی مطالعات خیابان دولت عسلویه با حضور تیم کارشناسان معماری و شهرسازی از تهران و مرکز استان، رئیس پلیس راهور عسلویه، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

روان سازی تردد از اولویت های شورای شهر
دراین جلسه بازیار رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی شورای شهر توجه به زیبا سازی، روان سازی تردد و ترافیک شهری و برنامه ریزی شهری می باشد که در این راستا پروژه های پیشنهادی شهرداری در جلسات شورا مورد بحثو بررسی قرار گرفته و جهت اجرا ابلاغ گردید که یکی از آنها طرح ساماندهی و پیاده راه سازی خیابان دولت می باشد.

خواجه نائب رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه نیز ضمن بر لزوم توجه به مطالبات مردمی پس از اجرای طرح تأکید کرد.

شلوغ ترین خیابان عسلویه پیاده رو می شود

شهردار عسلویه نیز گفت: طرح ساماندهی و پیاده راه سازی خیابان دولت(بازار) شامل کانال دفع آبهای سطحی، نماسازی، تعریض و رعایت برهای اصلاحی، روشنایی خیابان، کنترل ترافیک در جهت روان سازی ترافیک و امنیت عبور عابرین به منظور افزایش درآمد مغازه داران شاغل در این خیابان در دستور کار است.

علی ماندگار افزود: در فاز اول این طرح مسیر خیابان های دولت تا مسجد جامع به پیاده راه تبدیل می شود.

وی ادامه داد: کلیه وسایط نقلیه ای که در این مسیر تردد می کنند، از مسیر جایگزین تعیین شده تردد خواهند کرد.

شهردارعسلویه با بیان اینکه عرض کم این خیابان و وجود بازار در این محدوده از دلایل تبدیل به پیاده راه می باشد، افزود: به دلیل وجود بازار و اصناف متعدد در راسته این خیابان تردد شهروندان به صورت پیاده از این محدوده بسیار زیاداست.

ماندگار اضافه کرد: از آنجائیکه امنیت و سرمایه گذاری با یکدیگر رابطه مستقیم دارند، شهرداری عسلویه در راستای ایجاد امنیت سرمایه گذاری برای بازاریان اجرای طرح مذکور را ضروری دانسته و از پروژه های مهم شهری می دانند که به زودی اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز