خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

تخصیص ۸۰ میلیارد ریال به شهرداری بندر گناوه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۲۲

گناوه با داشتن مزیت‌های مختلف داری جاذبه‌های فراوان گردشگران است لازم است در ساخت هتل و اقامتگاهای اسکان گردشگران تلاش شود تا شاهد رشد حضور گردشگران باشیم.

استاندار بوشهر گفت: بندر گناوه از نقاط مهم و گردشگر پذیر استان بوشهر و کشور است که برای توسعه مبلمان شهری و ایجاد زیرساخت‌های لازم شهری امسال ۸۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری، درجمع مسئولان گناوه با تبریک ایام‌الله دهه فجر بر توجه به توسعه سازمان‌های مردم نهاد تاکید و اظهار کرد: توسعه سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف نقش تاثیرگذاری در به ثمر رسیدن طرح‌ها دارد.
وی بر فعال‌تر شدن سازمان‌های مردم نهاد در شهرهای مختلف استان بوشهر تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با مشارکت دادن سازمانهای مردم نهاد در طرح‌ها و برنامه‌های خود ضمن اینکه زمینه فعال کردن آن‌ها فراهم اشتغال برای گروه‌های مختلف را مشخص کنند.
استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۱۱ دراستانداری بوشهر افزود: این سامانه ضمن اینکه به شکایت‌ها و درخواست مردم رسیدگی می‌کند مطالبات مردم پیگیری و پاسخگوی مشکلات مردم است.
سالاری، قابلیت‌های شهرستان گناوه را برشمرد و گفت: گناوه با داشتن مزیت‌های مختلف جاذبه‌های فراوانی برای مردم و گردشگران دارند که لازم است درساخت هتل و اقامتگاهای اسکان گردشگران تلاش شود تا شاهد افزایش ماندگاری گردشگران باشیم.
وی از انتقال آب سد رئیسعلی دلواری به اراضی کشاورزی بندر ریگ خبرداد و گفت: با انتقال آب سد رئیسعلی دلواری زمینه رونق کشاورزی در بندر ریگ فراهم می‌شود.
استاندار بوشهر بر توجه به جذب سرمایه‌گذار برای تسریع در اجرای طرح‌های مختلف به ویژه طرح‌های گردشگری و آبزی‌پروری تاکید کرد و گفت: جاذبه‌های گوناگونی که گناوه دارد با مشارکت سرمایه‌گذاران توسعه می‌یابد و زود‌تر به ثمر می‌رسد.
دکترسالاری بر توجه به زیرساخت‌های شهری گناوه تاکید کرد وگفت: امسال برای توسعه مبلمان شهری و ایجاد زیرساخت‌های لازم شهری امسال ۸۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز