خبرگزاری کار ایران

خیرین دیلمی 5 میلیارد و پانصد میلیون به بیمارستان دیلم کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۷۰

مدیر عامل انجمن خیریه بیمارستان دیلم گفت : خیرین دیلمی در فروردین ماه مبلغ 5 میلیارد و پانصد میلیون ریال به بیمارستان دیلم کمک کردند.

عبدالحسین ناصری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: با شروع موج چهارم کرونا و با توجه به محدود بودن برخی از ظرفیت‌های بیمارستان در مبارزه با این ویروس کرونا به همت خیرین نیکوکار دیلمی مبلغ 550 میلیون تومان به این انجمن کمک شد.

ناصری افزود: با نشست‌های انجام گرفته و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با مدیریت بیمارستان و تعیین اولویت‌های درمانی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به بیماران اقدام به خرید اقلام مورد نیاز با کمک خیرین کردیم.

مدیرعامل انجمن خیریه بیمارستان دیلم اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش آزمایشگاهی بیمارستان به شدت نیازمند یک هود ازمایشگاهی بود در اولین گام اقدام به خرید این دستگاه با کمک خیرین کردیم تا ایمنی و امنیت این بخش را در راستای تکمیل خدمات آزمایشگاهی در شهرستان ارتقا بخشیم. همچنین از دیگر اقلام اهدایی به این انجمن برای کمک به بیمارستان کولرهای اسپلیت 60 هزار، 24هزار، 12هزار و 30 هزار، یخچال و آبسردکن، منبع تامین آب، دستگاه فشار سنج نیز بوده است. 

وی عنوان داشت : سه تن از خیرین شهرستان نیز در یک اقدام مشترک مبلغ خرید 8 پالس اکسی متر دستگاه اندازه گیری میزان اکسیژن خون را پرداخت کردند. همچنین با توجه به شرایط بحرانی بیمارستان و کمبود اکسیژن ، با توجه به نیاز بیمارستان تعداد 10 کپسول اکسیژن 40 لیتری نیز خریداری شد تا در بخش تامین اکسیژن با کمبود مواجه نشویم. 

ناصری در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از خیرین نیکوکار و بزرگوار دیلمی که همواره پشتیبان بخش سلامت بوده و از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند، گفت: این حرکت بزرگ و خیرخواهانه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده نیز خیرین دیگری برای همیاری بیمارستان در کنار کادر درمان قرار خواهند گرفت تا با لطف و عنایت خداوند هرچه سریعتر کمبود های بخش درمان این شهرستان کاسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز