خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی غدیر با دست پُر به مجمع سالانه آمد/حضور غدیر با رکوردشکنی‌های پی در پی در تولید و فروش

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۹۴

شرکت پتروشیمی غدیر با شکستن رکورد تولید و فروش نیمه دوم سال گذشته و فروردین و اردیبهشت سالجاری، در مجمع سالانه و با دست پر، حاضر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی غدیر ، سود خالص حاصل از فروش محصولات این شرکت در نیمه دوم سال ۱۴٠٠ در مقایسه با نیمه اول سال، بیش از ۴٠ درصد افزایش یافت.

بر همین اساس، میزان کل سود شرکت به طور چشمگیری روند افزایشی داشت.
دلیل این افزایش سوددهی از سوی مدیرعامل شرکت، کاهش هزینه‌های مالی، رفع مشکلات فرآیندی، جبران عقب ماندگی تولید، رفع گلوگاه ها و انجام اقدامات به موقع و اثرگذار در تولیدات و همچنین افزایش ظرفیت تولید، عنوان شده است.
از سوی دیگر، شرکت پتروشیمی غدیر در فروردین ماه ۱۴۰۱، بالاترین میزان فروش فروردین ماه در تاریخ شرکت را رقم زد و به رکوردشکنی و تداوم رشد سوددهی خود ادامه داد.
علاوه بر این، میزان تولید شرکت از ابتدای سالجاری تاکنون(۱۶ خردادماه)، به حدود ۲۸ هزار تن رسیده که این میزان تولید در بازه زمانی مذکور، قابل توجه و بینظیر بوده است.
در پایان لازم به ذکر است، پتروشیمی غدیر،، با کوله باری از خدمات، تولید، ارزآوری برای کشور و غیره، پا به مجمع سالانه گذاشته است.
به نظر می‌رسد در ادامه سالجاری نیز شاهد شکستن رکوردهای دیگر در تولید و فروش شرکت باشیم، به این دلیل که مجموعه مدیریت و کارکنان آن، به دنبال ارتقای جایگاه شرکت و افزایش ارزآوری برای میهن اسلامی ایران هستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز