خبرگزاری کار ایران

شفافیت مالی اولویت پتروشیمی غدیر است/ در ادامه پیشتازی پتروشیمی غدیر در شفاف‌سازی‌ها فیش‌های حقوقی مدیران منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۸۹

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر از شفافیت مالی و ارائه فیش های حقوقی به منظور افزایش اعتمادسازی و حرکت در مسیر شفافیت خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی غدیر ، حسین صفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شفافیت یکی از شاخص‌های مدیریت است که هم برای مردم، سهامداران و مجموعه این شرکت، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که مهم‌ترین تاثیر ارتقای شفافیت اقتصادی ، پایین آمدن فساد و تخلفات مالی است.
وی با بیان اینکه اقدامات بسیاری را برای ارتقای شفافیت انجام داده‌ است، افزود: 
 در راستای اجرای بخشنامه‌ ضوابط اجرایی انتشار عمومی فیش حقوقی مجموعه کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی غدیر، از جمله برنامه ها و اقدامات این شرکت در راستای شفافیت مالی و اقتصادی در دستور کار قرار گرفته و انجام می شود.
صفاری، شفاف‌سازی اطلاعات پرداخت کارکنان را ضروری دانست و در عین حال بر اجرای اصل شفاف‌سازی برای مقابله با فساد اداری و اقتصادی و مشخص بودن میزان هرگونه ناخالص پرداختی ماهانه به مدیران این شرکت تاکید کرد.
وی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها در بحث اجرای عملی شفافیت مالی و اقتصادی تذکر دادند؛ بر همین اساس و طبق فرمایشات ایشان، تنها مانع واقعی فساد، اجرای شفافیت مالی است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز