خبرگزاری کار ایران

آئین پاسداشت روز کارگر در شرکت نفت پاسارگاد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۳۱

شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت روز کارگر روز شنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1401 در آئینی از کارگران نمونه خود تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نفت پاسارگاد ، در این مراسم که در محل دفتر مرکزی شرکت و با حضور مدیرعامل ، جمعی از اعضای هیات مدیره ، معاونین، کارکنان و به طور همزمان در کارخانجات و پایانه‌های نفت پاسارگاد برگزار شد، از ۱۶ کارگر نمونه  این شرکت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مسعود اسفندیار در این آئین  با اشاره به اهمیت جایگاه کارگران در پیشبرد صنایع و اقتصاد کشور گفت: کارگران از مهمترین ارکان اقتصاد یک کشور هستند و بی شک، نشاط جامعه کارگری در واقع پویایی اقتصاد است.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال تولید دانش بنیان؛ اشتغال آفرین نامگذاری کردند و ما باید در نفت پاسارگاد این شعار را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهیم و با تمرکز بر تولید به شیوه دانش بنیان، بیش از پیش علم و دانش را به فرآیندهای تولید وارد کنیم.

وی افزود: تولید پایدار با تلاش و همدلی کارگران رشد خواهد کرد و بی شک تحقق اقتصاد مقاومتی نیز با افزایش بهره‌وری مجاهدان سنگر تولید، محقق خواهد شد.

اسفندیار تصریح کرد: امروز همه مسئولان و دلسوزان نظام و کشور بر افزایش تولید مبتنی بر توان داخلی تاکید دارند و در شرکت نیز باید این هدف بزرگ را در اولویت قرار دهیم.

مدیرعامل نفت پاسارگاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت رضایتمندی کارگران افزود: سلامتی و آرامش کارگران ضامن بهبود کیفیت و افزایش توان تولید است.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم پویایی و موفقیت یک مجموعه با رضایتمندی کارگران آن مجموعه ارتباط مستقیم دارد و بر همین مبنا در نفت پاسارگاد یک عزم جدی مبنی بر بهبود وضعیت معیشت کارگران وجود دارد و یکی از مهمترین ماموریت‌های خود را موضوع بهبود معیشت کارگران می‌دانیم و تلاشمان این است که بتوانیم گوشه‌ای از زحمات  این عزیزان  را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز