خبرگزاری کار ایران

دوره آموزش آنلاین زبان

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۳۵

موسسه آموزشی برتر انتخاب بسیار مناسبی برای یادگیری زبان های زنده دنیا می باشد. در این موسسه پر کاربردترین زبان های روز دنیا با مدرن ترین روش های آموزشی به زبان آموزان تدریس می شود.

موسسه آموزشی برتر انتخاب بسیار مناسبی برای یادگیری زبان های زنده دنیا می باشد. در این موسسه پر کاربردترین زبان های روز دنیا با مدرن ترین روش های آموزشی به زبان آموزان تدریس می شود. سعی آموزشگاه زبان برتر این است که بهترین کلاس زبان آنلاین را برگزار کند.

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی یکی از مهمترین انگیزه ها، برای افرادی است که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند. انگلیسی زبان رسمی تمام کشورهای دنیا بوده و افراد به هر کشوری که مهاجرت کنند، بهتر است به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند. زبان آموزانی که قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان را دارند، با ثبت نام در دوره هایی که آموزشگاه برتر ویژه مهاجرت برگزار می کند، می توانند در کم ترین زمان ممکن به مکالمه زبان انگلیسی تسلط پیدا کرده و اصطلاحات پر کاربرد این زبان را یاد بگیرند. با توجه به اهمیت ویژه ایی که یادگیری زبان انگلیسی در تمام جنبه های زندگی دارد، افراد زیادی در حال یادگیری این زبان هستند. زمانی که افراد بتوانند به زبان انگلیسی صحبت کنند، توانایی انجام بسیاری از کارها را پیدا می کنند. در بسیاری از کشورهای دنیا، دانشگاه ها برای پذیرش افراد نیاز به یک مدرک معتبر زبان انگلیسی دارند. مهارت هایی همچون گفتاری و شنیداری در امر مهاجرت مهم تر بوده و در این زمینه کاربرد بیشتری دارند. موسسه زبان برتر در این دوره ها بیشتر بر مهارت های شنیداری و گفتاری کار می کند و این دو مهارت را در زبان آموزان تقویت می کند. اگر برای مدرک آیلتس نیاز به یادپیری زبان انگلیسی دارید می توانید از خدمات تصحیح رایتینگ آیلتس استفاده کنید.

آموزش زبان ماندارین چینی

زبان ماندارین یکی از زبان های نسبتاً سخت است و یادگیری آن زبان آموزان را به چالش های زیادی می کشاند. زبان چینی ماندارین، یک زبان تونال است و در این زبان یک هجا با توجه به صدا و درجه صدا تلفظ می شود و در بعضی مواقع ممکن است با تغییر هجا، معنای کلمه نیز تغییر کند. زبان ماندارین چینی دارای 4 لحن بوده و این لحن ها با ریتم های بالا و پایین مانند خیزان، افتان و سپس دوباره خیزان و افتان همراه هستند. تسلط یافتن بر این 4 لحن در یادگیری زبان ماندارین چینی از اهمیت بالایی برخوردار است. زبان آموزان با شرکت در کلاس های برتر قادر به یاد گرفتن تلفظ شده و می توانند آواهای ماندارین را به خوبی درک کنند. زبان آموزان بعد از یاد گرفتن لحن های ماندارین، می توانند در موقع نگارش در ابتدا از حروف لاتین استفاده کنند. خواندن و نوشتن حروف ماندارین چینی گام آخر برای یاد گرفتن این زبان است. چینی مانداراین دارای 37 صدای خاص است که 21 عدد از آنها بی صدا و 16 عدد صدا دار هستند. زمانی که این حروف با هم ترکیب شوند، 420 هجای مختلف ایجاد می شود. در چینی ماندارین لغات کاربردی زیادی وجود دارد و زبان آموزان در موسسه آموزشی برتر با این لغات آشنا می شوند.

آموزش زبان ایتالیایی

 زبان ایتالیایی به عنوان چهارمین زبان رایج در دنیا شناخته شده و زبان رسمی کشورهای ایتالیا، سوئیس و واتیکان می باشد. بسیاری از کشورهای اروپایی، زبان ایتالیایی را به عنوان زبان دوم در مدارس تدریس می کنند. ریشه اصلی زبان ایتالیایی لاتین است و تقریباً در حدود 63 ملیون نفر در دنیا به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. آموزش این زبان برای افرادی که به قصد ادامه تحصیل به کشور ایتالیا مهاجرت می کنند، اهمیت زیادی دارد. افراد زیادی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های ایتالیا در رشته های مختلف به ویژه رشته های هنری و معماری به ایتالیا مهاجرت می کنند. دانشگاه های ایتالیا سطح علمی بالایی دارد و در مقایسه با سایر دانشگاه های اروپایی، پذیرش راحت تری دارد به همین دلیل بسیاری از افراد کشور ایتالیا را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. آموزشگاه برتر با تشکیل کلاس های زبان ایتالیایی این فرصت را به زبان آموزان می دهد تا زبان ایتالیایی را به بهترین نحو یاد بگیرید. زبان آموزانی که به یادگیری زبان ایتالیایی علاقه دارند، با شرکت در کلاس های آموزشی برتر می توانند بعد از مدتی به راحتی به این زبان صحبت کنند. افرادی که قبل از مهاجرت به ایتالیا زبان این کشور را یاد بگیرند و به این زبان تسلط کافی داشته باشند، می توانند بعد از تمام شدن دانشگاه، شغل مورد نظرشان را پیدا کرده و در نتیجه اقامت بگیرند. زبان ایتالیایی جایگاه خاص و ویژه ایی برای علاقه مندان به موسیقی ایتالیایی دارد. افرادی که به هنر علاقه مند هستند، با آموزش زبان ایتالیایی می توانند اطلاعات زیادی در مورد فرهنگ و هنر این کشور به دست بیاورند. علاقه مندان به اپرا نیز می توانند نمادهای این بخش از موسیقی را در این کشور پیدا کنند. جایگاه هنر در کشور ایتالیا فقط  محدود به موسیقی نیست. هنر معماری نیز نقش بسیار مهمی در فرهنگ ایتالیا داشته و علاقه مندان به هنر معماری می توانند با آموزش زبان ایتالیایی اطلاعات و منابع هنری خود را در زمینه هنر افزایش دهند. برای شرکت در دوره آنلاین زبان ایتالیایی موسسه برتر با این موسسه تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز