خبرگزاری کار ایران

اهمیت سمپاشی توسط کارشناسان حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۸۵۵

در طول سال‌های گذشته شاهد اخبار و حوادثی از قبیل مرگ یا مسمومیت افراد در اثر سمپاشی منازل بوده ایم و همین امر سبب شده تا بسیاری از مردم به دنبال استفاده از راه حل های جدید برای سمپاشی اصولی و استاندارد باشند.

ضرورت سمپاشی ساختمان ها و منازل

فاضلاب ها محلی برای تجمع حشرات، حیوانات و سایر موجودات هستند که از آن تغذیه می کنند. بسیاری از سوسک ها و سوسری های موجود در فاضلاب به درون خانه نیز راه پیدا می کنند. سمپاشی منازل نیز به همین علت انجام می شود. اما سوسری ها که اغلب مردم آن را با نام سوسک می شناسند، جزو حشرات بهداشتی قرار دارند و از نظر بهداشتی ناقل بیماری ها و امراض گوناگون خواهند بود.

از آنجا که این موجودات از فاضلاب ها به درون ساختمان ها راه پیدا می کنند شاید برای سلامتی بدن مضر باشند و از این رو مبارزه با آن ها ضروری خواهد بود. از این رو امروزه سمپاشی منازل و ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند بسیاری از مشکلات و نگرانی های مردم را کاهش دهد

همچنین حشرات دیگری مانند مورچه و ساس نیز اگرچه آسیب جدی به انسان ها نمی زنند اما می توانند مشکلاتی را به بار آورند و لذا ضروری است که در هنگام سمپاشی با این آفات نیز مبارزه جدی شود.

 

خدمات سمپاشی توسط کارشناسان و بصورت شبانه روزی

خطرات سمپاشی غیر اصولی

مواجهه با سموم دو خطر را در پی دارد: در وهله اول که معمولا در کودکان و افراد میانسال نشان داده می شود، سریعا مسمومیت بروز کرده و گاه به مرگ و یا آسیب جدی به بدن ختم می شود.

دومین خطر مسمومیت با سمپاشی برای افراد بزرگسال است که اغلب با توجه به قوای بدنی آن ها بروز می کند. آفت کش ها می توانند تا بیست سال بعد نیز در بدن انسان نقش داشته باشند و از این رو هر گونه تماس با مواجهه می تواند افراد را گرفتار بیماری های خطرناک و گاه بدون درمان کند.

از این رو استفاده از خدمات سمپاشی توسط متخصصان و کارشناسان آموزش دیده ضروری خواهد بود. با این کار بسیاری از آسیب ها به بدن کاهش یافته و بدون ضرر جدی سمپاشی پایان خواهد پذیرفت.

دوره ی بعد از سمپاشی نیز اهمیت زیادی دارد و از آنجا که سم درون محیط باقی می ماند بسته به نوع سم و دز مصرفی آن می بایست محیط خانه را ترک کرد. برخی از متخصصان، این دوره را 24 تا 48 ساعت بیان می کنند اما ماندگاری سموم در محیط به ترکیب سموم بستگی دارد و لذا استفاده از کارشناسان متخصص نیز در این زمینه ضروری خواهد بود.

هزینه سمپاشی

یکی از سوالاتی که همه ی متقاضیان در ابتدای امر از مراکز سمپاشی می پرسند، هزینه سمپاشی می باشد. این سوال می تواند بر اساس جنبه های مختلف بررسی گردد اما مهم ترین عوامل تاثیر گذار در هزینه سمپاشی به شرح ذیل می باشند.

مساحت: مهم ترین عاملی که می تواند هزینه سمپاشی را تغییر دهد، مساحت مکان مورد نظر است. هرچه مساحت مکان، بیشتر باشد، قیمت سمپاشی نیز افزایش خواهد یافت.

تعداد دفعات: تعداد دفعات سمپاشی نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه سمپاشی می باشد. با توجه به افزایش حشرات و جانورانی موذی می توان دفعات سمپاشی را بیشتر نمود که بر هزینه ی آن اثر گذار است.

نوع جانوران و حشرات: اگرچه حشرات مهم ترین مسئله برای سمپاشی هستند اما جانورانی مانند مارمولک و موش نیز می توانند با سمپاشی از بین بروند. این جانوران و سختی از بین بردن آن ها از طریق تغییر سموم مصرفی یکی از علل موثر در تغییر هزینه سمپاشی می باشد.سمپاشی منازل

چرا به سمپاشی منازل نیاز داریم ؟این سوالی است که باید در ابتدا به آن پاسخ داده شود. وجود سوسک و مگس و یا انواع حشرات موذی در منزل باعث ایجاد محیطی نا سالم و غیر بهداشتی می شود. این حشرات با حرکت بر روی تمام سطوح چه خوراکی و چه غیر خوراکی و چه سطوح کثیف باعث می شوند تا میکروب ها و عوامل بیماری زا در تمام سطح خانه پخش شود. برای همین برای از بین بردن این حشرات باید از سم دفع حشرات استفاده کرد. اما تا چقدر می توان از این نوع سم ها استفاده کرد. استفاده از انواع اسپری برای از بین بردن آن ها یا سم های شیمیایی باعث  تهدید سلامت افراد خانواده می شود. بعضی از افراد به محض مشاهده این حشرات اقدام به خرید سم از عطاری و یا داروخانه کرده خود سمپاشی منازل خود را انجام می دهند. اگر چه در روزهای اول ممکن است از این اقدام خود احساس رضایت کنند. اما بعد یک دوره دوباره این حشرات سروکله اشان پیدا می شود و دوباره روز از نو روزی از نو. برای این که یک اقدام خوب و اساسی انجام دهید بهتر است سمپاشی خانه خود را به افراد متخصص بسپارید. این افراد دوره های این کار را دیده اند و از لزوم استفاده از انواع سم برای مکان های خانه آشنایی کامل دارند. همچنین این افراد می دانند که از سمپاشی در کدام قسمت خانه باید خوداری شود. و از چه سمی برای چه نوع حشره ای باید استفاده شود.

تلفن تماس: 02155505185

تلفن همراه: 09190445812-09106682600

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز