خبرگزاری کار ایران

فرصت‌های شغلی پزشکان در اروپا

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۸۱۱

با شیوع ویروس کرونا در ابتدای سال 2020 و ادامه شرایط بحرانی کل جهان در برابر مبارزه با این همه گیری کشورهای اروپایی بخصوص کشورهای حوزه اسکاندیناوی شرایط مهاجرت کادر درمان به این کشورها را آسان‌تر نمودند تا بتوانند نیروی انسانی بخش کادر درمان خود را توسعه دهند. این نوع مهاجرت یک فرصت مناسب برای مهاجرت کادر درمان به همراه خانواده به اروپا است. در این مقاله می‌خواهیم شرایط مهاجرت کادر درمان به اروپا را بررسی کنیم.

شرایط مهاجرت کادر درمان به آلمان

سفارت آلمان به دلیل نیمه تعطیل بودن و فعالیت محدود بسیاری از پرونده های مهاجرت کاری را قبول نمی‌کند اما بررسی پرونده های مهاجرت کادر درمان به این کشور را در اولویت های خود قرارداده است و برخلاف سایر ویزا ها توجه ویژه ای به پرونده های مهاجرت کادر درمان دارد. این کشور بسیاری از رشته های پزشکی را پذیرش میکند برخی از رشته های مورد نیاز آلمان به شرح زیر است:

پزشکی بیهوشی، فیزیوتراپی، فیزیولوژی پزشکی، پاتولوژی (آسیب‌شناسی)، پرستاری، طب اورژانس، پزشکی خانواده، پزشکی مولکولی، پزشکی قانونی، پزشکی پوست، تغذیه و رژیم‌درمانی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغزواعصاب، چشم‌پزشکی، خون‌شناسی، داروسازی، دارورسانی، دامپزشکی، دندانپزشکی، رادیولوژی، روان‌پزشکی، روماتولوژی، زنان و زایمان، ژنتیک، میکروب شناسی، طب سنتی، طب فیزیکی و توانبخشی، طب کار / بهداشت حرفه‌ای، پزشکی عفونی، علوم آزمایشگاهی، پزشکی غدد، پزشکی قلب و عروق، پزشکی کلیه و مجاری ادراری، پزشکی گوارش و کبد، پزشکی گوش، حلق و بینی، مامایی، مدارک پزشکی، کالبدشناسی/علوم تشریحی، طب هوانوردی و هوافضا

برای متخصصان این حوزه با داشتن یک تا سه سال سابقه کار از طریق دریافت پیشنهاد شغلی میتوان اقدام به مهاجرت نمود. برای دریافت پیشنهاد شغلی متقاضی حتما باید به زبان آلمانی تسلط کافی داشته باشد و از وی مدرک زبان آلمانی در حد ب2 آلمانی درخواست میشود. کما اینکه در حین پروسه ممکن است کارفرما قبل از تایید پیشنهاد شغلی با متقاضی جلسه مصاحبه برگزار نماید.

برای اطلاع بیشتر درباره اعزام و به آلمان میتوانید از طریق کلیک بر روی اینجا به صفحه اختصاصی مهاجرت کادر درمان به آلمان در سایت گروه مهاجرتی اپلای من منتقل شوید.

شرایط مهاجرت کادر درمان به کشورهای اسکاندیناوی

امکان مهاجرت کادر درمان به کشورهای اسکاندیناوی به مراتب راحت تر از مهاجرت به آلمان است چرا که متخصصان حوزه کادر درمان میتوانند بدون داشتن مدرک زبان مثل آیلتس نسبت به مهاجرت به این کشورها اقدام کنند.

مهاجرت کادر درمان به هر سه کشور حوزه اسکاندیناوی یعنی نروژ، دانمارک و سوئد امکان پذیر است. در این مقاله ما شرایط مهاجرت به دو کشور سوئد و دانمارک را بررسی میکنم و برای بررسی شرایط مهاجرت کادر درمان به نروژ میتوانید به صفحه اختصاصی این کشور در وبسایت گروه مهاجرتی اپلای من مراجعه نمایید.

شرایط مهاجرت کادر درمان به سوئد

اگر بخواهیم شرایط مهاجرت کادر درمان به سوئد را بررسی کنیم باید بگوییم که این پروسه از ارسال مدارک متقاضی به اداره بهداشت کشور سوئد شروع میشود و بعد از تایید مدارک متقاضی از طرف اداره بهداشت سوئد متقاضی امکان مهاجرت به سوئد همراه خانواده خود را دارد. متقاضی بعد از ورود به سوئد میبایست در یک دوره حداکثر یکساله زبان سوئدی شرکت کند. در حین این یکسال متقاضی امکان کار در حوزه درمانی و تخصص خود ندارد و بعد از دوره زبان باید یک دوره شش ماهه کارورزی شرکت کند. در حین این دوره کارورزی حقوق به متقاضی تعلق میگیرد و بعد از آن میتواند در حوزه تخصصی خود مشغول به کار شود.

تحصیل دوره زبان سوئد همراه با هزینه است اما تحصیل فرزندان و هزینه های خدمات درمانی فرزندان وی رایگان است. رشته هایی که مورد تایید وزارت بهداشت سوئد برای مهاجرت کادر درمان به شرح زیر است:

 شنوایی سنجی، زیست پزشکی، بهداشت دهان و دندان، دندان پزشک، متخصص تغذیه، پزشک عمومی، فیزیک پزشکی، مامایی، پرستار، بینایی سنجی، داروسازی، ارتوپدی، نسخه نویسی، فیزیوتراپ، روانشناس و رواندرمانگر، روانپزشک، رادیولوژیست و گفتار درمانی

برای اطلاع بیشتر درباره اعزام و به سوئد میتوانید از طریق کلیک بر روی اینجا به صفحه اختصاصی مهاجرت کادر درمان به سوئد در سایت گروه مهاجرتی اپلای من منتقل شوید.

شرایط مهاجرت کادر درمان به دانمارک

شرایط مهاجرت کادر درمان به دانمارک کاملا شبیه به سوئد است بااین تفاوت که دوره زبان دانمارک برای کادر درمان ترمیک برگزار میشود و این دوره حداکثر چهار ترم یا دو سال است. همچنین دوره زبان در دانمارک توسط شهرداری ها برگزار میشود و هزینه ای بابت شهریه از متقاضیان دریافت نمیشود.

توجه داشته باشید که دانمارک برای کادر درمان تنها شاخه های اصلی پزشکی، دندان پزشکی و پرستاری را پذیرش میکند. و درنهایت اگر تمایل به مطالعه بیشتر درباره جزییات مهاجرت کادر درمان به دانمارک را دارید لطفا از طریق کلیک بر روی اینجا به صفحه اختصاصی مهاجرت کادر درمان به دانمارک منتقل شوید.

این مقاله توسط تیم تولید محتوای گروه مهاجرتی اپلای من تنظیم شده است. شما میتوانید برای اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی و آشنایی با انواع روش های مهاجرتی قانونی من جمله مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری از وبسایت این مجموعه دیدن فرمایید و یا با کارشناسان مهاجرتی اپلای من توسط شماره تلفن های 02128429292 در تماس باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز