خبرگزاری کار ایران

کناف کاری در شرکت جهان ساخت شاین

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۸۱۴

استفاده از کناف در ایران به علت سبک بودن، کم هزینه بودن مصالح و هزینه پایین در نگه داری و تعمیرات و همچنین زیبایی و متناسب بودن با فرهنگ ایران محبوبیت زیادی یافته است.

در سال های اخیر دستیابی به فناوری های جدید در صنعت ساخت و ساز، موجب تولید مصالح نوین شده است. مصالح مدرنی که به تازگی به بازار عرضه شده اند استفاده از آن ها مشکلات کمتری را دارا می باشد و همچنین به علت ظرافت و زیبایی آن ها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند.  یکی از این مصالح نوین که امروزه در طراحی و اجرای دکور داخلی بسیار محبوب شده است و کاربرد های فراوانی از جمله استفاده از آن به عنوان سقف کاذب دارد، کناف می باشد. شارین آرک یکی از بهترین های کناف کاری در ایران می باشد.

استفاده از کناف در ایران به علت سبک بودن، کم هزینه بودن مصالح و هزینه پایین در نگه داری و تعمیرات و همچنین زیبایی و متناسب بودن با فرهنگ ایران محبوبیت زیادی یافته است.

محبوبیت بالای استفاده از کناف در ایران باعث شده است تا در منازل مسکونی و شرکت های تجاری بسیاری از نمونه های مختلف، طرح های کناف را مشاهده کنیم.

سوالی که مطرح است این می باشد که کناف چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ در واقع کناف یکی از انواع سقف های کاذب می باشد. کناف در واقع صفحاتی گچی و با روکش کاغذی هستند که طی فرآیند خاصی به صورت یکپارچه در می آیند. این صفحات آگر چه از گچ ساخته شده اند اما در مقایسه با گچ از مزایای به مراتب شاخص تری برخوردار می باشند.

ساختار کناف از نظر معماری بسیار منعطف است و قابلیت اجرای انواع طرح کناف پیچیده با قوس و انحنای زیاد را دارا می باشد. با توجه به کاربرد کناف در مکان های مختلف مانند منزل، محل کار، غرفه نمایشگاهی، استخر ها و... باید دقت داشته باشیم که پانل متناسب را در اجرای آن به کار ببریم. به عنوان مثال در شرایطی که سقف کناف در وردودی لابی ساختمان یا سقف تراس بخواهد استفاده شود از صفحات دارای عایق رطوبتی یا اصطلاحاMR  باید استفاده کرد.

همچنین در صورتی که به عنوان مثال در استخر سرپوشیده از کناف بخواهیم استفاده کنیم پانل های استفاده شده علاوه بر اینکه باید در مقابل رطوبت مقاوم باشند باید در مقابل قارچ و کپک زدن هم مقاوم باشند. استفاده از پانل متناسب با کاربری باید به صورت مهندسی انتخاب شود که شما این کار را می توانید به تیم تخصصی شارین آرک بسپارید که با نیروهای ماهر و حرفه ای در این زمینه می تواند طرح های دلخواه شما را در مکان مورد نظرتان به اجرا در آورد.

کناف کاری در شرکت جهان ساخت شاین

شارین آرک با سال ها تجربه توانسته از بهترین و حرفه ای ترین کناف کار های ایران را در مجموعه خود داشته باشد تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان و کارفرما ها را به خود جلب کند. این مجموعه تا به امروز با طراحی و اجرای کناف در پروژه های مختلف سابقه های درخشان در این زمینه برای خود ساخته است و کماکان می کوشد تا شما را از تمام پروژه های و خدمات خود راضی نگه دارد. زیرا مسئله ارزشمن برای این شرکت و تمام نیروه های آن رضایت کارفرما و مورد پسند واقع شدن کار انجام شده می باشد.

لازم به ذکر است که در خصوص مبحث کناف، گفته شود که استاده از این مصالح نوین و مدرن معایب و مزایایی نیز دارد که می توان از مزایای آن به تولید سریع، مقرون به صرفه بودن، نصب و تعمیر آسان، نداشتن ضایعات، سرعت بالا در اجرا ، حمل و نقل آسان و کم وزن بودن آن اشاره کرد. در کنار داشتن مزایای فراوان دارای معایبی نیز می باشد که البته گفته نماند که این معایب قابل حل می باشند. از معایب آن می توان به مقاوم نبودن نسبت به آب و مقاوم نبودن نسبت به ضربه اشاره کرد.

و اما نکته ای برای بسیار از کار فرما ها بسیار حائز اهمیت می باشد قیمت کناف و هزینه کناف کار می باشد که در این خصوص می توان گفت؛ قیمت کناف با توجه به نوع تایل متفاوت است. برای مثال تایل گچی ساده روکش pvc  با تایل گچی روکش پی وی سی طرح دار ؛ حصیری، تخم مرغی، سلطنتی و... متفاوت است. همچنین تایل های سیمانی شیاردار ساده و طرح چوب که رنگ پذیر و مقاوم در برابر رطوبت و آتش است از نظر قیمت متفاوت است. پانل های گچی نیز بر اساس وارداتی و داخلی بودن متفاوت است. برای مثال قیمت پانل گچی یزد یا بندرعباس با قیمت پانل گچی امارات یا ترک متفاوت است.

هزینه کناف کاری نیز علاوه بر متریال استفاده شده به دستمزد نیز بستگی دارد . از متریال استفاده شده برای اجرای آن می توان به پیچ، نوار مش، درزگیر، پشم سنگ و بتونه ماستیک نام برد که هر کدام بر قیمت و هزینه آن موثر است. برای انتخاب بهترین نوع تایل و زیباترین طرح همچنین اجرای زیبا و تمیز به شارین آرک اعتماد کنید. شرکت شارین آرک با داشتن عاملیت فروش کناف ایران و داشتن تیم مجرب که از اولین های ایران در این زمینه است به شما برای اعتماد بیشتر کمک می کند. شما می توانید با شماره تلفن 91007005_021 برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و نحوه اجرا تماس بگیرید.

کناف کاری در شرکت جهان ساخت شاین

علاوه بر کناف می‌توانید برای طراحی داخلی، بازسازی ساختمان خود، طراحی کابینت آشپزخانه خدمات دیگر دکور و معماری از شارین آرک کمک بگیرید. ناگفته نماند که شرکت جهان ساخت شارین در خصوص طراحی کابینت مهارت بیار بالایی دارد و تا کنون با اجرای کابینت جدید و مدرن و ایده هایی نو در این زمینه توانسته پروژه های موفقی و رضایت بخشی در بخش اجرای کابینت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز