خبرگزاری کار ایران

در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای چه نکاتی را رعایت کنید؟

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۱۱۷

در هنگام تهیه درب اتوماتیک باید توجه کنید که این درب‌ها باید کارکردی که از یک در اتوماتیک، در انتظار دارید را برآورده کند.

مسائلی که برای انتخاب درب اتوماتیک باید در نظر بگیرید را در ادامه می‌گوییم و هنگامی‌که قصد خرید و تهیه درب اتوماتیک داشته باشید این نکات به کمک شما خواهند آمد. در هنگام تهیه درب اتوماتیک باید توجه کنید که این درب‌ها باید کارکردی که از یک در اتوماتیک، در انتظار دارید را برآورده کند.

مسئله دیگری که در انتخاب درب اتوماتیک باید به آن توجه کرد مصرف انرژی آن است. شما باید این مسئله را در نظر داشته باشید و دستگاهی را انتخاب کنید که با توجه به نیاز شما برق مصرف کند و پیچیدگی بی‌موردی نداشته باشد و بیشتر از حد انرژی مصرف نکند.

مسئله دیگری که باید به آن توجه بکنید وسایل جانبی درب اتوماتیک شیشه ای است؛ برای مثال لولاها و محورها مواردی هستند که باید در هنگام خرید به جنس و طول عمر آن‌ها توجه کنید. برای مثال در فضاهایی مانند بیمارستان‌ها که رفت‌وآمد در آنجا بسیار زیاد است و در طول شبانه‌روز رفت‌وآمد ادامه دارد، باید از درب‌های با سرعت‌بالا و لوازم جانبی با مقاومت بسیار بالا استفاده شود که در طول زمان مستهلک و فرسوده نشود و کارایی خود را از دست ندهند.

در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای چه نکاتی را رعایت کنید؟

در فضاهایی مانند فضای یک فروشگاه و یا یک مرکز خرید شیک، می‌توان به ویژگی‌هایی همچون ویژگی ظاهری درب‌ها که شیک و آراسته باشند، توجه کرد. البته در این فضاها نیز سرعت بازبسته شدن در، ویژگی مهمی محسوب می‌شود. در فضاهایی که در آن‌ها امنیت نقش اساسی دارد مانند بانک‌ها، درب‌ها باید ویژگی‌های دیگری نیز داشته باشد. برای مثال برخی از این درب‌ها، آپشن ای برای تأمین امنیت فضای بانک دارند؛ به این صورت که کارمندان می‌توانند با فشردن دکمه‌ای، در را قفل کنند.

در فضاهایی مانند پایانه‌ها، ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها، به درب‌های نیاز است که بتوانند فشار داخلی ساختمان را حفظ کنند و یا به‌عبارت‌دیگر انرژی موجود در داخل ساختمان، چه گرما و چه سرما از ساختمان خارج نشود. در این ساختمان‌ها عموماً از درب اتوماتیک گردان استفاده می‌شود. البته این نوع درب‌های گردان می‌توانند دستی نیز باشند و به‌صورت برقی چرخش نکنند.

درنهایت در فضاهایی که رفت‌وآمد بالایی وجود ندارد، مانند درب ورودی ساختمان‌های مسکونی، نیازی به استفاده از درب‌های خاص با آپشن های زیاد نیازی نیست و در این فضاها می‌توان از یک درب کشویی ساده استفاده کرد. برخی از ساختمان‌های مسکونی که فضای ورودی کوچکی دارند و می‌خواهند از درب اتوماتیک شیشه‌ای استفاده بکنند نیز می‌توانند از درب تاشو استفاده کنند که تا حد امکان، فضای ورودی بیشتری در اختیار افراد ساکن در ساختمان قرار گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کیند http://www.mandegardoor.com

ایده پویا

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز