خبرگزاری کار ایران

قبل از خرید گوشی شیائومی به این نکات توجه کنید

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۱۳۱

اگر به دنبال گوشی‌هایی هستید که عملکرد سخت‌افزاری بسیار خوبی داشته باشند، قطعاً مدل‌های مختلف گوشی شیائومی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

این روزها برند شیائومی جنجال زیادی به پا کرده است. از یک طرف قیمت گوشی‌ های آن و از طرفی هم کیفیت و نوآوری‌هایی که این شرکت در عرضه‌ی محصولات خود بکار گرفته همه و همه از جمله مواردیست که حضور این برند نوظهور را در بازار گوشی‌های موبایل پررنگ‌تر کرده است. اگر قصد خرید گوشی موبایل را داشته باشید قطعاً برخی از مدل‌های این برند را نیز مد نظر قرار داده‌اید. 19کالا در ادامه به برخی از واقعیت‌های مرتبط به برند شیائومی اشاره خواهد کرد که ممکن است در تصمیم به خرید شما تاثیرگذار باشد.

جالب است بدانید که شیائومی همواره سعی کرده است تا بهترین و قدرتمند‌ترین تراشه‌های موجود در بازار را در گوشی‌های خود استفاده کند. در واقع هم پرچمداران و هم میان‌رده‌های این برند از نظر قدرت سخت‌افزاری به نسبت بسیاری دیگر از کمپانی‌های مدعی موجود در بازار حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. پس اگر به دنبال گوشی‌هایی هستید که عملکرد سخت‌افزاری بسیار خوبی داشته باشند، قطعاً مدل‌های مختلف گوشی شیائومی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود و اما در پاسخ به این سوال که شاید سوال خیلی از خریداران هم باشد می‌بایست گفت که کند شدن گوشی بیشتر به نحوه استفاده شما از گوشی موبایلتان برمی‌گردد و به برندی خاصی مربوط نمی‌شود در واقع این امر ممکن است برای تمام برندها اتفاق بیافتد.

قبل از خرید گوشی شیائومی به این نکات توجه کنید

جدا از کیفیت و نوآوری‌هایی که این شرکت در طراحی گوشی‌های خود بکار گرفته، موارد دیگری نیز وجود دارد که از جمله امتیازات این کمپانی بزرگ آسیاییست. از آن جمله می‌توان به سیاست فروش این شرکت اشاره کرد که مستقیماً بر قیمت‌گذاری محصولاتش تأثیر‌گذار بوده است. اگر قصد خرید گوشی را داشته باشید و سری به بازار هم زده‌ باشید، به راحتی متوجه خواهید شد که این گوشی‌ها به نسبت امکاناتی که دارند قیمت بسیار مناسبی نیز دارند، به راستی دلیل آن چیست؟

مهمترین آن را می‌توان فروش آنلاین مستقیم و بدون تبلیغات پولی اشاره کرد:

در واقع شیائومی پول خود را صرف تبلیغات نمی‌کند و از این طریق باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت و بازاریابی شده که به دنبال آن قیمت تمام شده محصولاتش بسیار کاهش می‌یابد؛ اما علاوه بر این، سیاست‌های دیگری را هم در پیش گرفته است، برای مثال محصولات خود را تنها به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. به این طریق واسطه‌ها را حذف کرده و حاشیه سود خرده فروشی به حداقل مقدار ممکن می‌رسد. نتیجه آن تحویل یک محصول باکیفیت و با برچسب قیمتی بسیار کم است. جالب است بدانید که این شرکت تنها به تبلیغات از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان متکیست. سیاست دیگری که این غول تکنولوژی آسیایی در پیش گرفته «فلش سلز» است. در این روش این شرکت محصولات خود را در تعداد محدودی و به صورت نوبتی (40 تا 50 هزار دستگاه در هر نوبت.) به فروش می‌رساند. از این طریق هزینه‌های نگهداری را به صفر رسانده و سود خوبی کسب می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز