خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت خرید لباس بچه و نوزاد ارزان قیمت

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۱۲۹

یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین نسبت به حضوری، از بین بردن مسافت و امکان خرید بدون محدودیت از سراسر کشور است.

همه ما میدانیم که بچه ها به سرعت رشد میکنند و آنچه که اکنون مناسب سایز آنهاست ممکن است برای ماه یا هفته بعد اندازه نباشد. اما جای نگرانی نیست، ما در این مقاله قصد داریم سایتی جهت خرید لباس بچه و نوزاد با قیمت مناسب و کیفیت بالا به همراه تخفیفات ارزشمند به شما عزیزان معرفی کنیم.

خرید آنلاین یا حضوری لباس نوزاد؟

خرید اینترنتی یا آنلاین چند سالی است که در کشور جا افتاده است و روزانه افراد بیشماری نیاز های خود را از طریق خرید آنلاین رفع میکنند. یکی از صنایعی که در فضای کسب و کار اینترنتی رشد فراوان داشته است، خرید لباس کودک می‌باشد و شما می‌توانید با اطمینان از سایت‌های معتبر این حوزه خرید داشته باشید. مزیت های خرید اینترنتی نسبت به سایر روش ها عبارتند از:

  • دسترسی آسان از سراسر کشور

یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین نسبت به حضوری، از بین بردن مسافت و امکان خرید بدون محدودیت از سراسر کشور است.

  • قیمت مناسب تر

پارامتر های مهمی در قیمت لباس کودک دخیل هستند که از جمله آنها میتوان به هزینه نگهداری لباس و اجاره مکان فیزیکی اشاره کرد. از طرفی دیگر جشنواره ها و تخفیفات در سایت های خرید لباس نوزادی بیشتر از تخفیف حضوری است. خرید اینترنتی پوشاک نوزاد از سایتی معتبر، ضمانت قیمت مناسب را به شما ارائه میدهد.

  • از بین بردن محدودیت زمانی

شما برخلاف خرید حضوری که صرفا در ساعات مشخصی از روز میباشد، در هر زمان و ساعتی میتوانید از طریق اینترنت سفارش خود را انجام دهید. از این زمان، مدتی که باید آماده شوید، در ترافیک بمانید، دنبال جای پارک بگردید و در فروشگاه های مختلف دور بزنید را هم کسر کنید.

تنها مسئله ای که میماند اعتماد و اطمینان به سایتی است که میخواهید لباس نوزادی فرزندتان را از آنجا سفارش دهید.

ویژگی های سایت معتبر جهت خرید لباس نوزاد

بهترین سایت خرید لباس بچه و نوزاد ارزان قیمت

حال که به مزیت های خرید اینترنتی بخصوص در حوزه خرید لباس کودکانه پی بردیم، به معرفی ویژگی های سایت معتبر در زمینه خرید لباس نوزاد میپردازیم:

  1. امنیت ارسال و درگاه پرداخت

امنیت و اعتماد به پرداخت، یکی از مهم ترین فاکتور های خریدی مطمئن است. سایت کارترزلند مرجع خرید لباس بچه گانه برند معتبر carter’s در ایران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت و لایه اتصال امن (SSL) میباشد. از این رو میتوانید با خیال راحت خریدی ایمن از این سایت داشته باشید. کارترزلند علاوه بر سایت و پیج اینستاگرام، دارای فروشگاه فیزیکی در پاساژ گلستان هروی میباشد و میتوانید بصورت حضوری نیز اقدام به خرید لباس نوزادی کنید.

  1. کیفیت اجناس

کیفیت پوشاک بخصوص برای نوزادان بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که پوست کودک بسیار حساس و ظریف میباشد و ممکن است در اثر بافت نامرغوب لباس آسیب ببیند. به همین جهت خرید لباس برند اصل و همچنین مناسب هر فصل برای کودکان توصیه میشود.

  1. قیمت مناسب و ارزان

صرف هزینه زیاد برای خریدن اجناس مارک مطرح برای کودکان زیاد توصیه نمیشود؛ زیرا همانطور که گفته شد نوزاد شما در حال رشد است و به سرعت لباس ها تنگ شده و مجبور به تعویض آنها میشوید. یکی از تمایز های مجموعه کارترزلند، فروش محصولات با کیفیت برند کارترز، با قیمت بسیار مناسب و همراه با تخفیف میباشد.

  1. تنوع لباس سیسمونی نوزاد

وجود محصولات مختلف در سایز، رنگ و سنین متفاوت باعث جذب بیشتر مخاطب و تعامل موثر بین فروشگاه و خریدار میشود. این فروشگاه محصولات برند کارترز انواع سرهمی، ست کارترز، بادی و رامپر را در سایز و مدل های مختلف در کنار هم آورده است. شما میتوانید قیمت و تنوع انواع سرهمی دخترانه و پسرانه را در سایت کارترزلند مشاهده کنید.

نکات مهم هنگام خرید لباس بچه

بهترین سایت خرید لباس بچه و نوزاد ارزان قیمت

  •  اولویت با راحتی و ایمنی نوزاد

هنگام خرید لباس برای کودک خود، حتماً لباس پارچه ای سبک و نخی انتخاب کنید. نوزادان دارای پوست حساسی هستند که اگر لباس دارای بافتی مصنوعی باشد، به راحتی تحریک و دارای حساسیت می شوند. هنگام خرید لباس کودک، راحتی کودک را نسبت به سایر گزینه ها، در اولویت قرار دهید.

  • خرید لباس های ساده و بدون آویز

خرید لباس های پر از وسیله و آویز های فانتزی شاید وسوسه انگیز به نظر برسد؛ اما با توجه به راحتی و ایمنی نوزاد، ممکن است آنها برای کودک شما مناسب نباشند. آویز ها، بریدگی ها و دکمه های بیش از حد می توانند کودک شما را آزار داده و باعث تحریک پوست وی شوند؛ بنابراین، لباس های ساده (ولی شیک) را انتخاب کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که همه برچسب هایی را که می توانند پوست لطیف کودک شما را تحریک کنند از روی لباس بکنید.

  •  لباس های پرکاربرد و ضروری را ذخیره کنید!

نوزادان بارها و بارها ممکن است پوشک خود را کثیف کنند، از این رو باید روزانه چند بار پوشک و همچنین لباس آنها را عوض کنید. بنابراین، تمام ملزومات کودک را جمع کنید. تعداد کافی از لباس های پرکاربرد کودک را برای بروز حوادث ناگوار و مواقع ضروری داشته باشید. در فصل زمستان روی دستکش، جوراب، کلاه و ژاکت میتوانید حساب ویژه ای باز کنید.

  •  از خرید زیاد لباس بپرهیزید.

از پر کردن کمد کودک خود با لباس های زیاد خودداری کنید؛ زیرا کودک شما سریع رشد می کند و ممکن است لباس ها برای طولانی مدت مناسب او نباشند. هنگام خرید، اندازه آن را با دقت بخوانید. همچنین می توانید برای خرید سایز مناسب لباس نوزاد خود از مشاوره داخل سایت کمک بگیرید. (رویه صحیح انتخاب سایز لباس کمی بزرگتر از سایز نوزاد است.)

  •  انتخاب لباسی با کیفیت بسیار مهم است!

کیفیت و جنس پارچه علاوه بر موارد مربوط به ایمنی و حساسیت کودک، باید به گونه ای باشد که پس از شستشوی مکرر آسیب نبیند. نوزادان مرتبا روی لباس خرابکاری میکنند و شما همیشه باید لباس ها را بشویید، پس انتخاب لباسی با کیفیت از این جنبه نیز دارای اهمیت است.

  •  از تخفیفات فصلی استفاده کنید!

نکته مثبت در مورد بارداری این است که 9 ماه زمان میبرد تا فرزند شما به دنیا بیاید؛ خب از این فرصت نهایت بهره را ببرید! معمولا لباس های زمستانی و تابستانی برای کودکان در آخر هر فصل تخفیف میخورند و شما میتوانید با تهیه آنها در هزینه های خود صرفه جویی مناسبی کنید.

  •  گاهی اوقات، فقط گاهی اوقات وسوسه نشوید!

مطمئنا برای خرید هر لباس زیبایی که میبینید ممکن است وسوسه شوید، اما کمی بخاطر کیف پولتان هم که شده سعی کنید با این قضیه کنار بیایید. البته که خرید لباس های زیبا برای فرزندتان بسیار خوب است اما این نکته را مورد توجه قرار دهید که پس از تولد، فامیل و دوستان دوجین لباس بچه برای شما هدیه می آورند.

در نهایت سعی کنید از این دوران لذت ببرید. زمان بارداری و مادر شدن یکی از بهترین لحظات زندگی هر بانویی میتواند باشد. از بیداری های شبانه گرفته تا شوق خرید لوازم سیسمونی برای نوزاد میتواند شما را شگفت زده کند. خوشحال میشویم در بخش نظرات، صحبت های ارزشمند شما را نیز مطالعه کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز