خبرگزاری کار ایران

موسسه حرف آخر را بهتر بشناسید

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۱۲۲

موسسه حرف آخر فعالیت خود را با سبکی متفاوت در قالب ارائه پکیج های آموزشی کنکور از سال 1390 آغاز کرده است. از سال ۱۳۹۰ استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور، موسسه آموزشی حرف آخر را به منظور ارائه دادن به روزترین شیوه های آموزشی جهان در زمینه کنکور تاسیس نمود.

 سبک خاص تدریس اساتید در دی وی دی های حرف آخر وجه تمایز این مجموعه با دیگر منابع آموزش کنکور می باشد. برای اولین بار در ایران این سبک آموزش کنکور توسط سایت حرف آخر اجراء شد که در این سبک همه ی منابع کنکور در قالب تصویرسازی و به شکل شهودی سازی و تکنولوژی انیمیشن آموزش داده می شوند.

 موسسه حرف آخر با به کارگیری تکنولوژی نوین آموزشی ای که مورد تایید و تقدیر  وزارت آموزش و پرورش هم هم قرار گرفته است ، سبب شکل گیری تحولی بزرگ در یادگیری دانش آموزان شده است. این روش با درگیر نمودن هر دو نیم کره مغز موجب استفاده از تمامی  ظرفیت های مغز به منظور فراگیری بیشتر می شود .تکنولوژی جدید آموزشی حرف اخر که جزو یکی از روش های موفق در زمینه تدریس به حساب می آید، در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و این روش های آموزش به زودی در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 بنابراین تکنولوژی انیمیشن و تصویرسازی و استفاده از الگوهای تصویری موسسه حرف آخر یکی از کارآمدترین و موثر ترین روش های تدریس در سطح بین المللی به حساب می آید. موسسه ی حرف آخر در همین راستا با توجه به این روش تدریس و همچنین بهره گیری از اساتید مطرح کنکور در تمامی دروس به تهیه نمودن این نوع از  پکیج های آموزشی روی آورده است که در فروشگاه حرف آخر گردآوری و قابل تهیه می باشند. این پکیج ها از قابلیت منحصربفردی برخوردار هستند و مناسب برای داوطلبان کنکور و دانش آموزان در حال تحصیل می باشند. روش تدریس موسسه حرف آخر و همچنین استفاده از شیوه های نوین آموزشی دارای مزیت های بسیاری نسبت به سایر شیوه های تدریس به سبک سنتی است که میتوان به استفاده از جدیدترین،جذابترین و قابل فهم ترین متد آموزشی دنیا برای آموزش و سریعترین و مطمئن ترین روش ها برای تست زنی نست به روش های سنتی آموزش اشاره کرد که مطمئنا هر دانش آموزی را به استفاده و تجربه این نوع آموزش های حرف اخر علاقه مند میکند.

از سال ۱۳۹۰ موسسه و فروشگاه حرف آخر فعالیت خود را در زمینه ی تولید آموزش های ویژه کنکور و دبیرستان اغاز کرد و مفتخریم تا اعلام می کنیم در حال حاضر برترین تولید کننده دی وی دی های کنکوری با انیمیشن در ایران هستیم و همچنین موسسه حرف آخر در حال تولید و آماده سازی آموزش های پایه های متوسطه اول و پایین تر با همین روش های تصویری می باشد که میتواند فضای آموزش کشور را به کل متحول کند.

موسسه حرف آخر را بهتر بشناسید

مشاوره رایگان موسسه حرف آخر

مشاوره رایگان کنکور حرف آخر یکی از مهم ترین و متمایزترین خدمات موسسه حرف آخر می باشد.

بدون شک حضور یک مشاور کار بلد در کنار هر دانش آموز کنکوری لازم است تا مسیر موفقیت او را برای کنکور هموارتر کند .

مشاوری که قبلا در همین مسیر،راههای اشتباه را رفته ،سختی های آن را دیده و بالاخره بهترین مسیرها را پیدا کرده. مشاوران ارشد حرف آخر ، باتجربه و دانش کافی خود سعی خواهند کرد با همه این تجربیات مسیر موفقیت مخصوص شما را با توجه به توانایی ها و خصوصیات شما پیدا کرده ،به شما نشان داده ودر این مسیر کنارتان باشند.

شما برای اینکه بتوانید به موفقیت در کنکور برسید حتما باید فاکتور های مختلفی را رعایت کنید ؛ از بهترین آزمون های جامع گرفته تا معتبرترین منابع در زمینه کنکور به صورتی که شما بتوانید صفر تا صد منابع را در کمترین زمان ممکن مطالعه کنید و زمان کافی برای مرور و جمع بندی و حل تست از سال های گذشته کنکور داشته باشید.

کنکور اصلا جای مناسبی برای آزمون و خطا نمی باشد؛ دانش آموزان عزیز باید قبل از کنکور خود را در شرایط مختلف و شبیه به کنکور بسنجند، تا با کمترین اشتباه ممکن بتوانند بهترین رتبه را در کنکور به دست بیاورند ؛ پس همواره باید یک مشاور که کامل به شرایط کنکور آشنایی دارد پشتیبان و راهنمای دانش آموزان در مسیر پر فراز و نشیب کنکور باشد تا به اشتباه از مسیر موفقیت گمراه نشوند.

دانش آموزان می توانید  عزیز برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات حرف آخر به قسمت لیست قیمت محصولات حرف آخر مراجعه نمایید

مشاوره تخصصی کنکور حرف آخر

مشاوره تخصصی کنکور حرف آخر به صورت کاملا حرفه ای توسط مشاوران رتبه برتر حرف آخر انجام می شود ؛ لازم به ذکر است فقط دانش آموزان حرف آخری میتوانند از این مزایای مشاوره تخصصی بهره مند شوند ؛ مشاوره به تنهایی راه رسیدن به موفقیت نمی باشد و در کنار برنامه ریزی ۲ رکن اصلی در رسیدن به موفقیت دانش آموزان میباشد.در کنار بحث مشاوره ، باید دانش آموزان با یک برنامه ریزی مناسب و تخصصی آموزش و تست زنی و مرور دروس خود را پیش ببرند.

موسسه حرف آخر را بهتر بشناسید

فروشگاه مرکزی حرف آخر با تخفیفات ویژه

شما می توانید در فروشگاه حرف آخر محصولات مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک تهیه کنید. برخی از محصولات دارای تخفیف هستند و برخی نیز به صورت رایگان ارائه می شوند. به طور مثال پکیج 5 روز با حرف آخر ، محاسبات حرف آخر و هفت الگوی زیست حرف آخر تا اطلاع ثانوی با همین شرایط به عنوان هدیه برای دانش آموزان ارسال می گردد.

 هنگام ثبت سفارش شما می توانید از تخفیف پلکانی موسسه حرف آخر بهره مند شوید. جهت اطلاع از خرید اقساطی محصولات حرف آخر هم با شماره های سایت مرکزی حرف آخر تماس بگیرید. وبسایت مرکزی حرف آخر دارای نماد اعتماد الکترونیکی مورد تایید می باشد که می توانید با خیال راحت برای خرید محصولات حرف اخر از این طریق اقدام کنید.

بعد از تهیه دی وی دی های حرف آخر می توانید با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر تماس گرفته و برای هر پکیج ، برنامه و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مشاورین ارشد فعال در این وب سایت  آقای علی علی نژاد و آقای میلاد ایامی به همراه سایر مشاورین این گروه مشاوره ای می باشند. امیدواریم با استفاده از محصولات حرف آخر و روش های آموزشی این موسسه بتوانیم در راستای آموزش بهتر و صحیح تر دانش آموزان عزیز و موفقیت آن ها در کنکور و آزمون های مهم تر دیگر در عرصه های دیگر قدمی برداشته باشیم ...

آدرس وبسایت مرکزی موسسه حرف آخر: WWW.HARFAKHAR.SHOP

مشاوره رایگان موسسه حرف آخر: 0910011433

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز