خبرگزاری کار ایران

معرفی برندهای محبوب پکیج در کرج

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۸۶

پکیج به عنوان یکی از ابزارهای بسیار کاربردی شناخته می شود که می تواند علاوه بر تولید گرما، آب گرم موردنیاز محیط های مسکونی و یا اداری را تامین کند. این ابزار به دلیل داشتن هزینه پیاده سازی بسیار مناسب، به عنوان یکی از روش های گرمایشی محبوب شناخته می‌شود.

امروزه استفاده از پکیج ها به عنوان روشی برای تولید گرما و همچنین تامین آب گرم ساختمان های مسکونی و اداری، به عنوان یکی از روش های مرسوم شناخته می شود. این روش نسبت به روش های سنتی قبل از خود شامل مزایای بسیار زیادی است که این مزایای شامل، کاهش فضای مصرفی، ایمنی بالا، تامین انرژی به صورت جداگانه برای هر واحد ساختمانی و... اشاره کرد. اما شاید دلیل اصلی استفاده از این وسیله به عنوان سیستم گرمایشی به دلیل مصرف سوخت بهینه می باشد که می تواند هزینه های تولید گرما را به خوبی کاهش دهد. مدل های مختلفی از انواع پکیج ها در بازار وجود دارد و مدل های فن دار این سیستم به شما کمک می کند تا علاوه بر تامین گرمای محیط خود، بتوانید آب گرم مورد نیاز خود را تولید کنید.

انواع پکیج ها

با پیشرفت صنعت در زمینه تولید انواع پکیج ها، مدل های مختلفی نیز از این ابزار طراحی شد که هرکدام بسته به شرایط کاری و نوع محیط می تواند متفاوت باشد، در اصل برای دسته بندی پکیج ها از دو نوع زمینی و دیواری استفاده می کنند، اما این تنها نوع دسته بندی پکیج ها نمی باشد و می توان آنها را براساس نوع سوخت مصرفی نیز دسته بندی کرد.

پکیج زمینی

یکی از پکیج های بسیار محبوب که توانایی ذخیره آب گرم را نیز در خود دارند و می توانند با تامین آب گرم موردنظر، آن را ذخیره سازی کنند، این نوع پکیج ها می باشد. در اصل استفاده از این نوع پکیج برای بناهایی با متراژ 200 متر می باشد که بیش از 1 حمام دارد و همین طور دارای کویل آب گرم هستند.

پکیج آریستون در کرج

پکیج های شرکت آریستون که به عنوان یکی از زیرمجموعه های بزرگ شرکت ایندزیت شناخته می شود، در سال 1958 در ایتالیا تاسیس شده است. این شرکت دقیقا همانند شرکت مادر خود در تولید انواع لوازم خانگی شهرت فراوانی را کسب کرده است، البته این شرکت بعد از کسب موفقیت های بسیار زیاد توانست شرکت های دیگری را نیز خریداری کند. این شرکت که حال به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های پکیج در جهان شناخته می شود، از همان زمان تولید پکیج های دیواری و زمینی به عنوان یکی از محبوب ترین برندها شناخته شد. در اصل پکیج های شرکت آریستون در دو مدل فن دار و بدون فن طراحی شده است و دارای دو مبدله و تک مبدل می باشد. ویژگی بسیار جذابی این پکیج ها نسبت به رقبای خود دارد، مناسب بودن آنها برای محیط های کوچک می باشد. شما می توانید از این نوع پکیج در آبدارخانه ها استفاده کنید و با تامین و تولید آب گرم نیازهای خود را در بخش های اداری به راحتی و با کمترین هزینه رفع کنید.

پکیج ایساتیس در کرج

شرکت ایساتیس که با هدف طراحی محصولات گرمایشی در کشور ایران تاسیس شد، کار خود را به عنوان یک برند محبوب از همان ابتدا آغاز کرد. این شرکت که کار خود را از همان ابتدا با قدرت آغاز کرد، توانست محبوبیت بسیاری در بین ایرانیان بدست آورد و طراحی و بومی سازی و مونتاژ این پکیج ها در ایران باعث شد، تا این محصول بسیار جذاب و باکیفیت باشد و در همین حال کیفیت مناسبی نیز داشته باشد. در اصل یکی از دلایل محبوبیت پکیج های ایساتیس در ایران داشتن تکنسین های متخصص می باشد. این شرکت از همان ابتدا فقط به منظور تولید و مونتاز انواع پکیج ها طراحی نشد و تمرکز اصلی خود را بر روی خدمات پس از فروش این محصول هم قرار داد که نتیجه آن تولید یک محصول بسیار باکیفیت و پشتیبانی بسیار حرفه ای است که می توانید در جای جای ایران مشاهده کنید. محصولات محبوب شرکت ایساتیس برای مکان هایی که دارای فضای کمی هستند بسیار مناسب و باکیفیت است و به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر برندها، می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

معرفی برندهای محبوب پکیج در کرج

معرفی برندهای محبوب پکیج در کرج

پکیج ایران رادیاتور در کرج

یکی از شرکت های قدرتمند و بسیار توانمند در آسیا، شرکت ایران رادیاتور می باشد که کار خود را از سال 1358 آغاز کرد. این شرکت از همان ابتدا کار خود را با تولید محصولات گرمایشی آغاز کرد و به مرور زمان توانست محبوبیت خود را در بازار تولید لوازم خانگی افزایش دهد. یکی از ویژگی هایی که این محصول ایرانی را به عنوان یک انتخاب مطمئن برای خرید تبدیل کرده است، کیفیت بسیار عالی آن در کنار قیمت بسیار مناسب می باشد. امروزه بازار گرمایشی ایران سهم بسیاری از فروش پکیج و رادیاتور کسب کرده است و میتوان گفت بخش عظیمی از این درآمد مختص شرکت ایران رادیاتور می باشد، این شرکت با تولید محصولات با صرفه و بسیار باکیفیت سعی کرده است تا عمر مفید دستگاه های خود را افزایش دهد و برای محیط هایی که نیازمند گرمایش زیادی هستند بسیار مناسب است.

 

معرفی برندهای محبوب پکیج در کرج

فروش پکیج و رادیاتور

تاسیسات مرکزی ایران (تاسیسات لطفی)  به عنوان یکی از مراکز قدیمی و باتجربه در زمینه فروش پکیج و رادیاتور در کرج شناخته میشود که توانسته با همکاری تولید کننده های بزرگی چون ایران رادیاتور،ایساتیس،آریستون تنوع محصولات خود را بسیار گسترش دهد. اهم فعالیت های این شرکت در شهر کرج می باشد و به دلیل داشتن تیم خدمات پس از فروش بسیار باتجربه و مجرب، در تعمیر و یا رفع مشکلات احتمالی موجود در پکیج ها کمک حال شما باشد. همچنین تاسیسات مرکزی ایران علاوه بر داشتن خدمات پس از فروش و بخش فروش، می تواند به شما در طراحی و اجرای انواع موتورخانه ها، فروش تجهیزات استخر و سونا در کرج ، طراحی و اجرای انواع تابلوهای برق و سیستم های هوشمند خانگی نیز کمک حال باشد و با داشتن تیم فنی بسیار باتجربه و مجرب خود تمام بخش های مربوط به طراحی و اجرا را به نحو احسن انجام دهد.

داشتن محصولات باکیفیت خانگی مانند پکیج های باکیفیت باعث ارتقاء سطح زندگی می باشد و می تواند در کاهش هزینه های مصرفی سوخت بسیار مناسب باشد. استفاده از پکیج ها به دلیل چندکاره بود و همچنین عمر بالا به عنوان یکی از روش های بسیار مرسوم در سال های اخیر شناخته شده است، که می تواند علاوه بر حفاظت از ذخایر ملی، سبب افزایش کیفیت زندگی نیز شود.

فروشگاه تاسیسات مرکزی ایران (تاسیسات لطفی)

تلفن : 32703090 – 026

وبسایت :  www. tmilotfi.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز