خبرگزاری کار ایران

راهنمای قدم به قدم خرید فرش ماشینی در دوران کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۵۵

شاید خیلی از ما الان در قرنطینه خانگی باشیم و کلی خرید که دوست داشتیم برای عید حداقل انجام دهیم، اما فرصتش به خاطر بحث کرونا پیش نیامد. با توجه به اینکه اکثر کسب و کار ها به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند، به نظر شما چگونه فرش ماشینی بخریم؟

برخی ها شاید پیشنهاد بدهند که : «چگونه نداره که فوقش فرش ماشینی نمی خریم!» اما این جواب، شاید برای خیلی ها که فرش ندارند با فرشهایشان دیگر قابل استفاده نیست، جالب نباشد. قطعا کسانی هستند که به خرید فرش در این روز ها احتیاج دارند، اما نمیدانند چگونه این کار را انجام دهند. ما در ادامه به شما راهنمایی می دهیم چگونه این کار را بدون در خطر انداختن جان خود و بیرون رفتن انجام دهید، پس با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی فرش ماشینی

اگر کرونا شما را هم مثل بقیه مردم ایران تقریبا خانه نشین کرده است و احتیاج دارید که فرش بخرید، توصیه ما به شما اقدام به خرید اینترنتی فرش ماشینی است.

شاید الان که در دوران قرنطینه هستیم، قدر اینترنت را خوب می دانیم، این امر به خصوص در بزرگتر ها دیده می شود که قبل از دوران کرونا عقیده ای به اینترنت نداشتند و عقیده داشتند که نه تنها اینترنت مفید نیست، بلکه مضر هم هست.

خرید اینترنتی فرش ماشینی دارای مزایای بسیاری برای شما خواهد بود و بسیار به صرفه تر و ارزان تر از آن چیزی که فکر می کنید برایتان تمام می شود. الحمدلله و خداروشکر که در عصری هستیم که بیش از 90 درصد مردم جهان به اینترنت دسترسی دارند و خانه من و شما هم یکی از محل هایی است که در آن به اینترنت وصل شد. برای دسترسی به دنیای نامحدود اینترنت، شما به یک دستگاه احتیاج دارید که اکثرا گوشی همراه، تبلت و یا رایانه است.

مزیت های خرید اینترنتی فرش در دوران کرونا چیست؟

  • از خانه بیرون نمی رویم و خطر ابتلا به ویروس کرونا در این خرید تقریبا صفر است.
  • به راحت ترین شکل ممکن می توانیم به فروشگاه فرش دسترسی پیدا کنیم و انواع محصولات آن را در خانه ببینیم.
  • فروشگاه اینترنتی بسته نیست، حتی در دوران کرونا!
  • فروشگاه اینترنتی به صورت 24 ساعته باز است و شما بدون هیچ محدودیتی در هر موقع از شبانه روز که بخواهید می توانید به آن وارد شوید.
  • خرید اینترنتی ساعت خاصی ندارد و با پرداخت اینترنتی از درگاه های همیشه فعال اینترنتی، می توانید خرید خود را انجام دهید.
  • بازدید از فروشگاه اینترنتی فرش نیاز به صرف بسته های حجیم اینترنت نیست و شما می توانید با کمترین میزان مصرف اینترنت از این فروشگاه ها و محصولات آن دیدن فرمایید.
  • مقایسه کردن بین محصولات دو فروشگاه را می توانید به راحتی انجام دهید، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت.
  • نیازی به صرف هزینه ای مثل هزینه حمل و نقل و سوخت نیست!
  • ارسال فرش هم از فروشگاه اینترنتی رایگان است!
  • قیمت فرش ماشینی در فروشگاه های اینترنتی ارزان تر و به صرفه تر است.
  • در هر حالتی می توانید اینترنتی فرش بخرید، حتی در هنگامی که روی مبل لم داده اید و یا در تخت خواب هستید!

و چندین مورد دیگر که همه نشان می دهد، خرید اینترنتی حتی برای دوران بعد از کرونا هم بسیار به صرفه است و چه بسا خیلی ها نمی دانستند که می توانند در دوران قبل از کرونا، فرش خود را اینترنتی بخرند و از مزیت های آن بهره مند شوند که یکی از آنها پرداخت هزینه کمتر بود.

چگونه اینترنتی فرش ماشینی بخریم؟

خب! خیلی ها اکنون سوال می کنند که با توجه به تعدد فروشگاه های اینترنتی که در بستر اینترنت وجود دارند، بهترین فرش ماشینی را چگونه می توان به صورت اینترنتی تهیه نمود؟

قطعا خرید اینترنتی فرش هم دارای نکاتی است که با رعایت کردن آن، قطعا می شود یک خرید خوب و فوق العاده را پشت سر گذاشت، مثل نکات زیر:

  • اگر به سلامتی قصد دارید اینترنتی فرش بخرید، حتما به نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه دقت داشته باشید و از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل کنید.
  • با بررسی چند فروشگاه اینترنتی، قیمت حدودی فرش دستتان خواهد آمد، پس گول هدف های تبلیغاتی را نخورید و فرش را به شرط کیفیت برابر، ارزان تر بخرید.
  • فرش ماشینی را ترجیحا با کیفیت اکریلیک هیت ست یا اکریلیک ترک بخرید، فرش های پلی استر در رتبه دوم کیفیت قرار میگیرند.

قطعا شما می توانید با رعایت این چند نکته ساده بدون دردسر، خرید اینترنتی خود را انجام دهید. البته برای برخی ها که میخواهند هنوز هم به خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر بدبین باشند، راهکاری در بعضی از فروشگاه های اینترنتی اندیشیده شده است که می توانید برای خرید فرش بیعانه ( در حد خیلی کم ) بپردازید و بعد از تحویل گرفتن فرش، مابقی مبلغ را به پستچی و یا شرکت ارسال کننده بار بپردازید.

از کجا فرش ماشینی بخریم؟

فروشگاه های اینترنتی فرش بسیار متعدد هستند و تعدادشان کم هم نیست. اگر میخواهید خرید خوب، با کیفیت و بدون دردسر داشته باشید، توصیه می کنیم اقدام به خرید فرش از فروشگاه اینترنتی فرش دیوان کنید.

فروشگاه اینترنتی فرش دیوان، فروشگاهی است که محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه خود عرضه می کند و به همین دلیل قیمت های موجود در این فروشگاه، قابل قیاس با سایر سایت های خرید اینترنتی فرش نمی باشد.

مزیت هایی همچون ارسال رایگان، پرداخت درب منزل، ضمانت نامه ده ساله کیفیت کالا و ضمانت اصالت محصول مواردی است که می توانید آن را فقط در فروشگاه اینترنتی فرش دیوان ببینید.

محصولات فروشگاه اینترنتی فرش دیوان در تنوع طرح و رنگ بالا تولید می شوند و به عرضه می رسند. محصولاتی همچون:

  • فرش 700 شانه تراکم 2550 که با بهترین نخ اکریلیک هیت ست بافته می شود و دارای تنوع در طرح و رنگ است.
  • فرش 1200 شانه تراکم 3600 که با یکی از ظریف ترین نخ های موجود در دنیا و بهترین دستگاه بافنده تولید می شود.
  • فرش 1500 شانه که از جدید ترین تولیدات شرکت فرش دیوان است با الیاف اکریلیک هیت ست و در هشت رنگ واقعی تولید می شود.
  • انواع فرش مدرن در طرح ها و رنگ بندی های شاد و جذاب موجود می باشد که با الیاف ضد حساسیت ابریشم مصنوعی بافته می شوند.
  • فرش گل برجسته در انواع 1200 شانه بافته می شود و آماده عرضه برای شما است.
  • فرش بزرگ پارچه در ابعاد سفارشی برای شما مشتریان عزیز به صورت متراژ نامحدود تولید می گردد.

آدرس کارخانه و شماره تماس برای برقراری ارتباط با شرکت و واحد فروش:

  • آدرس: کاشان، بلوار قطب راوندی، خیابان حکمت 33، شرکت فرش دیوان کاشان
  • شماره تماس کارخانه: 55534829-031
  • شماره تماس عاملیت فروش و اعطای نمایندگی : 09133647713

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز