خبرگزاری کار ایران

خبر ماهورمارکت از شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیه

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۱۵

فروشگاه فرش ماهورمارکت به عنوان نمایندگی فرش ماهور، طرح ویژه کمک هزینه 200 هزار تومانی جهت تهیه فرش برای زوج‌های جوان را درنظرگرفت.

فرش ماهور مفتخر است که به عنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان در تولید فرش ماشینی انتخاب شود. طرح ویژه فرش جهیزیه، فروش اقساطی فرش، طرح تعویض فرش کهنه با نو و همچنین سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه از جمله مزایای خرید فرش از این فروشگاه است. باتوجه به اینکه یکی از فرش های پرفروش در طرح های سالهای گذشته،  فرش 1200 شانه است در این مقاله به معرفی و راهنما برای خرید فرش 1200 شانه می پردازیم.

فرش 1200 شانه پر طرفدارترین فرش ماشینی

فرش ۱۲۰۰ شانه از جمله فرش­های پرطرفدار در بازار فرش ماشینی است. مزایای گوناگونی این فرش باعث شده تا اقبال خریداران خانگی به آن روز به روز افزایش یابد. فرش 1200 شانه جلوه ای خاص به اتاق پذیرایی بخشیده و زیبایی و ظرافت فرش‌های دستباف را تداعی می­کند.

خبر ماهورمارکت از شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیه

خرید فرش ماشینی 1200 شانه چه محاسنی دارد؟

فرش­های 1200 شانه به علت ریزبافتی و دستباف گونه بودن زیبایی چشم نواز و دلنشینی دارند، همچنین از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردارند. طرح و نقوش فرش به وضوح قابل مشاهده بوده و بر جلوه و شکوه آن می­افزاید. اما مزایای فرش 1200 شانه به اینجا محدود نمی شود. بافت منسجم فرش علاوه بر افزایش استحکام، مانع نفوذ گرد و غبار به داخل آن است، در نتیجه فرش شما کمتر به شستشو نیاز پیدا کرده و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

فرش­های 1200 شانه در مقایسه با انواع 700 و 1000 شانه دارای طرح­ها و نقوش جذاب و چشم نوازتری هستند.

چه نخ و الیافی را انتخاب کنم؟

جنس الیاف مهمترین عامل در کیفیت، زیبایی و ماندگاری فرش 1200 شانه است. در حال حاضر بهترین نوع نخی که در بافت فرش­های ماشینی مورد استفاده قرار می­گیرد، نخ اکریلیک 100 درصد هیت ست شده است. گرچه نخ‌های دیگری چون پلی استر و نایلون در بافت فرش­ها به‌کار برده می­شوند اما کیفیت، مقاومت، طول عمر و ثبات رنگ الیاف اکریلیک به مراتب از سایر موارد بیشتر است.

هیت ست شدن هم فرآیندی است که روی نخ انجام می شود و سبب کاهش پرزدهی فرش می گردد. 

خبر ماهورمارکت از شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیه

چه طرح و رنگی مناسب منزل من است؟

در زمان خرید فرش انتخاب طرح و رنگ آن یکی از دغدغه­های بانوان است. ابعاد فضا و میزان روشنایی محیط دو عامل مهمی است که در یافتن طرح و رنگ مناسب به شما کمک می­کند. بر اساس اصول طراحی دکوراسیون فرش­هایی با طرح­های شلوغ یا رنگ­های تیره و پررنگ فضا را کوچکتر از آنچه که هست جلوه می­دهند و بالعکس، فرش­های خلوت یا دارای رنگ­های روشن، فضا را بزرگتر نشان می­دهند. پس پیش از انتخاب فرش به این نکات توجه داشته باشید و در زمان خرید فرش 1200 شانه به دنبال مدل­هایی باشید که با فضای زندگی شما و میزان روشنایی آن متناسب باشند. طبیعتا همخوانی طرح و رنگ فرش با دکوراسیون منزل به ویژه اتاق پذیرایی نیز حائز اهمیت است که خانم­های خوش سلیقه ایرانی دقت کافی در این زمینه دارند. 

فرش ۱۲۰۰ شانه مناسب فضاهای کوچک کدام است؟

طبق اصلی که در بالا اشاره کردیم، در انتخاب فرش برای فضاهای کوچک لازم است به دنبال طرح­هایی خلوت یا دارای رنگ­های روشن و خنثی باشید. این نوع طرح و رنگ فضای شما را بزرگتر نشان می­دهند. یکی از نمونه فرش های مناسب برای خانه های کوچک فرش طرح افشان است که به دلیل حذف شدن ترنج از نقشه آن فضای خانه را بزرگتر نشان می‌دهد.

خبر ماهورمارکت از شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیه

کیفیت فرش 1200 شانه را چطور بررسی کنم؟

ابتدا لازم است با خصوصیات یک فرش با کیفیت و درجه یک آشنا باشید. فرش­های ممتاز و درجه یک فاقد عیوب غیرمجار هستند، از زیبایی، نرمی و لطافت بالایی برخوردارند، طرح و نقش آنها به علت ریزبافت بودن واضح است، پاخوری مناسبی داشته و در نهایت ثبات رنگ و ماندگاری بهتری دارند. اگرچه بررسی همه این موارد در هنگام خرید فرش امکان ­پذیر نیست، اما مشاهده شناسنامه فرش در این زمینه راهگشای شما خواهد بود. با مراجعه به شناسنامه فرش می­توانید درجه کیفیت فرش، جنس نخ خاب، تراکم، ابعاد، ارتفاع و سایر مشخصات آن را مشاهده و ارزیابی نمایید.

چطور فرش ماشینی 1200 شانه خوب و ایده آل خود را خریداری کنم؟

ما در این راهنمای مختصر سعی کردیم اطلاعات کلی را در اختیار شما بگذاریم. فرش ماشینی را یک بار از نظر بافت مورد بررسی قرار دهید و یک بار مبتنی بر نیازهای خود و کاربردی که از فرش انتظار دارید. فرش ماشینی خوب برای شما فرشی است که علاوه بر برخورداری از کیفیت در بافت، با فضای مورد نظر شما مثل پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو و ... از نظر ابعاد و کاربری تناسب داشته باشد، با سلیقه تان­جور باشد و قدرت خرید آن را داشته باشید.

فروشگاه فرش ماهورمارکت به عنوان نمایندگی فرش ماهور با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم فرش ماشینی کلاسیک و فرش مدرن و فانتزی  این امکان را فراهم کرده است که مشتریان عزیز فرش خود را به قیمت کارخانه در فروشگاه تهران خریداری کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح فروش اقساطی فرش، تعویض فرش کهنه با نو و  تخفیفات و هدیه به کلیه عروس و دامادها هنگام خرید فرش جهیزیه به سایت mahoormarket.com  مراجعه کنید و یا با شماره‌های 02138437 و 02133007224 تماس حاصل فرمایید.

در ضمن سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه در تهران از دیگر خدمات بازار فرش ماهور است که جهت استفاده می توانید با شماره تلفن های 02138437 و 02133007224 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز