خبرگزاری کار ایران

با سامانه #720*، بیشتر در خانه بمانید

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۳۵

سامانه #720*، با ارائه‌ی بخشی از خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری، می‌تواند در کاهش مراجعه به شعبه‌ها نقش داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در سامانه #720* برخی از خدمات بانکی مانند امکان پرداخت قبوض، امکان خرید شارژ، امکان خرید بسته‌های اینترنت، دریافت رمز پویای کارت و رمز دو عاملی، پرداخت عوارض جاده‌ای، تبدیل شماره شبا به سپرده و یا کارت، دریافت موجودی کارت و امکان کمک به خیریه‌ها ارائه می‌شوند.

هم‌وطنان با شماره‌گیری کد #720* می‌توانند از این خدمات بهره برده و با اجتناب از مراجعه به شعبه‌ها، باعث کاهش در تردد غیرضروری شوند.

سایر سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد نیز اعم از بانکداری‌مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد و تلفن‌بانک، اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبه‌ها به مشتریان ارائه می‌دهند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز