خبرگزاری کار ایران

کالری شماری زیره

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۱۹

کالری شماری در مبحث کاهش وزن بسیار اهمیت دارد و درواقع یکی از فاکتورهای مهم برای تناسب اندام است. بنابراین اگر قصد کاهش وزن را دارید، باید میزان کالری خود را در نظر داشته و آن را متناسب با فعالیت خود کاهش دهید. کالری شماری، علاوه بر کاهش وزن، برای تناسب اندام و بدن‌سازی بسیار اهمیت دارد. بنابراین شما باید در مصرف مواد غذایی که می‌خورید دقت کرده و میزان کالری آن را بدانید.

ایلنا، تکنولوژی، شمارش کالری را آسان‌تر کرده است ،در این راستا برنامه‌های کاربردی بسیار زیادی به وجود آمده است که با وارد کردن اسم غذاها در آن می‌توانید به اطلاعات  آن دست پیدا کنید، این برنامه‌های کالری شمار، دارای یک پایگاه عظیم داده از مواد غذایی هستند که شما می‌توانید نوع غذا را در آن انتخاب کرده و  به میزان کالری آن دست پیدا کنید. در این برنامه‌ها کافی است هدف خود از کاهش یا افزایش وزن را وارد کرده و میزان فعالیتتان را مشخص کنید تا برنامه، سقف کالری موردنیازتان را به شما اعلام کند.

در برنامه‌های کالری شمار، شما می‌توانید واحد موردنظر را وارد کنید. مثلاً مواد غذایی را برحسب وزن (گرم) و یا پیمانه و بسته در نظر بگیرید و سپس تعداد آن را وارد کرده و میزان کالری‌ای را که دریافت می‌کنید و روند آن را در قالب نمودار و به‌صورت هفتگی و ماهانه تحت نظر داشته باشید.             

شمارش کالری مواد غذایی با این برنامه‌ها و تکنولوژی به‌کاررفته در آن‌ها بسیار ساده است. کالری شماری از ابزارهای قدرتمند و مطمئن علمی دنیا برای تناسب اندام است که زیره بر پایه این روش پیاده سازی شده است. در این روش میزان کالری مجاز روزانه فرد مشخص می شود و فرد را به وزن ایده آل می رساند.

زیره از لینک های زیر میتوانید دانلود کنید

کافه بازار:

cafebazaar.ir/app/com.kermany.zireh

گوگل پلی:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kermany.zireh&hl=fa

سیب ایرانی :

https://sibirani.ir/apps/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-zireh-app/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز