خبرگزاری کار ایران

ارزیابی هزینه کاشت ابرو

کد خبر : ۸۶۴۷۸۹

کاشت ابرو یکی از تخصصی‌ترین جراحی‌های زیبایی به‌شمار می‌آید. با کاشت ابرو در کنار زیبایی، اعتماد به نفس متقاضی نیز افزایش پیدا می‌کند و چهره‌ای زیبا را به فرد هدیه می‌دهد. بیمار از هاشور زدن و تاتوی مداوم ابرو نجات پیدا می‌کند و زیبایی به‌مراتب بهتر از هاشور و تاتو به دست می‌آورد. همین تخصصی بودن کار، قیمت کاشت آن را افزایش می‌دهد؛ اما در نگاهی منصفانه به نتیجه‌ی کار و همچنین  در مقایسه‌ با هزینه‌هایی اندک و مداومی که برای هاشور و تاتو پرداخت می‌شود، هزینه‌ی کاشت ابرو خیلی کم به نظر می‌رسد.  متقاضیان با کاشت ابرو، می‌توانند ابروها را به هر شکلی که دوست دارند طراحی کنند و یا حتی اندازه آن را نیز تغییر دهند.

به طور کلی در همه زمینه ها مهم‌ترین نکته در تعیین قیمت یک محصول یا خدمت، کیفیت، کارایی و ماندگاری بالا است. در کاشت ابرو نیز همین فاکتور، همراه با فاکتورهای دیگر در مشخص کردن قیمت مؤثر هستند. همان‌طور که بالا بودن قیمت کاشت مو در برخی از مراکز زیبایی دلیلی بر کیفیت کار نیست، ارزان یا منصفانه بودن قیمت دلیل بر کیفیت پایین کار نیست.

کاشت مو از جراحی‌های پرهزینه است. دستمزد جراح، تجهیزات، مواد و داروهای مصرف‌شده در حین جراحی هزینه‌های مرتبط با مراقبت‌های حین و بعد از کاشت مو برخی از عوامل مهم در تعیین قیمت کاشت ابرو هستند. در برخی از متدها همانند تکنیک FUE هزینه بر اساس تعداد گرافت‌های کاشته شده حساب خواهد شد. تمامی هزینه‌‌های این نوع جراحی بر عهده‌ی بیماران است زیرا این نوع جراحی به خاطر زیبایی انجام می‌گیرد و بیمه هزینه‌های آن را پرداخت نمی‌کند.

اصلی‌ترین فاکتور در کاهش هزینه کاشت ابرو میزان و حجم موی کاشته شده است. در  پروسه کاشت مو، اکثر جلسات مقدماتی، هزینه‌ای برای متقاضی ندارند؛ و فقط هزینه‌ی پیوند مو دریافت می‌شود. از دیگر عوامل تعیین قیمت نوع تجهیزات بکار رفته در کاشت مو است. استفاده از تجهیزات روز دنیا برای کلینیک‌ها هزینه‌های بالایی دارد و این هزینه بر هزینه‌ی پیوند مو تأثیر مستقیمی دارد.

تعیین هزینه‌ی کاشت ابرو بر اساس تعداد گرافت‌ها

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد مقدار موی کاشته شده تأثیر زیادی در هزینه‌ی کاشت دارد. هر چند تعداد گرافت‌ها در تعیین هزینه مهم هستند اما باید به بیمار توصیه کرد برای کاهش هزینه، اقدام به کاشت کم گرافت نکند زیرا نتیجه‌ی کار ناخوشایند خواهد بود.

تخصص و تجربه‌ی پزشک در کاشت ابرو

علاوه‌بر  تمامی موارد ذکر شده، تجربه و تخصص پزشک از دیگر عوامل تعیین‌کننده‌ی قیمت است نباید فقط به خاطر شهرت عرفی پزشک، هزینه‌ی بیشتری پرداخت کرد ولی توانایی و تخصص پزشک و شهرت خوشنامی او نزد بیماران اغلب تضمین‌کننده‌ی کیفیت کار خواهد بود و همین یکی از موارد مهم و تعیین‌کننده‌ی قیمت در کاشت ابروست.

انتخاب کلینیک معتبر جهت کاشت ابرو

یکی از فاکتورهای تعیین کننده در کاشت ابرو با کیفیت، انتخاب کلینیک معتبر و مجهز است. تیم تخصصی کلینیک مدرن مسیر خود را با هدف گام نهادن در راهی منتج به ارائه خدماتی مُدرن در عرصه پوست، مو و زیبایی آغاز کرده است و همواره تلاش تیم متخصصین و پزشکی این مجموعه تلفیق دانش پزشکی با آخرین دستاوردهای مهندسین پزشکی بوده است. به‌علاوه این مجموعه در کنار خدمات ارزنده کاشت ابرو، در زمینه کاشت مو، کاشت ریش و سبیل و همچنین مزوتراپی مو تجربه بالایی دارد و رضایت بالای 95 درصد از متقاضیان را در پی داشته است.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می توانید امید داشته باشید که بازهم می شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت حتی اگر بانک مویی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

نمونه کارهای این مرکز را با هشتگ #بازمیشه در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلفن: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰       مشاوره 24 ساعته: 1181818-0912

آدرس ما در شبکه های اجتماعی: modernclinique

نشانی: تهران – سعادت آباد- بلواردریا- بین خیابان گلها و خیابان رامشه- پلاک ۷۰- طبقه ۳

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز