خبرگزاری کار ایران

جدیدترین روش کاشت مو و ابرو در کلینیک مارال

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۶۸

جدیدترین روش کاشت مو و ابرو در کلینیک مارال با ارائه تخصصی ترین خدمات کاشت همراه با بالاترین استاندارد های جهانی و بهداشتی ، لیپوماتیک و لیپوساکشن چربی های اضافه بدن با کمترین هزینه

ایلنا؛ جدیدترین روش کاشت مو و ابرو در کلینیک مارال با ارائه تخصصی ترین خدمات کاشت همراه با بالاترین استاندارد های جهانی و بهداشتی ، لیپوماتیک و لیپوساکشن چربی های اضافه بدن با کمترین هزینه  در کلینیک پوست و مو مارال.

جدید ترین روش کاشت مو و ابرو

امروزه زیبایی ظاهری افراد به یکی از مهمترین شاخصه های فردی جهت مراودات اجتماعی و کاری تبدیل شده است  که یکی از مهمترین این شاخصه ها چه برای آقایان و چه برای خانم ها موی پرپشت و طبیعی افراد می باشد ، که در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از جدید ترین روش های کاشت مو در کشور آشنا کنیم ، با ما همراه باشید.

برای کاشت مو در ایران روش های مختلفی وجود دارد که به بررسی جدید ترین آن ها خواهیم پرداخت ، جدید ترین روشی که برای کاشت مو در دنیا استفاده می گردد روش SUT  و SUT+   می باشد ، در این روش فولیکول های مو پیوند زده می شود و تمام ساختمان مو توسط  ساکشن به بیرون هدایت می شود که انجام این کار باعث می گردد کمترین آسیب به گرافت ها و پیاز مو برسد.

این روش بدون جراحی ، خونریزی و درد می باشد و جالبتر اینکه هیچ گونه جای زخم یا اسکار در محل برداشت موها باقی نخواهد ماند و در عین حال تراکم سه برابری نسبت به روش های FIT  و FUT  دارد.

در انجام این روش کاشت مو از بهترین فولیکول های موی فرد استفاده می گردد و همچنین با استفاده از این روش کاشت مو می توان از سایر نقاط بدن مانند بازوها ، دست یا پاها فولیکول های مو را خارج نمود.

در کاشت مو به روش SUT   به دلیل اینکه کاملا بدون عوارض و دوران سخت نقاهت و درد می باشد  بسیار در دنیا پر طرفدار بوده و به دلیل تراکم بالای مو قابلیت تشخیص مو های طبیعی با موی کاشت شده وجود ندارد و همچنین دیگر نیاز به جلسات مکرر برای برداشت و کاشت مو نخواهید داشت و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را خواهید گرفت که می توان گفت تحولی عظیم در زمینه کاشت مو اتفاق افتاده است.

البته ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر گونه تصمیم گیری در خصوص جدید ترین روش کاشت مو بهتر است با پزشکان متخصص کاشت مو در بهترین و معتبرترین کلینیک های کاشت مو در تهران به خصوص کلینیک مارال مشاوره نمایید تا بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ممکن به شما پیشنهاد گردد .

همچنین جذابترین و بهترین روشی که برای کاشت ابرو در در دنیا وجود دارد ، کاشت ابرو به روش SUT  می باشد ، با توجه به نکاتی که در بالا ذکر نمودیم در کاشت ابرو به روش SUT  هیچ گونه جای زخم روی صورت شما باقی نخواهد ماند و به راحتی می توانید  برای کاشت ابرو در کمترین زمان ممکن و یک جلسه کوتاه و با کمترین هزینه ، کاشت ایرو برای شما انجام پذیرد.

مزایای کاشت به روش SUT  :

  • بدون هیچ گونه خونریزی و درد و دوران نقاهت می باشد
  • تراکم سه برابری موها نسبت به سایر روش های سنتی
  • در تعداد جلسات خیلی کمتر نسبت به سایر روش ها انجام می گیرد.
  • هیچ گونه جای زخمی روی سر فرد باقی نمی ماند.
  • امکان تشخیص موی کاشت شده با موی طبیعی بعد از کاشت وجود ندارد.

معایب کاشت مو به روش SUT :

  • ممکن است موهای خود فرد در فاصله زمانی 3 تا 4 ماه بعد از کاشت ریزش کند، که البته تعداد موهای کاشت شده با این روش آنقدر زیاد است که به چشم نمی آید.
  • ممکن است رنگ موهای کاشت شده تغییر نماید.
  • عفونت های موضعی

لازم به ذکر است این روش کاشت مو برای افرادی که مبتلا به دیابت ، فشار خون ، اشخاصی که دچار حملات قلبی شده اند ، افرادی که در نوجوانی به صورت ژنتیکی دچار طاسی سر شده اند مناسب نمی باشد و حتما بایستی با مشورت پزشک متخصص اقدام به کاشت نمایند.

لیپوماتیک چیست و چگونه انجام می گیرد؟

لیپوماتیک در زمره عمل های زیبایی جهت پیکر تراشی و زیبایی ظاهری بدن قرار می گیرد ، از این عمل جهت خارج نمودن چربی های اضافه بدن استفاده می گردد ، در این روش با حرکت ویبراتوری لیپید ها چربی های اضافه بدن شکسته شده و بدون خونریزی با ساکشن از بدن فرد خارج می گردد.

لازم به ذکر است این روش نسبت به سایر روش ها خطرات و هزینه های کمتری دارد ، البته که ورزش کردن کم هزینه ترین روش درمانی است ، به هر حال اگر انجام فعالیت و ورزش های روزانه برای شما کار سختی است بایستی سختی های عمل جراحی را به جان بخرید.

همانطور که می دانید چاقی عوارض متعددی دارد و همین عوارض می تواند منجر به مرگ انسان گردد پس تا دیر نشده بیایید چاره اندیشی کنیم و برای اینکار از متخصصین این حوزه کمک بگیریم.

در این بخش مزایا و معایب روش لیپوماتیک به اختصار برای شما شرح داده می شود :

مزایای لیپوماتیک:

  • به دلیل اینکه پوست بعد از خروج چربی ها منقبض می شود و در واقع چنانچه پوست بدنتان شل باشد با این روش لیفت می گرددو بدن فرم ظاهری خود را در مدت کوتاهی حداکثر 2 تا 3 هفته بدست می آورد.
  • در این روش نیاز به بیهوشی کامل نیست و با بی حسی موضعی انجام می گیرد.
  • دوره نقاهت کوتاهتری نسبت به سایر روش ها دارد.
  • خطر آمبولی در این روش تا به امروز گزارش نشده و خطر پایینی دارد.
  • بعد از عمل لیپوماتیک نیاز به بستری بیمار نیست

معایب لیپوماتیک :

  • قسمتی از بدن که چربی های آن توسط لیپوماتیک زدوده شده تا مدتی متورم می گردد.
  • بعد از این عمل بایستی از کار های سنگین تا 2 هفته خود داری شود.
  • باعث کوفتگی در نقاطی از بدن که ویبراتور دستگاه ضربه وارد می کند می شود.

البته بایستی متذکر شویم در این مقاله قصد داشتیم اطلاعاتی هرچند کوتاه و مفید را در اختیار علاقمندان قرار دهیم و نظر کلی با پزشک متخصص می باشد.

یکی از بهترین مراکزی که جهت انجام لیپوماتیک ، کاشت مو ، کاشت ابرو در کشور پیشنهاد می گردد کلینیک فوق تخصصی مارال واقع در منطقه غرب تهران می باشد ، امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را برای شما عزیزان جمع آوری نماییم.

کلینیک پوست و مو مارال یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی در منطقه بلوار فردوس غرب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز