خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۲۸

آینه و کنسول جز مهمی از مبلمان منزل در بخش نشیمن و پذیرایی و یا ورودی و راهرو محسوب می‌شود. میز کنسول جای مناسبی برای گذاشتن تابلوهای عکس‌های یادگاری خانوادگی، گلدان گل، شمعدان و شمع، ظروف تزئینی و اینجور چیزهاست و حسی صمیمی و دوستانه به محیط می‌دهد. اگر محیط کوچک باشد، قراردادن یک کنسول آیینه‌ای به همراه آینه دکوراتیو کمک می‌کند تا محیط بزرگتر نشان داده شود. آینه دکوراتیو که بالای میز کنسول نصب می شود، اگر طراحی ویژه و جذابی داشته باشد هم زیباست و در دکور خانه تان نقش مهم و چشمگیری دارد، هم با پخش نور در فضا کمک میکند تا محیط بزرگتر دیده شود.

کنسول‌ها جنس، اندازه و سبک‌های طراحی مختلفی دارند. برای همین انتخاب یک کنسول از میان این همه مدل، کار سختی خواهد بود؛ آن هم وقتی که قصد خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن داشته باشیم. ما در دکوریمون اینجا هستیم تا به شما یاد ب‌دهیم که چجوری خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن را به بهترین شکل انجام دهید. برای این‌کار ابتدا باید به چند نکته توجه کنید و جواب چند سوال را پیدا کنید تا انتخاب برایتان هرچه ساده‌تر شود:

اول باید مشخص کنید که کنسول و آینه را برای کجا می‌خواهید. دم در ورودی؟ داخل راهرو؟ گوشه‌ی دیوار هال؟ پشت کاناپه؟ کجا؟ بعد از تعیین محل قرارگیری کنسول، ابعاد تقریبی کنسول موردنظرتان را اندازه بگیرید. با دانستن اندازه، حدودا می‌دانید که دنبال چه بگردید.

برای خرید اینترنتی آینه و کنسول، باید اول بودجه خود را مشخص کنید. چقدر پول برای این کار درنظر گرفته‌اید؟ با دانستن حدود قیمتی که حاضرید برای خرید آینه و کنسول صرف کنید، گزینه‌هایتان محدودتر می‌شود و انتخاب راحت‌تر.

مرحله‌ی بعدی انتخاب سبک آینه و کنسول است. برای این منظور باید سبک سایر وسایل و مبلمان خانه را در نظر گرفت.

رنگ کنسول، انتخاب بعدی ست. برای فضاهای کوچک، رنگ‌های روشن مناسب‌ترین گزینه است.

اگر قرار است آینه و کنسول در فضای راهرو و ورودی خانه قرار داشته باشد، داشتن قفسه یا چیزی مشابه برای قرار دادن کیف و کلید و چتر و اینجور وسایل خیلی مفید است.

حالا برای خرید اینترنتی آینه و کنسول ویژگی های کنسول موردنظرمان را به دقت می‌سنجیم تا درست انتخاب کنیم:

انتخاب سبک آینه و کنسول

هماهنگی در سبک دکوراسیون فضاهای مختف منزل باعث آرامش بصری می شود و نشان از سلیقه‌ی خوب شمای صاحبخانه دارد.

سبک‌های متنوعی در دکوراسیون داریم مثل سنتی، مدرن، محلی و ترکیبی؛ اما خوشبختانه هیچ سبک درست یا غلطی وجود ندارد، همه چیز به سلیقه‌ی شما در انتخاب وسایل دکوراسیون برمی‌گردد.

سبک دکوراسیون سنتی عموما با چوب ارتباط نزدیکی دارد و در ریزه کاری ها و تزئینات از چوب، مخصوصا رنگ های تیره ی چوب، استفاده می‌کند. مبلمان و دکوراسیون سنتی تزئینات و جزئیات بسیاری دارند و به این خاطر کنسول های چوبی سنتی با مبل های کلاسیک چوبی سلطنتی همخوانی دارند و ترکیبشان با دکوراسیون و مبلمان راحتی متداول امروزی چندان جالب نخواهد بود.

در دکوراسیون سبک مدرن بیشتر بر عملکرد و کارایی تاکید می‌شود. تزئینات کمتر بوده و طراحی رو به سادگی و راحتی بیشتر در عملکرد می رود. مبلمان و دکوراسیون مدرن طراحی‌های هندسی و گاهی نامتقارن دارند و در ساخت شان از متریال و تکنولوژی های جدید استفاده می شود، مثل شیشه، آینه، سنگ.

با توجه به سایر وسایل منزل، سبک آینه و کنسول خود را انتخاب کنید. سنتی یا مدرن؟ طراحان و دیزاینرهای دکوریمون به شما مشاوره می‌دهند: در آپارتمان های عموما کوچک ما که جایی برای وسایل و مبلمان با طراحی کلاسیک و پر از ریزه کاری سنتی و سلطنتی نیست، باید با آینه و کنسول چوبی سنتی خداحافظی کنیم. آینه کنسول مدرن بهترین انتخاب برای فضای کوچک امروزی ما خواهد بود.

با هر سبک کنسول، آینه دکوراتیو مناسبی هم از همان سبک انتخاب کنید تا هماهنگی شان باعث زیباتر دیده شدن شان بشود.

انتخاب جنس کنسول

در انتخاب جنس کنسول دقت کنید. میز کنسول چون یک آیتم کاربردی تزئینی است، بسیار مهم است که جنس باکیفیت و مقاومی داشته باشد. کنسول های مدرن آینه‌ای دکوریمون که از باکیفیت‌ترین آینه‌های موجود در بازار ساخته شده‌اند، در برابر خش و خط مقاوم اند و می‌توان علاوه بر جنبه‌ی تزئینی، مثل یک میز ازشان استفاده کرد و قاب و گلدان و آباژور رویشان گذاشت.

کنسول های چوبی، سال هاست که در دکوراسیون مطرح بوده و هستند. کنسول های فلزی با نمای براق و درخشان و صفحه ی شیشه ای، حالتی از اشرافیت به محیط می دهند. کنسول های فلزی مقاوم بوده و نگه داری ساده ای دارند. انواع شیشه نیز متریال دیگری برای طراحی و ساخت میز کنسول هستند. شیشه‌های گرمادیده موقع ضربه دیدن پودر شده ولی انسجامشان را از دست نمی‌دهند و تکه های تیز و آسیب زننده ندارند، بنابراین انتخاب بهتری هستند. سنگ های مختلف مثل سنگ مرمر هم انتخابی دیگر برای جنس کنسول هستند.

مدل کنسول

ظاهر و عملکرد، دو فاکتور مهم! کنسولی را انتخاب کنید که هم به سبک دکوراسیون منزل‌تان بیاید و هم به سبک زندگی‌تان. آیا میز کنسول را برای گذاشتن اشیای دکوری میخواهید یا برای موارد مصرفی روزانه؟ برای انتخاب کنسول و آینه مورد نظرتان، دانستن جواب این سوال بسیار مهم است. کنسولی لوکس با تزئینات و نمای دکوری یا کنسولی با قفسه و طبقات برای راحتی استفاده‌ی روزانه یا ترکیبی بینابینی از هردو؟

کنسول‌هایی که قفسه و طبقه دارند، برای خانه‌های کم‌جا ایده آل اند. با انتخاب کنسول‌های دارای کمد و کشو، کاربری محیط‌تان را افزایش داده‌اید. اگر کنسول را در نزدیکی میز غذاخوری می گذارید، یک انتخاب مناسب برای نگهداری ظروف پذیرایی از مهمان، همین میز کنسول خواهد بود.

و اما؛ انتخاب!

حالا که پاسخ سوالات بالا را پیدا کرده اید، انتخاب کنسول مناسب دکوراسیون منزل تان باید کار ساده ای شده باشد.

پیشنهاد طراحان دکوراسیون داخلی دکوریمون برای شما و برای سلیقه های مختلف و کاربری های متنوع مدنظر شما، کنسول های مدرن آینه ای دکوریمون است. تنوع بالای مدل های کنسول آینه ای می تواند انواع سلیقه ها را پوشش بدهد. کنسولی با قفسه و کشوهای متعدد و کاربردی یا کنسولی با تزئینات بیشتر و نمای دکوری؟ کنسولی به رنگ نقره ای، طلایی یا برنزی؟ کنسولی با ارتفاع زیاد یا کنسولی کوتاه تر؟

با انتخاب آینه کنسول مدرن آینه ای دکوریمون یک تیر و چند نشان زده اید؛ سطوح متعدد آینه ای این کنسول باعث روشن تر شدن محیط و بزرگتر دیده شدن فضا می شوند، محصولی به روز با طراحی شیک و لوکس به دکوراسیون منزل تان اضافه کرده اید که چشم مهمانان تان را خیره خواهد کرد و از طراحان و تولیدکنندگان ایرانی بسیاری که در ساخت این محصول و رسیدنش به دست شما نقش داشته اند، حمایت کرده اید.

راهنمای خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز