خبرگزاری کار ایران

حضور حس هفتم در بزرگترین رویداد صنعت تبلیغات ایران

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۳۸۴

نمایشگاه‌ها بستر گسترده‌ای را برای برندها محیا می‌کنند تا محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش بگذارند و پیام اصلی خود را به آن‌ها اطلاع دهند. نمایشگاه یک موقعیت مناسب برای کسانی است که در آن هدف بزرگی را دنبال می‌کنند. مشارکت در این گونه رویدادها می‌تواند به شما در دیدار با مشتریانی که به طور فعال به دنبال معامله هستند، کمک کند، که نهایتا به یک تعامل سازنده ختم شود.

مزایای یک نمایشگاه تجاری، صرفا مرتبط با تولیدکنندگان نخواهد بود. تمام افرادی که به عنوان محقق، مشتری یا بازدیدکننده در سالن نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، شانس این را خواهند داشت تا نگاهی جامع به برترین تجارت‌ها را در یک قاب مقایسه کنند. این بازار رقابتی قطعا با پیشنهادهای خوبی از لحاظ قیمت و کیفیت نیز همراه خواهد بود تا مشتریان حق انتخابی کامل و بهینه را داشته باشند. چنانچه این دو مورد را در نظر بگیریم، تاثیر گسترده یک نمایشگاه را به صورت غیر مستقیم بر سایر شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر نیز تا حدود زیادی متوجه خواهیم شد.

علاوه بر این موارد، حضور در این دست رویدادهای تخصصی که به صورت جمعی برگزار می‌شود، نشانگر فعالیت و بروز بودن تجارت است. شرکت‌ها با به اشتراک گذاشتن تخصص و آخرین دستاوردهایشان  به ارتقای یکدیگر نیز کمک می‌کنند. این اتفاق در نهایت کمک شایانی به رفع بسیاری از مشکلات در صنعت بازاریابی همراه خواهد شد.

در ایران نیز نمایشگاه‌های تجاری متفاوتی با رویکردی مشابه مطالب بالا و به جهت برآوردن اهداف مختلف برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین این رویدادهای سالانه، نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران و صنایع وابسته است. در طی این نمایشگاه کسب‌وکارهای فعال در حوزه‌ی تبلیغات و بازاریابی در طی 4 روز از 26 تا 29 آذر ماه در مرکز دائمی نمایشگاه‌های تهران، به معرفی خدمات، محصولات و دستاورهایشان پرداختند.

حضور حس هفتم در شانزدهمین دوره از این نمایشگاه، به عنوان شرکتی فعال در حوزه تولید و واردات هدایای تبلیغاتی با دستاوردهای متعددی همراه بود. اولویت حس هفتم توجه و بهره‌بردن از محصولات اصیل و زیبا با هویت ایرانی است. در کنار این محصولات ارزنده، نگاه خلاقانه به روش‌های نوین بازاریابی و توجه ویژه به هدایای تبلیغاتی از دیگر ویژگی‌های مهم حس هفتم به شمار می‌آید.

حس هفتم به واسطه محصولات تبلیغاتی در پی آن است که حسی خوب از جنس مهر و دوستی را برای مخاطبینش ایجاد کند. حسی که بر اساس روابط انسانی، یک تجارت سالم و پایدار را  دنبال می‌کند. همه انسان ها به صورت ذاتی هدیه گرفتن را دوست دارند و کسی که از او هدیه ای دوست داشتنی دریافت کرده اند را برای همیشه به خاطر خواهند آورد. و این دقیقا همان وجه تمایز حس هفتم است.

از هدایای تبلیغاتی خاص حس هفتم که در نمایشگاه امسال رونمایی شد می‌توان به طراحی ست های نفیس  صنایع دستی از خاتم و مینا تا ترمه و الماس کاری که ترکیبی زیبا از هنر اصیل ایرانی است اشاره کرد. قطعا این زیبایی و اصالت هنر ایرانی در شکل هدیه، وظیفه خود را به طور کامل انجام می‌دهد و آن را خاص‌تر از همیشه می‌کند.

حضور حس هفتم در بزرگترین رویداد صنعت تبلیغات ایران

با تجربه کارشناسان و مشاوران در مجموعه حس هفتم، شما از تنوع جامعی در محصولات تبلیغاتی برخوردار خواهید شد. طیف گسترده و با کیفیتی از انواع محصولات دیجیتال، ظروف تبلیغاتی متنوع، هدایایی از جنس چرم، ست های مدیریتی، ست‌های هدیه، سررسید و تقویم انواع خودکار و قلم و موارد رایج دیگر در حوزه‌ی هدایای تبلیغاتی جهت براوردن خواستها و سلایق و اهداف مختلف در نظر گرفته شده که در نمایشگاه امسال رونمایی شد.

شرکت در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران، به منزله اشتیاق به ایجاد تعاملی سازنده با مشتریان و همکاران است. ارتباطی که همواره در خط و مشی اصلی شرکت حس هفتم وجود داشته و با اتکا به این تعامل به توسعه کسب‌وکارش پرداخته است.

حمایت همه‌ جانبه از مشتریان و راهنمایی آنان، ارزشی ورای مادیات دارد، چرا که شکل‌گیری و توسعه تجارت به واسطه این سرمایه انسانی بوده و هست. ضمن اینکه اصول حرفه‌ای این مجموعه را به رعایت بی چون و چرای حقوق مشتریان پایبند می‌کند.

حس هفتم اعتقاد دارد ترکیب تجربه در کنار تکنیک های نوین بازاریابی فرمول دست یابی به موفقیت کسب و کارها است. همچنین بهره‌بردن از فرهنگ غنی ایرانی و  انتقال آن به مخاطبان به شکلی کارآمد و صحیح تفاوت چشم گیر حس هفتم با سایر فعالین حوزه تبلیغات است.

با حضور پر رنگی که شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی در این دوره از نمایشگاه داشتند امیدواریم شاهد ارتقا سطح کیفی صنعت تبلیغات باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز