خبرگزاری کار ایران

دانلود کتاب - خرید و فروش انواع کتاب

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۴۴

فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از آن دسته از فرهنگ های سنتی و چند هزار ساله ای بوده که امروزه شیوه ای خاص را در پیش گرفته است و به دلیل علاقه بسیاری از افراد به این سنت دیرینه امروز با شیوه ای جدید و در قالب کتاب های الکترونیکی می توانید در هر مکانی و با سادگی تمام اقدام به مطالعه کتاب کنید اما بهتر است کمی مسئله را باز کنیم و با فکری آسوده و خیالی راحت از ابتدا تا انتها به بررسی این مسائل بپردازیم، ما در این مقاله یاد خواهیم گرفت که:

  1. کتاب چیست؟
  2. کتاب الکترونیکی چیست؟
  3. از کجا می توانیم اقدام به تهیه و دانلود کتاب کنیم؟
  4. وبسایت ایبوک رالی چیست؟
  5. و....

کتاب چیست؟

کتاب واژه ای از ریشه کتب به معنای نوشتن است و به نوعی به ورق هایی گفته می شود که در آن ها در خصوص یک موضوعی بسیار خاص صحبت به عمل آمده است.

کتاب الکترونیکی چیست؟

کتاب الکترونیکی (ebook) را می توان یکی از جدید ترین نسل های مطالعه کتاب خواند اما چرا نام آن به کتاب الکترونیکی رسیده است؟

با یک زبان و تعریف ساده می توان کتاب الکترونیکی (ebook) را کتابی معرفی نمود که شما عزیزان می توانید در دستگاه های الکترونیکی آن را مطالعه کنید. منظور از دستگاه های الکترونیکی انواع تبلت ها، تلفن های هوشمند و... است. فرمت اصلی این نوع از کتاب ها فرمت EPUB است که معمولا آن را در برابر فرمت پی دی اف قرار می دهند.

فوائد مطالعه کتاب چیست؟

مطالعه کتاب همواره دارای فوائد بسیار جالب و منحصر به فردی است که می توانید به راحتی با بررسی های اولیه به این درک مهم بپردازید. ما در ادامه لیستی ده تایی از محبوب ترین و منحصر به فرد ترین فوائد مطالعه کتاب را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

  1. مطالعه کتاب باعث افزایش هوشیاری و آگاهی شما خواهد شد.
  2. مطالعه کتاب می تواند سطح دانش شما را افزایش دهد.
  3. باعث کاهش استرس و اضطراب در فرد می شود.
  4. می تواند دایره واژگان و لغات شما را افزایش دهد.
  5. باعث می شود بتوانید در شرایط سخت تصمیم گیری های بزرگی را انجام دهید.
  6. به سطح علم و دانش شما کمک قابل توجه ای خواهد نمود.
  7. مطالعه کتاب همیشه بهتر از تماشای فیلم است.
  8. ذهن شما را باز و شما را پر انرژی می سازد.
  9. می تواند از شما یک شخص اجتماعی بسازد
  10. بر روی رفتار و منش شما تاثیر می گذارد.

دانلود کتاب - خرید و فروش انواع کتاب

معرفی وبسایت ایبوک رالی به عنوان یک مرجع مناسب برای خرید و دانلود کتاب

وبسایت ایبوک رالی یکی از وبسایت های معتبر در زمینه فروش و دانلود کتاب است که بیش از 4 میلیون کتاب را در خود جای داده است. تنوع کتب موجود در این فروشگاه بسیار بالا بوده و می توان در حوزه های متفاوت و مختلف از آن بهره مند شد. به عنوان مثال شما می توانید انواع کتب داخلی و خارجی را با قیمت و کیفیتی بسیار مناسب در ایبوک رالی تهیه و خریداری کنید.

بررسی انواع کتاب ها در زمینه های مختلف و متنوع:

همان طور که می‌دانید کتاب های موجود در بازار دارای تنوع و گستردگی خاص و متنوعی می باشد. از این رو شما عزیزان برای آن که بتوانید با انواع متفاوت و مختلف کتاب ها آشنا شوید می توانید مجموعه کتب زیر را مورد بررسی قرار دهید.

کتاب‌های آشپزی، کتاب‌های آموزشی، کتاب‌های آموزشی و پرورشی، کتاب‌های اختربینی، کتاب‌های اخلاق، کتاب‌های ادبی‌، کتاب‌های اقتصادی، کتاب‌های ایران‌شناسی، کتاب‌های پرنده‌شناسی، کتاب‌های پزشکی‌، کتاب‌های تاریخ، کتاب‌های تاریخی، رمان‌های درباره تن‌فروشی‌، کتاب‌های جنایی، کتاب‌های جنگ ایران و عراق، کتاب‌های جامعه‌شناسی‌، کتاب‌های جغرافیایی‌، کتاب‌های جنسی، کتاب‌های حسابداری‌، کتاب‌های حقوق، کتاب‌های خاطرات، کتاب‌های خیال‌پردازی، داستان‌ها‌، کتاب‌های داستانی، دانشنامه‌ها‌، کتاب‌های دینی‌، کتاب‌های رایانه‌، کتاب‌های علوم رایانه‌، رساله‌ها‌، رمان‌ها‌، رمان‌ها بر پایه موضوع‌، کتاب‌های روان‌شناسی، کتاب‌های ریاضی، کتاب‌های زبان‌شناسی‌، کتاب‌های درباره زنان‌، کتاب‌های زندگی‌نامه‌، کتاب‌های زیست‌شناسی، کتاب‌های اخترشناسی‌، سفرنامه‌ها‌، کتاب‌های سیاسی‌، کتاب‌های شعر، کتاب‌های طنز‌، کتاب‌های درباره عشق‌، کتاب‌های عکاسی‌، کتاب‌های علمی، کتاب‌های علمی تخیلی، کتاب‌های علوم اجتماعی‌، کتاب‌های علوم غریبه‌، کتاب‌های غیر داستانی، کتاب‌های غیرداستانی بر پایه موضوع‌، کتاب‌های غیر داستانی درباره جاسوسی، کتاب‌های فراماسونری‌، کتاب‌های درباره فراهنجار، فرهنگنامه‌ها‌، کتاب‌های فقهی‌، کتاب‌های فلسفی‌، کتاب‌های فیزیک‌، فیلم‌نامه‌ها، کتاب موزه‌، کتاب‌ها بر پایه ایدئولوژی، کتاب‌ها درباره ترغیب، کتاب‌ها درباره جامائیکا‌، کتاب‌ها درباره دوستی‌، کتاب‌ها درباره شب‌، کتاب‌ها درباره شهرها‌، کتاب‌ها درباره منطقه‌ها‌، کتاب‌ها درباره مهاجرت‌، کتاب‌های درباره اژدهایان‌، کتاب‌های درباره بقا، کتاب‌های درباره مردان، کتاب‌های درباره نژاد و قومیت، کتاب‌های کسب و کار، کتاب‌های درباره کشورها، کتاب‌های کودکان، کتاب‌ها درباره دین، کتاب‌های کمونیستیف کتاب‌های مرجعف کتاب‌های مردم‌شناسیف کتاب‌های درباره مرگ، کتاب‌های مطالعات زنان‌ف کتاب‌های معماری‌، کتاب‌های منطق‌، کتاب‌های موسیقی‌، کتاب‌های فنی مهندسی، کتاب‌های نظامی، کتاب‌های نقد‌، نمایش‌نامه‌ها‌، کتاب‌های غیرداستانی، کتاب‌های هنری، ‌ و...

چطور می توان کتاب هایی با زمینه های متفاوت و مختلف را تهیه کرد؟

شما برای تهیه و خرید کتاب همواره دو روش پیش روی خود دارید:

  1. همانند روش های سنتی و گذشته می توانید بند کفش خود را محکم کرده و وارد کوچه خیابان های شهر خود شوید و سپس به دنبال کتابفروشی های معتبر و مجاز در شهر باشید تا بتوانید پس از بررسی های لازم انواع کتاب ها را تهیه و خریداری کنید.
  2. می توانید به شیوه ای امروزه و کاملا حرفه ای از طریق وبسایت های معتبر در ایران اقدام به تهیه و خرید کتاب کنید.

خرید اینترنتی کتاب در مقایسه با خرید سنتی دارای چه مزایایی است؟

خرید اینترنتی کتاب در حالت کلی و به ظور قطع دارای مزایای بسیار منحصر به فردی است که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

  1. شما در خرید اینترنتی کتاب دیگر در برخلاف روش سنتی نمی خواهد از منزل بیرون رفته و در هوای گرم و سرد سال اقدام به تهیه و خرید کتاب کنید.
  2. در خرید اینترنتی می توانید کتاب ها را با هم مقایسه کرده و خرید خوبی را در این صورت تجربه کنید.
  3. در خرید اینترنتی شما قادر خواهید بود با پرداخت هزینه‌ای مناسب تر اقدام به تهیه و خرید کتاب کنید.
  4. و...
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز