خبرگزاری کار ایران

مزایای سپردن طراحی وبسایت و سئوی آن به یک شرکت طراحی سایت

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۸۷

شاید با خودتان فکر کنید که برای داشتن یک وبسایت نیاز است که حتما از دانش و اطلاعات فنی در این زمینه برخوردار باشید یا اینکه باید جیبتان را پر پول کنید تا بتوانید یک وبسایت خوب و حرفه‌ای برای کسب‌و‌کارتان داشته باشید.

مطمعنا خیلی از کارشناسان فروش شرکت‌های برنامه‌نویسی که با مشتریان مختلفی در تماس هستند و به آن‌ها در زمینه طراحی وبسایت، سئو و همچنین قیمت طراحی سایت مشاوره می‌دهند این جمله آشنا را از بعضی مشتریان شنیده‌اند: " یک وبسایت می‌خوام مثل دی جی کالا " یا اینکه " یک وب سایت می‌خوام مثل نت برگ " و ... . از این‌رو است که وب سایت‌های زیادی را در گوگل مشاهده می‌کنید که طراحی آن‌ها مشابه وب سایت‌های مطرحی مانند دی جی کالا یا نت برگ است.

متاسفانه برخی از مشتریان طراحی وبسایت هیچ ایده‌ای در زمینه طراحی وب سایت ندارند و تمایل دارند وب سایتی داشته باشند که مشابه وب سایت‌های معروف و مطرح باشد چراکه تصور آن‌ها از طراحی وبسایت حرفه‌ای، مشابه بودن آن به وب سایت‌های موفق و معروف است. درصورتی که وبسایت‌های قدرتمندی مانند دی جی کالا در ابتدا نیز یک ایده منحصربه‌فرد بوده‌اند تا اینکه کم کم پیشرفت کرده‌اند و اکنون به چنین جایگاه فوق‌العاده‌ای در بین مردم و در موتورهای جستجو به ویژه گوگل رسیده‌اند. بنابراین راه هزار ساله را یک شبه طی نکرده‌اند!

مزایای سپردن طراحی وبسایت و سئوی آن به یک شرکت طراحی سایت

برای طراحی وبسایت از زبان‌های برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های متعددی استفاده می‌شود اما از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به طراحی سایت با وردپرس اشاره کرد. درواقع وردپرس یک نرم‌افزار Open Source رایگان است که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP طراحی و پیاده‌سازی شده است. این نرم‌افزار به پکیج سایت‌ساز نیز مشهور است به گونه‌ای که می‌توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ استفاده کنید. هیچ چیزی بهتر از این نیست که پکیجی به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد که تمامی امکانات و ویژگی‌های قدرتمند را برای داشتن یک وب سایت مناسب برای شما فراهم کند و در اختیار شما قرار بدهد. درواقع وردپرس نیز چنین شرایطی را برای شما فراهم می‌کند به گونه‌ای که می‌توانید از تمامی تم‌های زیبا و ویژگی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد برای طراحی یک وب سایت استفاده کنید و مهم‌تر از همه اینکه استفاده از آن نیازی به داشتن دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه‌نویسی ندارد به گونه‌ای که همه به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و وب سایت خود را داشته باشند.

افزایش رتبه سئو در موتورهای جستجو

شاید باورتان نشود اما موتورهای جستجو عاشق وب سایت‌های وردپرس هستند چراکه هر یک از صفحات وب سایت در قالب وردپرس دارای متا تگ، توضیحات و کلمات کلیدی با چگالی بالا هستند از این‌رو ایندکس کردن وب سایت‌های وردپرس برای موتورهای جستجو خیلی راحت است که موجب افزایش رتبه بهینه‌سازی وب سایت می‌شود. البته وب سایت‌های وردپرس برای اینکه به رتبه بالایی در موتورهای جستجو دست یابند و جزو لینک‌های اول تا پنجم در صفحه نتایج گوگل باشند باید زیر نظر یک تیم قدرتمند سئو قرار بگیرند علاوه‌بر این برای داشتن امکانات بیشتر باید توسط یک شرکت برنامه‌نویسی شخصی‌سازی شوند. مجموعه ایران سایت با برخوردار بودن از کادر مجرب و متخصص در زمینه طراحی سایت وردپرس و بهینه‌سازی وب سایت، در کنار شخصی‌سازی وب سایت شما و افزودن امکانات و آپشن‌های ویژه به آن، رتبه سئو آن را به صورت چشم‌گیری در موتورهای جستجو افزایش خواهند داد.

مزایای سپردن طراحی وبسایت و سئوی آن به یک شرکت طراحی سایتمزایای سپردن طراحی وبسایت و سئوی آن به یک شرکت طراحی سایت

چگونه قیمت طراحی سایت تخمین زده می شود

زمانی که وارد وب سایت‌‌های شرکت‌های برنامه‌نویسی می‌شوید با عبارات اینچنینی: " تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته، افزایش رتبه بهینه‌سازی سایت و ..." روبه‌رو خواهید شد اما آیا تمامی این موارد در زمینه تخمین قیمت طراحی سایت تنها تبلیغات است یا خیر؟ در ادامه مواردی را بررسی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قیمت طراحی سایت را تخمین بزنید.      

·به نوع وب سایت خود توجه کنید                                 

همانطور که می‌دانید وب سایت‌ها متناسب با کسب‌و‌کارهای مختلف دارای انواع متعددی هستند که شامل: وب سایت‌های فروشگاهی، خبری، شرکتی، معرفی، پخش آنلاین مولتی مدیا، دانلود، بازی آنلاین و ... می‌باشند.

از آن‌جایی که هر یک از این سایت‌ها از ساختار و استراتژی متفاوتی برخوردار هستند نرخ طراحی و پیاده‌سازی آن‌ها نیز متفاوت است اما در کل نرخ طراحی وب سایت‌های فروشگاهی از وب سایت‌های معرفی بیشتر است.

چراکه وب سایت‌های فروشگاهی دارای درگاه پرداخت هستند اما وب سایت‌های معرفی تنها به معرفی یک شرکت یا محصولات و خدمات آن می‌پردازند و از درگاه پرداختی برخوردار نیستند. از این‌رو اگر قصد دارید وب سایتی طراحی کنید که از امکان فروش اینترنتی یا درگاه پرداخت برخوردار باشد باید هزینه بیشتری نسبت به یک وب سایت معرفی که درگاه پرداخت ندارد، پرداخت کنید.

·امکانات مختلف در طراحی وب سایت را مدنظر بگیرید

هر وب سایتی از امکانات مختلفی برخوردار است که مطمعنا این امکانات در تعیین قیمت طراحی سایت نقش بسزایی دارند. البته این امکانات به دو دسته امکانات عمومی و امکانات خصوصی تقسیم می‌شوند. امکانات عمومی شامل امکاناتی پایه‌ای هستند که وجود آن‌ها در هر وب سایتی ضرورت دارد برای مثال ریسپانسیو بودن وب سایت، داشتن رابط و تجربه کاربری بالا (UI , UX)، هماهنگی با مرورگرهای مختلف  و ... جزو امکانات عمومی هستند که در همه وب سایت‌ها وجود دارند و از این نظر ضرورت دارند که رتبه بهینه‌سازی سایت را به صورت چشم‌گیری افزایش می‌دهند. اما امکانات خصوصی امکاناتی هستند که درصورت تمایل می‌توانید از آن‌ها در وب سایت خود استفاده کنید. برای مثال در برخی از وب سایت‌های فروشگاهی گزینه مقایسه محصولات را مشاهده می‌کنید. درواقع آپشن مقایسه محصولات جزو امکانات خصوصی است که برخی از وب سایت‌های فروشگاهی تمایل دارند از آن استفاده کنند. البته امکانات خصوصی نیز مانند امکانات عمومی وب سایت‌ها تاثیر بسزایی در افزایش رتبه بهینه‌سازی سایت بازی می‌کنند. بنابراین استفاده از آن‌ها خیلی زودتر شما را به نتیجه می‌رساند.

·تعداد نیروها با تخصص‌های مختلف که درگیر وب سایت شما می‌شوند را بررسی کنید

عامل دیگری که در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است و با استفاده از آن می‌توانید نرخ طراحی وب سایت خود را تخمین بزنید، تعداد نیروهای یک شرکت برنامه‌نویسی هستند که با تخصص‌های مختلف درگیر طراحی و پیاده‌سازی وب سایت شما می‌شوند و بازه زمانی مشخصی را بر روی آن کار می‌کنند. بنابراین در جلسه‌ای که با یک شرکت برنامه‌نویسی برای طراحی وبسایت خود برگذار می‌کنید باید از تعداد نفراتی که قرار است بر روی وب سایت شما کار می‌کنند مطلع شوید.

مزایای سپردن طراحی وبسایت و سئوی آن به یک شرکت طراحی سایت

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت تخصصی و حرفه‌ای وردپرس با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت به ویژه طراحی سایت وردپرس است که متشکل از پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز