خبرگزاری کار ایران

از تیمم راضی نیستم؛

مکوندی: پرسپولیسی‌ها می‌خواهند توجیه کنند/ قضاوت با مردم است

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است پرسپولیسی‌ها در صدد توجیه نتیجه نگرفتن در دیدار برابر شاگردانش هستند.

به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی بعد از تساوی نفت مسجدسلیمان برابر پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی گفت:ما موقعیت هایی داشتیم اما انتظاراتمان از تیم بیشتر بود. در کارهای دفاعی برنامه های بهتری داشتیم اما زود گل خوردیم و تا حدی شیرازه تیم مان از هم پاشید. بعد هم که 10 نفره شدیم ولی باز با این حال توانستیم به خوبی تیم را جمع کنیم و به بازی برگردیم و نتیجه را به تساوی بکشانیم. از نوع عملکرد تیم مان راضی نیستم.

وی درباره تعویق زمان بازی با پرسپولس اظهار کرد: ما اصراری نداشتیم که پرسپولیس حتما امروز بازی کن. نیاز فوتبالمان این است که برنامه ها به درستی و سر زمان خودش اجرا شود. من معتقدم اگر تیمی می خواهد در باشگاه آسیا بازی کند و به دنبال جام قهرمانی در آسیا یا ایران است باید تیمش را آنقدر قوی ببندد که فشاری به آن وارد نشود و نیازی به تغییر برنامه بازی هایش نداشته باشد.

مکوندی اضافه کرد: من درباره اعتراض پرسپولیسی ها به اتفاقات ورزشگاه حرفی نمی زنم. این مسابقه پخش مستقیم شده و قضاوت را بر عهده همه مردم ایران می گذارم. پرسپولیسی ها از اول هم راضی به این بازی نبودند و حالا هم که تیم شان نتوانست نتیجه بگیرد به نوعی می خواهند با این حرف ها تساوی شان را توجیه کنند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت تیم‌اش گفت: آقایان زحمت کشیدند و 20 درصد از پول بازیکنانمان را دادند و این باعث شد بازیکنان تا حدی با شرایط بهتری بازی کنند و این جای تقدیر دارد.

 

کد خبر : ۲۵۹۹۵۳