خبرگزاری کار ایران

شناختی از کارگربنه‌گز نداریم؛

درخشان: تیم بوشهری انتحاری بازی می‌کند / حضور رئال در ایران افتخار بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۸۸

حضور تیمی مثل رئال مادرید نشان می دهد که کشورمان ثبات زیادی دارد و برعکس تبلیغات بیگانگان نشان می‌دهد که چقدر ثبات داریم که رئال را دعوت کرده ایم. من مسایل فنی را می‌گویم و وارد مسایل دیگر نمی شوم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت زیادی از تیم کارگر بنه گز بوشهر نداریم و تنها می‌دانیم آنها با تمام توان مقابل ما بازی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی با کارگربنه گز بوشهر در جام حذفی گفت: این مسابقه یک بازی حذفی است و شناخت زیادی از حریف نداریم اما می‌دانیم حریف شناخت خوبی از ما دارد و انگیزه زیادی هم برای بازی مقابل ما دارد. آنها انتحاری بازی می‌کنند و چیزی برای از دست دادن ندارد و ما هم با تمام توان بازی می‌کنیم.

حمید درخشان در مورد برد پر گل مقابل این حریف، گفت: تلاش می‌کنیم پیروز شویم و از این تیم عبور کنیم و به مرحله بعد برسیم و سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه بنه گز در بازی اول مس رفسنجان را ۴ بر صفر شکست داده، گفت: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و با تمام قوا آنها برابر ما بازی می‌کنند و به همین دلیل آنها را دستکم نمی‌گیریم‌ و باید حساب شده بازی کنیم.

درخشان در مورد مصدوم و محرومان تیمش، گفت: طبق معمول مصدوم و محروم داشتن جز تیم ماست و دغاغله و علی عسگری و رضا نوروزی که از قبل مصدوم بوده و حسین ماهینی هم محروم است.

وی در مورد اینکه صادقیان می‌تواند فردا بازی کند، گفت: باید به ما اعلام کنند اما آنطور که شنیده‌ام ساعت ۲۴ امشب محرومیتش تمام می‌شود و می‌تواند بازی کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت اومانیا، گفت: اومانیا به کشورش رفته و او را هم نداریم و فکر می‌کنم با پرواز امشب به تهران برمی‌گردد. از وضعیتش خبری نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور بازی در سریال پژمان و حضور بازیکنان در سریال‌های تلویزیونی، گفت: فقط در مورد مسایل فنی حرف می‌زنم اینجا جای صحبت در این مورد نیست.

درخشان در مورد حضور رئال مادرید در ایران، گفت: در مورد مباحثمدیریتی ورود نمی‌کنم اما یادمان باشد که حضور تیمی مثل رئال مادرید نشان می دهد که کشورمان ثبات زیادی دارد و برعکس تبلیغات بیگانگان نشان می‌دهد که چقدر ثبات داریم که رئال را دعوت کرده ایم. رئال یک برند جهانی است. من مسایل فنی را می‌گویم و وارد مسایل دیگری نمی شوم. نشان می‌دهد که اعتبار فوتبال ما چقدر مهم است که با رئال بازی می‌کنیم و این در مورد فوتبال ما و همه کشورهایی که به رئال نگاه می‌کنند مهم است و در رده بندی فیفا هم موثر است زیرا می‌گویند کشوری مثل ایران سطح فوتبالش آنقدر بالاست که با رئال بازی می‌کند که بعد از انقلاب تا حالا چنین تیم بزرگی به ایران نیامده است. اگر استقلال یا هر تیم دیگری چنین کاری می‌کرد خوب بود. به برخی دوستان هم می‌گویم که سرنیزه کردن در چشم پرسپولیس چه سودی دارد. اگر فوتبال را دوست دارید حمایت کنید. هر تیمی به ایران می‌آید با ترس و لرز بازی می‌کنند و زمانی که بایرن به ایران آمد فکر می‌کرد ما همه اسلحه به دست هستیم ولی میهمان نوازی و فرهنگ بالای ما را دیدند. می‌توانیم نشان بدهیم که فوتبال دنیا را قبول داریم و می‌توانیم با این فوتبال تعامل و ارتباط داشته باشیم.

درخشان در مورد اینکه خبر دارد که تیم ملی با کدام بنفیکا بازی کرده است، و قوانین عجیب این بازی چه جوری بوده که در دقیقه ۶۰ ترکیب تیم تغییر کرده تعطیلی لیگ بخاطر این بازی درست بود، گفت: من در جایگاه مربی تیم ملی نیستم که جواب بدهم این را مربی تیم ملی جواب بدهد که با چه تیمی از بنفیکا بازی کرده است و من در مورد رئال صحبت کردم. در مورد تعطیلی لیگ باید بگویم که فدراسیون گفت از این تاریخ لیگ تعطیل است و ما هم تبعیت کردیم اگر اتفاقی برای تیم ملی می افتد من نباید جواب بدهم و اینکه آن بنفیکا من بوده یا نه؟

درخشان در مورد نامه اتلتیکو مادرید و حضورش در ایران گفت: درست است این تیم قهرمان اسپانیا شده این مسایل ببعد از مذاکرات با رئال بوده و یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای حضور در ایران خواسته و با توجه به مشکلات مالی که باشگاه‌ها دارند بعید است بتوانند این پول را پرداخت کنند. با رئال مادرید هم دنبال این پول‌ها نباید باشیم ولی بحثپولی تا جایی که من می‌دانستم نداشتیم و اگر هم بوده رقم درخواستی رئال کمتر ار اتلتیکو مادرید بوده است.

درخشان درمورد مهرداد پولادی گفت: به دو شکل به این مساله نگاه می‌کنیم اول اینکه بازیکن آزاد بوه و از فهرست ما خارج شده است و وقتی به این تیم رفته و قرارداد بسته است نمی‌توانیم او را برگردانیم. کسی که با پرسپولیس است باید روح و دلش با این تیم باشد.

درخشان در خصوص خبر شب زنده‌داری بازیکنان در اردوی کیش، گفت: هرکسی نگاهی به این مساله دارد یکی می‌گوید ما شنیدیم یکی می‌گوید دو صبح آمده و همه می‌گویند ما شنیده‌ایم هیچکس ندیده است اما کسی بی اجازه نه کاری می‌کند و نه جایی می‌رود و این مسایل همیشه پشت سر پرسپولیس هست و اردوی خوبی بوده و اگر مرخصی بوده من اجازه داده‌ام و دیر و زود آمدن در پرسپولیس نداشته‌ایم.

درخشان درمورد حضور دروازه‌بان سوم به پرسپولیس، گفت: دو بازیکن امید با ما تمرین می‌کنند که یکی از آنها به فهرست تیم ما اضافه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز