خبرگزاری کار ایران

خدمات آنلاین پالسین سریع و مطمئن

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۹۵

برای رفع نیازهای آنی خود در منزل چه راهکاری دارید؟ آیا خودتان تعمیر یخچال فریزر، تعمیر شیر دستشویی، سیم کشی ساختمان و یا نظافت راه پله را به عهده می گیرید و یا روش دیگری را دنبال می‌کنید؟ در این مطلب قصد داریم تا شیوه ی دیگری را به شما معرفی کنیم.

سرویس خدمات آنلاین پالسین راه حل نوینی برای خلاص شدن از شر مشکلاتی است که بصورت آنی در خانه یا محل کار شما شکل می گیرد و رفع آنها یا از عهده ی شما خارج است و یا وقتی برای رفع آنها ندارید. با ما همراه باشید تا بیشتر شما را خدمات پالسین آشنا کنیم.

شاید شما هم مثل من یکی از آن دسته آدم هایی باشید که مشغله ی روزمره، به شما اجازه نمی دهد تا از وقت مناسبی برای استراحت، یا کارهای جانبی و سرگرمی های عادی استفاده کنید. در این شرایط پیش آمد های ناگهانی مثل خرابی یخچال، یا نظافت منزل بعد از یک مهمانی شلوغ چند ساعته و یا حتی نظافت خودرو در پارکینگ، یک کار خسته کننده ی زمانگیر باشد.

از همه ی اینها که بگذریم، انجام بسیاری از کارها از عهده ی عموم مردم خارج است. شاید از تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی سردربیاورید، اما تعمیر خودرو یا نقاشی ساختمان برای شما دشوار باشد. همینطور ممکن است جوشکاری کار آسانی برای شما باشد، اما برای پذیرایی از مهمان در یک مهمانی شلوغ، به یک نیروی اضافه نیاز داشته باشید.

همه ی اینها در کنار هم، باعث می شود که سرویس خدمات آنلاین پالسین ضروری تر از گذشته به نظر برسد. پالسین یک خدمت آنلاین برای تمامی نیازهای منزل و محل کار شماست که به کمک آن می توانید نیازهای خود اعم از نظافت منزل، تعمیرات عمومی آشپزخانه مثل تعمیر یخچال یا ماشین ظرفشویی، کارهای مربوط به بنایی، تدریس خصوصی و یا حتی کارواش و قالیشویی را بدون فوت وقت و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

نکته جالب اینجاست که خدمات پالسین تنها مربوط به نیازهای شما در منزل نیست و شما می توانید این خدمات را برای محل کار خود نیز درخواست کنید و یا حتی از پالسین برای اسباب کشی نیز بهره ببرید. اما نحوه ی انجام کار در پالسین چگونه است؟ بهتر است که در ابتدا پالسین را نصب کنید و یا به سایت پالسین مراجعه کنید.

در آنجا با تعداد بی شماری از خدماتی که بصورت روزمره به آنها نیاز پیدا می کنید مواجه خواهید شد. سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید و شرح کوتاهی از نیاز خود را در توضیحات بنویسید. سپس منتظر بمانید تا متخصصین با توجه به نیاز شما، قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنند.

پس از دریافت پیشنهادات متخصصین، می توانید یکی از آنها را با توجه به قیمت، زمان و نحوه ی انجام کار و امتیازاتی که پیش از شما از سایر کاربران دریافت کرده اند انتخاب کرده و باقی کار را به پالسین بسپارید.

پالسین باقی مراحل انجام کار را برای شما پیش خواهد برد. نحوه پرداخت نیز بسیار ساده است. شما می توانید برای پرداخت از دو روش پرداخت آنلاین و پرداخت در محل بهره ببرید. البته پرداخت در محل برای مبالغ بالاتر از یکصد هزار تومان ممکن نیست.

همین حالا به سایت پالسین سر بزنید و برای خدمات نظافت منزل، کارواش در محل، قالیشویی و یا هر خدمت دیگری درخواست خود را ثبت نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز