خبرگزاری کار ایران

قالیشویی با چند کلیک در پالسین

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۴۱۶

بی شک انتخاب بهترین قالیشویی شهر تهران بدون استفاده از سرویس خدمات منزل پالسین کار سخت و پیچیده ای است. سامانه خدمات آنلاین پالسین به کاربران کمک می کند تا به سادگی قالی‌های خود را به بهترین قالیشویی شهر تهران بسپارند و از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشند.

پالسین یک سرویس خدمات جامع خانه و محل کار است که به کاربران کمک می کند تا نیازهای خود، اعم از تعمیرات، نظافت منزل، قالیشویی، کارواش و حتی تدریس خصوصی را در منزل و بدون اینکه مجبور به تغییر برنامه زمانبندی خود باشند، در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل دارند، سرویس مورد نیاز را دریافت کنند. پالسین در واقع با بهره گیری از اپلیکیشن اندروید، سایت و وب-اپ پالسین برای گوشی های آیفون، خدمات خود را به طیف گسترده ای از کاربران ارائه می دهد. برای همین لازم نیست تا برای دریافت هر خدمتی، سختی زیادی را متحمل شوید.

اگر قصد دارید تا قالی های خود را برای شستشو به یک قالیشویی مطمئن بسپارید، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که پالسین با بهترین قالیشویی های شهر تهران قراداد اجرایی دارد و کاربرانی که برای قالیشویی، پالسین را به عنوان پلتفرم خدماتی خود انتخاب می کنند، می توانند از میان این قالیشویی ها، یکی را برای انجام کارهای مورد نیاز انتخاب نمایند.

سرویس هایی که قالیشویی های طرف قرارداد پالسین ارائه می کنند، شامل شستشوی قالی، رفو، شستشوی ریشه ها، ترمیم و… است که تنها با چند کلیک از طریق سایت و یا اپ پالسین به سادگی در اختیار شما قرار می گیرد. تنها کافی است وارد سایت پالسین شوید، یا در اپ سرویس قالیشویی را انتخاب نمایید. سپس با طی کردن مراحل کار، ذکر جزئیات، تعداد قالی ها، کیفیت شستشوی مورد نظر، زمان و محل تحویل، از قیمت هر قالیشویی آگاه شوید.

پس از آنکه هر قالیشویی بصورت جداگانه قیمت و نوع خدمات خود را به شما معرفی کرد، می توانید با توجه به بودجه ای که دارید، و همینطور کیفیت و توضیحات هر متخصص، یکی را برای انجام کار انتخاب کرده و الباقی هماهنگی ها را بصورت تلفنی و یا از طریق اپلیکیشن انجام دهید. پرداخت هزینه ی این خدمات از طریق سایت و یا اپ به سادگی خرید شارژ موبایل صورت می گیرد و علاوه بر سهولت دریافت خدمات، می توانید از تخفیف های روزانه ی پالسین نیز بهرمند شوید.

به جز قالیشویی، پالسین خدمات متنوع دیگری را نیز شامل می شود. کاربران پالسین می توانند علاوه بر خدمات مرتبط با نظافت، تعمیرات لوازم منزل مانند یخچال، ماشین لباسشویی و حتی جارو برقی را سفارش دهند. یا برای رفع عیب تلفن سنترال دفتر کار خود یک متخصص بگیرند، یا حتی می توانند در منزل، بر عملکرد تعمیرکننده گوش موبایل خود نظارت داشته باشند، یا حتی در هنگامی که متخصص مشغول شستن خودروی آنها در پارکینگ است، چای بنوشند و از تماشای سریال مورد علاقه خود لذت ببرند.

پالسین با دقت زیادی متخصصین خدمات مختلف را انتخاب می کند و در این مسیر به فاکتورهای زیادی توجه می کند. یکی از این فاکتورها، تخصص و تجربه، و البته قابل اعتماد بودن آنهاست.

شما می توانید از طریق این لینک درخواست خود را برای دریافت خدمات قالیشویی ثبت کنید و یا برای سایر سرویس های پالسین اپلیکیشن کاربر را نصب نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز