خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی لوازم خانگی از بانه بازارچه، مطمئن، ارزان و بی دردسر!

خرید تلویزیون ارزان و باکیفیت!

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۴۶

اکثر افراد دوست دارند صفحه نمایشگر تلویزیون منزل، تا حد امکان بزرگ باشد، امکان نمایش فیلم های سه بعدی را داشته و از کیفیت بسیار بالای نمایش تصاویر اولترا اچ دی برخوردار باشد.

ایلنا؛ خرید اینترنتی تلویزیون برای منزل از جمله کارهایی است که معمولا همه افراد خانواده به آن علاقه مند هستند. هنگامی که قصد خرید تلویزیون داشته باشید، هریک از افراد خانواده در مورد ویژگی ها و امکاناتی که دوست دارند در تلویزیون وجود داشته باشد صحبت می کنند و مدل های مورد علاقه شان را برای خرید پیشنهاد می دهند.

خرید تلویزیون ارزان و باکیفیت!

معمولا اکثر افراد دوست دارند صفحه نمایشگر تلویزیون منزل، تا حد امکان بزرگ باشد، امکان نمایش فیلم های سه بعدی را داشته و از کیفیت بسیار بالای نمایش تصاویر اولترا اچ دی برخوردار باشد.

اما نکته مأیوس کننده اینجاست که پس از این جلسات خانوادگی و بررسی قیمت این نوع محصولات، مجبور می شوید تا به دلیل قیمت های سرسام آور لوازم خانگی از خرید بهترین مدل ها صرف نظر کرده و به خرید مدل های پایین تر راضی شوید.

در آن هنگام شاید قادر به خرید تلویزیون 65 اینچی با تلویزیون کیفیت 4k نباشید و با بودجه ای که در اختیار دارید، بتوانید تنها یک تلویزیون 50 اینچ خریداری کنید و البته قید کیفیت 4K  را هم بزنید.

خرید تلویزیون ارزان و باکیفیت!

خرید بهترین ماشین لباسشویی !

ممکن است قصد خرید ماشین لباسشویی را داشته و در حال جستجو و بررسی بهترین مدل های ماشین لباسشویی باشید.

شاید شما هم ابتدا قصد خرید یکی از بهترین مدل های ماشین لباسشویی دیجیتال، با برنامه های پیشرفته شستشو و ظرفیت بالا را داشته اید، اما پس از بررسی قیمت ها متقاعد به خرید مدل هایی با امکانات و ظرفیت کمتر شده اید.

احتمالا پس از پایان این بررسی ها و مشاهده قیمت ها، با خود بگویید: کاش بازاری وجود داشت که می توانستیم بهترین مدل های تلویزیون و بهترین مدل های ماشین لباسشویی را با قیمتی ارزان تر خریداری کنیم.

خرید تلویزیون ارزان و باکیفیت!

کاش می توانستیم همین مدل های منتخب خانواده را، را با قیمت چند میلیون کمتر بخریم.

آیا واقعا چنین امکانی وجود دارد که بهترین مدل های لوازم خانگی را چند میلیون ارزان تر بخریم؟

بانه، بهشت لوازم خانگی ارزان قیمت از بهترین برندها

شاید عجیب به نظر برسد ولی بازار مرزی شهر بانه دقیقا جایی است که شما به دنبال آن هستید. قیمت لوازم خانگی در این بازار مرزی با قیمت بازارهای داخلی اخلاف زیادی داشته و بسیار کمتر است.

دلیل این همه اختلاف قیمت چیست؟

دلیل پایین تر بودن قیمت لوازم خانگی در بازار بانه، حذف غوارض و مالیات است. بانه یکی از مناطق آزاد کشور ماست و ورود اجناس و کالاها از طریق این منطقه مشمول مالیات و عوارض نمی باشد. حذف این هزینه ها باعث می شود که قیمت تمام شده محصولات برای مشتریان، اختلاف زیادی با بازارهای داخلی داشته و حتی چند میلیون تومان ارزان تر به فروش برسد.

آیا می توانم به کیفیت محصولات در بازار بانه اعتماد کنم؟

متأسفانه گاهی اوقات افراد، خرید خود را از فروشنده معتبری انجام نمی دهند و در همان ابتدای خرید دچار مشکلاتی می شوند. گاهی محصولات از همان ابتدا خراب هستند و فروشنده حاضر به تعویض آن نیست. گاهی ممکن است هیچ گونه گارانتی به همراه محصول ارائه نشود و در صورت خرابی، مجبور به تعمیر با هزینه شخصی خودتان باشید.

خرید تلویزیون ارزان و باکیفیت!

چگونه به فروشنده اعتماد کنم؟

واقعیت این است که فروشندگان سودجو و کلاه بردار نیز در این بازار وجود دارد و فعالیت می کنند. شناسایی فروشندگان خوشنام و خوش سابقه و هم چنین بررسی شماره سریال برای اطمینان از اصل بودن محصول خریداری شده به شما کمک می کند تا خرید خود را با اعتماد و اطمینان خاطر انجام بدهید.

نکته مهم دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، ارائه ضمانت و گارانتی به همراه محصول است. شرایط گارانتی باید به گونه ای باشد که در طول مدت ضمانت، در صورت ایجاد خرابی، قطعات به صورت رایگان تعویض شوند. همچنین فروشنده باید ضمانت کند که در صورت خرابی و وجود مشکل در محصول هنگام تست اولیه، محصول را به طور رایگان مرجوع کرده و تعویض کند.

سفر به بانه و هزینه های جانبی!

بانه در مرزهای غربی کشورمان واقع شده است. برای رسیدن به بانه باید ساعت های زیادی را در جاده ها رانندگی کنید و علاوه بر خستگی فراوان، هزینه هایی را نیز برای بنزین خودرو، خوراک و اقامت در نظر بگیرید.

اما راه آسان تر برای خرید تلویزیون یا ماشین لباسشویی و انواع دیگر لوازم خانگی  از بانه، خرید از وب سایت بانه بازارچه است.

خرید اینترنتی از بانه، یک راه حل آسان تر!

خرید تلویزیون ارزان و باکیفیت!

  • وب سایت بانه بازارچه به شما این امکان را می دهد که در هر کجای ایران که هستید، بتوانید محصولات بازار بانه را با قیمت بانه خریداری نمایید.

  • بانه بازارچه با سال ها سابقه فروش لوازم خانگی و ارائه ضمانت تعمیر و تعویض قطعات موجب اطمینان خاطر شما هنگام خرید خواهد شد.

  • ما در بانه بازارچه این اطمینان را به شما می دهیم که تمانی محصولات ارائه شده در این فروشگاه اصلی هستند. برای بررسی اصل بودن محصول، کافی است در مرحله اول، شماره سریال درج شده روی جعبه و بدنه محصول را با یکدیگر تطابق داده و در مرحله دوم آن شماره سریال را در سایت شرکت سازنده وارد نمایید. در صورتی که وب سایت شرکت سازنده شماره سریال وارد شده را تأیید کرد، محصول شما اصلی یا اورجینال است.

  • پس از تأیید و ثبت سفارش، محصول خریداری شده ظرف مدت 72 ساعت به نشانی شما ارسال خواهد شد.

  • هزینه محصول را می توانید هنگام تحویل گرفتن بسته، به پیک بانه بازارچه پرداخت نمایید.

  • با مراجعه به وب سایت بانه بازارچه می توانید محصولات را به همراه مشخصات کامل مشاهده کرده و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

  • در صورت وجود هرگونه سؤال یا مشکل می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز