خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۸۰

اولین نمایشگاه بین‌المللی «برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی به همراه آثار طراحان برتر صنعت پوشاک» با حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده ، ۴۰ تامین‌کننده یا تولیدکننده مواد اولیه و ۱۵۰ طراح حوزه صنعت پوشاک در تاریخ ۹۸/۰۶/۰۵ لغایت ۹۸/۰۶/۰۸ از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه صنف کفش‌های ماشینی و لاستیکی به همراه ۲۰ اتحادیه همگن کشور در راستای تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه، تولیدکنندگان و طراحان را زیر یک سقف جمع کردند. برای هر مترمربع فضای نمایشگاه،​ ۵۰ هزار تومان از شرکت‌کنندگان دریافت‌شده که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نمایشگاه در راستا سهولت در برپایی غرفه است.

در این نمایشگاه مجتبی شیرقاضی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت وزارت صمت، عزیزاله افضلی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، یحیی کیخواه رئیس حراست سازمان صمت استان تهران، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، ابراهیم درستی نماینده وزیر در اتاق اصناف و نایب‌رئیس اتاق اصناف، قاسم فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران، علی فاضلی دبیر اتاق اصناف تهران و علی اژدرکش رئیس اتحادیه کفش‌های ماشینی تهران و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه حاضر شدند.

علیاژدرکش، رئیس اتحادیه کفش ماشینی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تغییر صنعت مد در کشور دانست و هماهنگی  با فرهنگ داخلی تولیدکنندگان در این بخش را از نیازهای روز جامعه برشمرد.

این نمایشگاه در ۴ روز با استقبال چشم‌گیر بیش از ۱۸۰.۰۰۰ بازدیدکننده و علاقه‌مند به صنعت کفش، کیف و پوشاک همراه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز