خبرگزاری کار ایران

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۵۷۲

شما می توانید از طریق مشاوره با بهترین وکیل مهاجرت به کانادا، شرایط خود را برای اخذ ویزا بررسی کرده و نوع ویزا کانادا متناسب با خود را انتخاب کنید.

ایلنا؛ کانادا کشوری است که بسیاری از مهاجران را به خود جذب می کند. برای مهاجرت به کانادا  ابتدا باید مسیر مهاجرت خود را انتخاب کنید روش های بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که عبارتند از مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل ، مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری ، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و... . گام بعدی تهیه مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا می باشد. که در ادامه به طور مفصل راجع به انواع ویزای کانادا صحبت می کنیم.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟  گام اول برای مهاجرت به کانادا دریافت ویزای کانادا است. در ادامه به طور مفصل راجع به شرایط دریافت انواع ویزای کانادا صحبت می کنیم.


انواع ویزای کانادا

حال که متقاعد شدیم کانادا یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت در دنیاست، حال بیایید در مورد روش های ورود به خاک کانادا صحبت کنیم. کانادا برای خارجی ها ویزا های مختلفی صادر می کند.

شما می توانید از طریق مشاوره با بهترین وکیل مهاجرت به کانادا، شرایط خود را برای اخذ ویزا بررسی کرده و نوع ویزا کانادا متناسب با خود را انتخاب کنید.

انواع ویزای کانادا را می توان از چند دید بررسی کرد، ویزا کانادا بستگی به هدف شما از ورود به کانادا ، شرایط و مدارک شما و همچنین برنامه های مهاجرتی که توسط آن برای ورود به کانادا اقدام می کنید، می تواند موقت یا دائمی با عناوین خاص خود باشد.

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

 

ویزای سینگل کانادا

یا ویزای توریستی یک بار ورود برای یک بار سفر به کانادا و بازگشت صادر می شود.

ویزای مولتی کانادا 

یا ویزای چندبار ورود که به ویزای 5 ساله معروف است برای ورود چند باره به خاک کانادا برای مقاصد توریستی و تفریحی و دیداری صادر می شود و حداکثر 10 سال یا یک ماه کمتر از اعتبار پاسپورت اعتبار دارد. به دلیل 5 ساله بودن پاسپورت ایرانی این ویزا به ویزای 5 ساله کانادا معروف است.

ویزای تحصیلی کانادا 

برای تحصیل در مقطع و موسسه ای مشخص و به مدت زمان تحصیل برای متقاضی صادر می شود.سوالی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که چگونه ویزای  تحصیلی کانادا بگیریم ؟ برای گرفتن ویزای تحصیلی به دو صورت می توانید اقدام کنید یا به صورت آنلاین یا از طریق پر کردن فرم موجود در وب سایت مهاجرت و شهروندی کانادا می توانید اقدام کنید. گام بعدی اسکن مدارک تحصیلی  می باشد که این مدارک بنا به کشوری که در آن زندگی می کنید متغیر است.

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

ویزای کار موقت کانادا

برای اشتغال در فرصت کاری مشخص و در شهر مشخص و برای محدود زمانی حداکثر 4 ساله صادر می گردد.

سوپر ویزای کانادا

برای والدین و یا پدربزرگ و مادربزرگ افرادی صادر می شود که خود دارای ویزای موقت یا دائم کانادا باشند. اعتبار این ویزا حداکثر 10 ساله است.

ویزای کانادا برای سرمایه گذاران و کار آفرینان 

در این برنامه شرایط خاص و تسهیل کننده ای دیده شده تا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری گزینه ای جذاب برای صاحبان کسب و کار و استارت آپ ها باشد.

بسته به سوابق شغلی و تحصیلی شما، هر کدام از این گزینه ها می تواند دروازه ورود به کانادا را برای شما و خانواده تان بگشاید. در این میان جمع آوری اطلاعات صحیح و دقیق، گرفتن مشاوره از وکلای مهاجرتی مجرب و انتخاب استراتژی مهاجرتی صحیح کلید موفقیت پروژه مهاجرت شما خواهد بود.


هزینه مهاجرت به کانادا

پس از انتخاب استراتژی متناسب با موقعیت شما، حال باید در مورد هزینه های واقعی مهاجرت به کانادا صحبت کنیم. بسته به نوع ویزای درخواستی شما، هزینه های مختلفی را باید به دولت کانادا پرداخت کنید. به طور کلی هزینه مهاجرت به کانادا به 5 سرفصل تقسیم می شود :

  • هزینه های اقامت موقت
  • هزینه های موقت دائم
  • هزینه های پشتیبانی مالی خانواده
  • هزینه های شهروندی
  • هزینه های مربوط به اپلای و سرویس ها

به طور مثال هزینه های رسمی ویزای توریستی کانادا و ویزای تحصیلی کانادا را در جدول های زیر ارائه کرده ایم.

هزینه ویزای توریستی کانادا

انواع هزینه ها

هزینه به دلار کانادا

هزینه ویزای مولتی کانادا (شامل ویزای سوپر) – به ازای هر نفر.

(ویزای اقامت موقت برای رفت و برگشت یک یا چند باره توسط فرد)

۱۰۰

هزینه تقاضای ویزای بازدیدکننده ها – برای ۵ نفر یا بیشتر

(ویزای اقامت موقت برای رفت و برگشت یک یا چند باره توسط فرد)

 

برای واجد شرایط بودن برای این هزینه، شما و خانواده باید همزمان برای این موضوع اقدام کنید و بچه های شما باید کمتر از ۲۲ سال سن داشته باشند

۵۰۰

افزایش زمان اقامت برای بازدیدکننده ها – به ازای هر نفر

۱۰۰

بازگردانی وضعیت خود به بازدیدکننده (هزینه اپلای ضروری نیست)

۲۰۰

هزینه ویزای تحصیلی کانادا

انواع هزینه ها

هزینه به دلار کانادا

هزینه مربوط به تقاضای صدور ویزای تحصیلی کانادا – به ازای هر نفر ( شامل درخواست افزایش مدت زمان تحصیل)

۱۵۰

بازگردانی وضعیت خود به یک دانشجو

۳۵۰

(هزینه بازگردانی وضعیت ۲۰۰ دلار و هزینه مجوز تحصیلی جدید ۱۵۰ دلار است)

 

موسسه حقوقی اپلو با تیمی مجرب و حرفه ای همراه با بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو شما را در مهاجرت به کانادا یاری می کنند. خدمات موسسه حقوقی اپلو شامل اخذ ویزای کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی ، اخذ ویزا از طریق اکسپرس اینتری ، سرمایه گذاری در کانادا واخذ اقامت دائم کانادا می باشد. جهت مشاوره رایگان می توانید به شماره زیر تماس حاصل کنید.

 ۲۲۷۰۲۵۹۷-۰۲۱ - ۰۲۱

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز