خبرگزاری کار ایران

انواع نرده حفاظ ساختمان

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۴۶۶

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ روی دیوار ، حفاظ پنجره، حفاظ درب آکاردئونی از جمله انواع حفاظ‌های ساختمان هستند.

ایلنا؛ شرکت آهن سازه با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 1200 پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ نرده برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، سر نیزه حفاظ و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی ... با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد.

تولید و صادرکننده بیش از 100 مدل نرده حفاظ ساده و فرفورژه مدرن زیبا جهت پنجره و درب منزل و حیاط, باغ, ویلا, مجتمع مسکونی, کارخانه و ...

09127800603

حفاظ شاخ گوزنی

امروزه برای امنیت در منازل و مکان های تجاری از سیستم‌ هایی مانند فنسهای الکتریکی، قفل‌های الکترونیکی، دوربین‌های مداربسته، انواع حفاظ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی fence shield Deer Horn ، حفاظ لیلیوم، حفاظ بوته‌ای، حفاظ آبشاری، حفاظ نیزار، حفاظ بوته خاری طرح حفاظ شاخ گوزنی و … استفاده می‌شود.

توصیه می‌شود جهت افزایش امنیت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامه‌های خود داشته باشید.

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .

انواع نرده حفاظ ساختمان

حفاظ پنجره

یکی دیگر از راه های محافظت از ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window می باشد. در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد . حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد.

انواع نرده حفاظ ساختمان

درب آکاردئونی

آهن سازه مرکز فروش درب آکاردئونی آهنی Iron Folding Door و انواع نرده حفاظ ساختمان در بازار آهن تهران است .

انواع نرده حفاظ ساختمان

درب آکاردئونی به جهت امنیت برای روی درب آپارتمان بصورت کشویی بهترین و امن ترین حفاظ منزل است که بصورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود و فضا را اشغال نمیکند . این درب از متریال های متفاوتی در دو نوع داخلی و خارجی ساخته می‌شود. شما باید برحسب نیازتان با توجه به لیست زیر انتخاب و با ما تماس بگیرید و سفارش دهید.

09127800603

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز