خبرگزاری کار ایران

گردش در کوبا با تور کوبا ریسمون

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۶۷

تور کوبا ریسمون یکی از راه هایی است که می‌توانید برای رفتن به کوبا با صرف هزینه کمتر و کیفیت بهتر انتخاب کنید. کوبا مانند برخی از کشورهای اطراف ایران نیست که تعداد ایرانی ها در آنجا زیاد باشد. به همین دلیل برای رفتن به این کشور بهتر است با تور سفر کنید که تور کوبا ریسمون فرصت مناسبی را برای مسافران کوبا فراهم کرده است.

تور کوبا ریسمون یکی از راه هایی است که می توانید برای رفتن به کوبا با صرف هزینه کمتر و کیفیت بهتر انتخاب کنید. کوبا مانند برخی از کشورهای  اطراف ایران نیست که تعداد ایرانی ها در آنجا زیاد باشد. به همین دلیل برای رفتن به این کشور بهتر است با تور سفر کنید که تور کوبا ریسمون فرصت مناسبی را برای مسافران کوبا فراهم کرده است.

مختصری راجع به کوبا

کوبا کشوری است که در قاره آمریکا و آمریکای جنوبی قرار دارد. کوبا بزرگ ترین جزیره از جزایر دریایی کارائیب است. و در ما بین خلیج مکزیک با اقیانوس اطلس و دریای کارائیب قرار گرفته است. کشور کوبا دارای فرهنگ های متفاوتی است که یکی از دلایل جذاب شدن این کشور برای گردشگران نیز همین است و با تور کوبا ریسمون می توانید از نزدیک شاهد این جذابیت باشید. برای مثال فرهنگ اسپانیایی ها، بردگان آفریقایی و بومیان آفریقایی را دارا است. محصولات صادراتی این کشور از ابتدا تا به امروز شامل محصولات پزشکی، شکر، ماهی، تنباکو، مرکبات و مانند بیشتر کشورهای آمریکای جنوبی قهوه است.  که این محصولات بیشتر به کشورهای هلند، کانادا، چین و اسپانیا صادر می شوند و بسیار در اقتصاد این کشور تأثیر گذار هستند. این کشور حدود 400 سال تحت استعمار اسپانیا بود.

پس از اینکه به طور کامل از اسپانیا جدا شد جمهوری کوبا نام گرفت. که پایتخت این کشور نیز شهر بسیار زیبای هاوانا است. از افراد تأثیر گذار کوبا فیدل کاسترو، ارنستو چگوآرا و رائول کاسترو را می توان نام برد که در تمامی دنیا شناخته شده هستند و نام آنها برای همه اشخاص جهان آشنا است. آب و هوای این کشور نیمه گرمسیری است. گاهی بادهای شدیدی در آنجا می وزد که باعث کاهش رطوبت و گرمای هوا می شود و برای سفر به این منطقه با تورکوبا ریسمون لباس های تقربیا خنک همراه داشته باشید. زبان رسمی این کشور اسپانیایی است که همان طور که گفته شد مدت زیادی تحت استعمار اسپانیا بود که این قضیه در زبان این کشور مؤثر بود. واحد پول کوبا پزو است  و علاوه بر این واحد چول دیگری به نام cuc دارند که به مسافران می دهند و می توانید از ایران دلار تهیه کنید و بعد در صورت نیاز واحد پول کشور کوبا را تهیه نمایید. دیدن کوبا با تور کوبا ریسمون را از دست ندهید.

گردش در کوبا با تور کوبا ریسمون

دیدن جاذبه های کوبا با تور کوبا ریسمون

کوبا یکی از کشورهایی است که دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی است و با تور کوبا ریسمون می توانید به راحتی تمامی آن مکان های دیدنی و جذاب را ببینید. به دلیل جذابیت و بی نظیر بودن مکان های تاریخی و غیر از این طبیعت بکر این کشور هر سال از تمامی نقاط دنیا به این کشور سفر می کنند. هاوانای قدیم یکی از مکان هایی است که تاریخ قدیم کوبا را در آنجا به وضوح می توانید ببیند. و با قدم زدن در میان ساختمان های تخریب شده و نئو کلاسیک کوبا یک حس عالی را تجربه کنید و برای دیدن هاوانای قدیم حداقل یک روز باید وقت بگذارید. کلیسای جامع به نام سن کریستوبال مکان دیدنی است که توجه همه گردشگران را به خود جلب می کند. و با نام کلیسای مریم مقدس هم شناخته می شود.

 گردشگران با دیدن سقف و دیوارهای مجسمه های این کلیسا از زیبایی بی نظیر آن دچار شگفتی شوند. یکی از رستوران های کوبا به نام la bodeguita medio رستورانی است که تقریبا تمامی افراد مشهوری که به این کشور سفر کرده اند مانند ارنست همینگوی، پابلو نرودا، گابریل گارسیا مارکز و بسیاری از چهره های سر شناس دیگر در آن قدم گذاشته اند. و برای اولین بار نیز نوشیدنی محبوب و معروف موهیتو در این رستوران ابداع شد. و این رستوران با حال و هوای نوستالژی و امضای افراد معروف بر روی در و دیوار آن این ماکن را به جای دیدنی تبدیل کرده است. قلعه قدرت واقعی از مکان های دیدنی است که برای جلوگیری از حمله دزدان دریایی ساخته شده و اشیا و لوازم قیمتی قدیمی آن باعث تماشایی شدن این قلعه شده است. همچنین با تور کوبا ریسمون می توانید از موزه شهر، میدان قدیمی، میدان سن فرانسیسکو، خیابان ابیسپو، قلعه سن سالوادور لاپونتا، هتل اینگلترا، مالکون و قلعه سن کارلوس کابانا دیدن نمایید و از تماشای این جاهای بی نظیر لذت ببرید در کل می توان گفت خیابان ها وساختمان های رنگی رنگی و مردم شاد کوبا از ابتدای ورود به این کشور جاذبه دیدنی و گردشگری محسوب می شوند. اگر خواهان سفری شاد و به صرفه و با آرامش به کوبا هستید تور کوبا ریسمون را از دست ندهید و با تور کوبا ریسمون سفری عالی و خاطره انگیز به کوبا را تجربه نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز