خبرگزاری کار ایران

لبخند دوباره بر چهره پیشکسوتان در آیین تجلیل از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۷۵۶

آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت با حضور مهندس بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ، سعید ظفرمند سرپرست امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی در تالار آهن برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امیری تجلیل از بازنشستگان را ، قدردانی از 30 سال خدمت صادقانه دانست و گفت: این فولاد مردان با تلاش و کوشش خود چرخ صنعت کشور را به چرخش در می آوردند و این جشن تجلیل از زحمات این افراد است که به فیض بازنشستگی نایل آمدند . وی به نقش خانواده ها در حمایت از تلاشگران شرکت اشاره کرد و یاد آور شد : خانواده ها با مهیا کردن محیطی امن نقش اساسی در آرامش کارکنان در محیط سخت کاری ذوب آهن دارند .

مدیر روابط عمومی شرکت گفت : دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در زمینه های مختلف حاصل دسترنج تمامی کارکنان است . وی افزود : هم اکنون فرصت مناسبی برای بازنشستگان شرکت است که سال های که در کنار خانواده نبودند را جبران کنند و از این فرصت بهترین بهره را ببرند .

امیری با اشاره به رکوردهای اخیر در تولید چدن گفت : در چندین ماه گذشته 10 درصد افزایش تولید داشتیم که با ادامه این روند می توانیم به عدد3 میلیون و 50 هزار تن تولید چدن در پایان سال برسیم و امید است در سال آینده به 3میلیون 600 هزار تن تولید که ظرفیت اسمی ذوب آهن اصفهان است دست یابیم .وی به 286 شهید و 14 هزار رزمنده شرکت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آور شد : کار در ذوب آهن اصفهان و کسب روزی حلال در آن یکی از سخت ترین کارها است که فولاد مردان بازنشسته شرکت به آن دست یافتند که این شایسته تقدیر است .

مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان را مادر صنعت فولاد کشور دانست و گفت : از دیگر دستاوردهای شرکت تربیت و آموزش نیروهای متخصص و انتقال آن  به دیگر صنایع فولادی می باشد .وی افزود : معادل 25 درصد فضای تولید هر مجتمع تولیدی باید فضای سبز باشد که این مقدار در ذوب آهن اصفهان 16 هزار پانصد هکتار معادل 84 برابر استاندارد های زیست محیطی است .

در حاشیه این جشن با تعدادی از بازنشستگان گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :

ایرج تقی زاده بازنشسته در حوزه مدیریت خرید تجهیزات  با مثبت ارزیابی کردن این جشن برای بازنشستگان  گفت : برپایی اینگونه جشن ها باعث ایجاد دلگرمی و نشاط برای بازنشستگان و خانواده هایشان و یادآور سال ها تلاش و کوشش در این مجتمع عظیم صنعتی خواهد بودامروز خاطره خوبی برای خود و خانواده ام در ذوب آهن رقم خورد.

کرمی بازنشسته در مدیریت نورد گفت: برگزاری اینگونه جشن هاتوسط شرکت سبب جمع شدن کارکنان و خانواده ها در کنار هم با یکدیگر می شود که می تواند تاثیر بسیار مثبتی در محیط کار ، روحیه فرد و خانواده  می شود امیدوارم ذوب آهن روز به روز در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار بگیرد.

غلامرضا صمدی بازنشسته درمدیریت کوره بلند : خواستار افزایش کیفیت برنامه و موسیقی شد وضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشن گفت : مسئولین شرکت با برپایی این جشن ها لزوم اهمیت و توجه به نیروی انسانی و کرامت بازنشستگان را مدنظر قرار داده اند .

مرتضی طاهری بازنشسته  در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی گفت : دعوت از بازنشسته ها و خانواده های آن ها برای حضور مجدد در ذوب آهن و اجرای برنامه های متنوع نشان می دهد نسل جدید همکاران به تلاش بازنشسته ها و نسل قبلی ها احترام قائل هستند ضمن تشکر از دست اندرکاران این جشن ها برای بازنشستگان ذوب آهن در ادامه راه آرزوی سلامتی و موفقیت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز