خبرگزاری کار ایران

فروش اقساطی محصولات کیا + جزئیات

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۴۲

در بازار کشور ما کمپانی کره‌ای کیا نقش بسیار پررنگ و با اهمیتی دارد بهتر است بین اینکه در تمامی بازارهای جهان کیا یک اهرم اصلی شرکت خودروسازی می‌باشد که بر سر خودروهای نیمه گران قیمت و لوکس رقابت می‌کند.

برای فروش اقساطی خودرو با شرایط استثنایی تحویل مدت دار و تحویل فوری خودرو می‌توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

فروش اقساطی کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج یکی است برترین خودروها با پرفروش ترین خودروهای کمپانی کیا می باشد این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی بسیار زیادی برخوردار است می‌توان به سیستم فرمان پذیری و هدایت قدرت کمکی هیدرولیکی تلسکوپی و با تنظیم برقی اشاره کرد همچنین می‌توان به سیستم تهویه مطبوع کنترل اتوماتیک دو منطقه‌ای اشاره کرد. این خودرو دارای سنسورهای بسیار زیادی از سنسور پارک خودرو سنسور باران به همراه کنترل کننده سرعت برف پاک کن ها می باشد. همچنین سیستم صوتی که در این خودرو به کار رفته جزو بهترین سیستم صوتی در بین تمامی خودروها می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از فروش اقساطی کیا اسپورتیج با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساطی کیا اپتیما

کیا اپتیما محبوب ترین سدان خانوادگی در ایران میباشد. کیا اپتیما از یک پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی استفاده میکند. همچنین از جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته و سیستم ترمز استراتژی بهره می برد. سیستم صوتی کیا اپتیما جزو بهترین سیستم های صوتی در بین تمامی خودروهای کیا می باشد که دارای ۱۶ بلندگو طراحی شده با توان ۳۶۰ وات همچنین سیستم گوشی اندروید و ios برای اپتیما در نظر گرفته شده است. کیا اپتیما توانسته بالاترین ستاره ایمنی از تست تصادفات سازمان بیمه آمریکا و isi اروپا نمره ۵ را بگیرد و این نشانه امنیت بالای این خودرو را می رساند.

شما می توانید برای اطلاع از فروش اقساطی کیا اپتیما با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساطی کیا سورنتو

کیا سورنتو به شدت به دنبال رقابت در بازار های کراس اوور و ۷ سرنشین است. از تغییرات کیا سورنتو نسبت به نسل قبلی می توان گفت که کابین سورنتو عوض شده است به طوری که تزیینات کروم طراحی داشبورد و بدنه و همچنین ریزه کاری هایی در بدنه خودرو همه و همه باعث شده این خودرو نسبت به نسل قبل پیشرفت زیادی داشته باشد. ردیف سوم صندلی های کیا سورنتو بزرگتر و با استانداردهای بیشتر و با امکانات بسیار زیادی عرضه شده از این امکانات می توان به گرمکن سردکن و همچنین سیستم صوتی و تهویه جدا نسبت به مابقی سرنشینان اشاره کرد. همچنین این خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ استفاده می کند که قدرت ۲۹۰ اسب بخار برای این خودرو فراهم کرد که در نوع خود بسیار بی نظیر و عالی می باشد و شما هیچ مشکلی را در سرعت با این موتور به حس نخواهید کرد.

برای فروش اقساطی خودرو محصولات کیا با شرایط استثنایی تحویل مدت دار و تحویل فوری خودرو می‌توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز