خبرگزاری کار ایران

جت اسکی در آنتالیا

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۷۵

اسکی وسیله ای مناسب و هیجان انگیز برای گشت گذار در دریا ها و اقیانوس ها به حساب می آید، سرعت بالای این وسیله نقلیه جذابیت آن را دو چندان کرده و نظر افراد بسیاری را به سمت خود جلب نموده است.

تفریحات آبی، یکی از هیجان انگیز ترین و محبوب ترین جاذبه های تفریحی موجود در نقاط مختلف دنیا به حساب می آیند، این دسته از تفریحات معمولا در شهر های ساحلی در دسترس بوده و تنوع بسیاری دارند، از انواع آن ها می توان به غواصی، قایق سواری، فلای بورد، جت اسکی، ماهی گیری و غیره اشاره نمود، یکی از شهر های ساحلی محبوب که تفریحات آبی موجود در آن نظر افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده، آنتالیا می باشد.

سالانه گردشگران بسیاری برای استفاده از امکانات و تفریحات آبی این شهر، تور آنتالیا را در برنامه سفر خود قرار می دهند، همانطور که پیش تر به آن اشاره شد تفریحات آبی دارای انواع مختلفی می باشد، از معروف ترین تفریحات آبی این شهر می توان به جت اسکی اشاره کرد. برای رزرو آسان تور لحظه آخری ترکیه می توانید از طریق وبسایت لحظه آخر ما را دنبال کنید.

 

جت اسکی در آنتالیا

جت اسکی وسیله ای مناسب و هیجان انگیز برای گشت گذار در دریا ها و اقیانوس ها به حساب می آید، سرعت بالای این وسیله نقلیه جذابیت آن را دو چندان کرده و نظر افراد بسیاری را به سمت خود جلب نموده است، برای استفاده از جت اسکی در آنتالیا می توانید به کلوپ های مختلفی که به گردشگران جت اسکی اجاره می دهند، مراجعه کنید. برای خرید سریع تور استانبول کلیک کنید.

قابل توجه است که جت اسکی ها معمولا یک یا دو نفره می باشد، همچنین برای استفاده از این وسیله لازم است که قوانین زیر را رعایت فرمایید:

  • انجام حرکات نمایشی ممنوع است.
  • پوشیدن جلیقه نجات الزامی می باشد.
  • نزدیک شدن به اسکله ممنوع است.
  • بالا رفتن سرعت از حد مشخص ممنوع می باشد.

جت اسکی در آنتالیا

 

برخی از ورزشکاران به صورت حرفه ای این ورزش آبی را دنبال کرده و با استفاده از جت اسکی به انجام حرکات نمایشی می پردازند، بازدید از نمایش این افراد خالی از لطف نیست، لازم به ذکر است که این افراد از لوازم ایمنی مناسب استفاده می کنند. تور آنتالیا

هدایت این وسیله تفریحی تقریبا آسان بوده و هر شخص بدون نیاز به تجربه قبلی از پس هدایت آن برخواهد آمد، اگر شما هم به سرعت و ورزش های آبی علاقمند هستید، جت اسکی در آنتالیا را فراموش نخواهید کرد. هزینه استفاده از جت اسکی در این شهر مناسب بوده و در دسته تفریحات ارزان قیمت قرار می گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز