خبرگزاری کار ایران

نکات کلیدی برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۶۹

مسافران خبره به طور آنلاین اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی می کنند و تمامی کارهایشان را آنلاین انجام می دهند.

خرید آگاهانه بلیط هواپیما

در هر شغل و جایگاهی که باشید،وقتی کاری را بیش ازحد انجام دهید با همه ی جوانب آن کار آشنا خواهید.سفر کردن نیز به همین صورت است.افراد بسیاری هستند که به دلایل مختلف چه کاری و یا غیرکاری زیاد مسافرت می روند.این افراد در خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی بسیار حرفه ای عمل کرده و راحت و بدون دردسر مراحل سفر خود را سپری می کنند.در این مقاله سعی داریم شما را ترفندهای گوناگون هنگام رزرو و یا خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی آشنا کنیم تا شما هم بتوانید مانند افرادی که دائما با ایرلاین ها و بلیط هواپیما سروکار دارند، حرفه ای عمل کرده و آگاهانه به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی بپردازید.با خواندن این مقاله بی شک به نکات و زوایای گوناگون پروازها پی خواهید برد.

همیشه آنلاین اند!

مسافران حرفه ای یعنی آن دسته از مسافرانی که دائما آنلاین کارهای خود را انجام می دهند.این افراد همیشه برای زمانشان ارزش قائل هستند و در وقتشان صرفه جویی می شود. مسافران خبره به طور آنلاین اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی می کنند و تمامی کارهایشان را آنلاین انجام می دهند.برخی از آژانس های هواپیمایی امکانات زیادی را برای مسافران درنظر می گیرند.مثلا اگر مسافری بلیط ارزان هواپیما را خریداری کند وطبق شرایط مسافردرشرایط موجه مشکلی پیش آید،بلیطشان قابل بازگشت خواهد بود و پولی که بابت خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی پرداخت کرده بودند،به حسابشان بازخواهد گشت.

بلیط سیستمی بهتر است!

اگر با افرادی که دائما در سفر کاری و یا غیرکاری هستند به گفت و گو بپردازید متوجه خواهید شد که این افراد بلیط سیستمی را ترجیح می دهند و معمولا این بلیط را خریداری می کنند.علت این امر کاملا واضح است،چراکه خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی سیستمی انعطاف بیشتری دارند و اگر کسی به دلایل مختلف بخواهد برنامه اش را تغییر دهد،با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی این بلیط می تواند آن را پس دهد و بلیط ارزان هواپیما دیگری را جایگزین کند.در برابر این بلیط ها،بلیط های چارتری وجود دارد که دارای انعطاف پذیری کمتری می باشند.افرادی که دائما در حال پرواز هستند خیلی از بلیط های چارتری استفاده نمی کنند.

افراد حرفه ای بهترین شرکت فروش را برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی انتخاب می کنند

مسافران حرفه ای ترفندهای گوناگونی را برای بلیط ارزان هواپیما به کار می گیرند که یکی از آن ترفندها سروکار داشتن با شرکت های آنلاین خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی می باشد.این شرکت ها کامل بوده و شهرهای مختلفی را نیز تحت پوشش خود قرار می دهند. مراحل خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی در این گونه شرکت ها زمان بر نمی باشد.

اگر آژانس هواپیمایی خود را آگاهانه انتخاب کنید،می توانید به آسانی و تنها درفرصتی کم اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی مقصد موردنظرتان به صورت آنلاین کنید.از محاسن دیگر انتخاب شرکت های خوب این است که اگر در حین خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی مشکلی برایتان پیش آید و اگر هرگونه سوالی در ذهن شما جرقه بزند،می توانید با بخش پشتیبانی تماس داشته باشید و مشکلاتتان را مطرح کنید.واحد پشتیبانی با صبر و حوصله به تمامی مشکلات و سوال های شما پاسخ خواهند داد.

افراد حرفه ای معمولا از یک جا اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی می کنند

این مسئله راجع به همه ی ما صدق می کند.بارها برایمان پیش آمده که وقتی از خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی خود راضی باشیم،در دفعات بعدی نیز سعی می کنیم همان کیفیت را حفظ کرده و از جایی که رضایتمان را جلب کرده دوباره خرید می کنیم. بلیط ارزان هواپیما نیز به این شکل است.اگر آژانس های هواپیمایی بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند،مسافران بسیاری دوباره از همان آژانس اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی  می کنند.

نکته ی مهم این است که افراد حرفه ای معمولا از یک جا بلیط خود را می خرند و سعی می کنند که همان روند را ادامه بدهند.البته این تنها در صورتی میسر است که مسافران از خدمات ارائه شده ی شرکت های مسافرتی رضایت کامل داشته باشند تا مسافران با رضایت کامل باز از همان جا اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی کنند.

نکات کلیدی برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی

پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان توسط حرفه ای ها

همه ی ما برای فاصله گرفتن از کارهای روزمره و رفع خستگی به سفر احتیاج داریم اما گاهی این سفرها هزینه های سنگینی را به دنبال خواهند داشت.راه هایی نیز وجود دارند تا بتوان این هزینه ها را کم تر کرد و بلیط هواپیما را با قیمت بهتری تهیه کرد.درادامه به این راهکارها خواهیم پرداخت و نکاتی را به شما درخصوص پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما را خواهیم گفت.

بلیط هواپیما را زودتر رزرو کنید

به خاطر داشته باشید که برنامه چیدن به موقع همیشه به شما کمک کرده و مانع پرداخت هزینه ی اضافی خواهد شد.برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی و برنامه ریزی سفر، زودتر اقدام کنید.با رزرو سریع بلیط از تخفیف های خوبی بهره مند خواهید شد.

برای رزرو بلیط از وبسایت های مقایسه ای استفاده کنید

بهترین کار برای رزرو بلیط هواپیما این است که سایت های مختلف را بررسی کنید.در این صورت شما می توانید لیست پروازهای مقصد را به همراه تفاوت قیمت ها مقایسه کنید.اگر می خواهید ارزان ترین بلیط را بخرید،به جای مشخص کردن تاریخ مشخص در وبسایت ها،کل ماه را درنظر بگیرید.

در آخر هفته ها بلیط رزرو نکنید

اگر هنگام خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی نرخ ها را با هم بسنجید متوجه می شوید که رزرو کردن بلیط در آخرهفته ها گران تر از اواسط هفته است.این قیمت ها پس از گذشت تعطیلات کمتر خواهند شد.اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید آن را به آخر هفته ها نگذارید و بهترین حالت رزرو در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه می باشد.

از تخفیف ها در خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی استفاده کنید

اگر در کانال های مختلف آژانس هواپیمایی عضو باشید و با چک کردن مرتب سایت های آژانس ها می توانید از زمان تخفیف بلیط ها باخبر شوید و از تخفیف های ویژه برای استفاده کنید.

از پرواز غیر مستقیم استفاده کنید

همیشه به مسیرهای جایگزین فکر کنید.پرواز مستقیم مسیرهای طولانی گران تر می شود و اگر پرواز در شهری متوقف کرده و از آن جا به سمت مقصد برود،به صرفه تر است.قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی این نکات را درنظر بگیرید.

از بلیط لحظه آخری استفاده کنید

اگر تاریخ سفر برایتان از اهمیت کمتری برخوردار است،می توانید از بلیط های لحظه آخری استفاده کنید که قیمت کمتری دارند.نکته ی مهم این است که این بلیط ها باید از جای معتبر خریداری شوند.این بلیط مناسب افرادی است که بسیار اهل مسافرت هستند و مقصد برایشان اهمیتی ندارد.پس به راحتی می توانند بهترین و ارزان ترین را انتخاب کنند بی آنکه محدودیتی داشته باشند.

عضو خبرنامه ی ایرلاین و یا آژانس مورد علاقه تان شوید

جست و جو کردن تخفیف های ویژه از میان این همه آژانسی که وجود دارد کارآسانی نیست.به ترین راه این است که در خبرنامه یای که مدنظرتان است عضو شوید و از پیشنهادات ویژه و آفرهای آن به موقع باخبر شوید.بهترین راه برای سردرگم نشدن هنگام مشاهده ی لیست بلیط هواپیماهمین است.

نکات کلیدی برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی

 بلیط هواپیما را از ۷ هفته قبل رزرو کنید

ایرلاین ها برای پر کردن صندلی های خالی در لحظات آخر آفرهایی را ارائه می دهند که گاهی تا 50% و حتی بیشتر ارزان تر هستند.روشی دیگر برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی با قیمت کم تر این است که شما خیلی زودتر و تقریبا از 7هفته زودتر اقدام به خرید کنید.

بلیط یکطرفه را به خاطرتان بسپارید

اکثر مردم ترجیح می دهند تا زمان سفر بلیط هواپیما را به صورت 2طرفه خریداری کنند.با این کار آرامش بیشتری در طول سفر دارند و به عبارتی خیالشان آسوده تر است.اما گاهی به بلیط های یک طرفه هم نظری داشته باشید.مزیت این بلیط ها بر آن است که اگر به هر دلیلی نتوانستید در تایم مورد نظر بازگشته و خودتان را به فرودگاه برسانید]هیچ نگرانی نیست و ضرر نکرده اید.شما می توانید با خیال آسوده گشته و بلیط ارزان هواپیما را برای برگشت انتخاب کنید؛ بدون آنکه عجله ای داشته باشید.

اصل ۲۴ ساعت را عملی کنید

این اصل بدین صورت است که شما باید از 24 ساعت قبل اقدام به کنسلی بلیط خود کنید.اگر این عملیات را طی این زمان مشخص انجام دهید هزینه ی مربوطه به شما بازخواهد گشت اما اگر این اصل را فراموش کنید و در زمان مشخص شده کنسل نکنید،هزینه ای به شما تعلق نخواهد گرفت.شایان ذکر است که همه ی آژانس های هواپیمایی از اصل 24 پیروی نمی کنند.

منبع: خرید بلیط هواپیما خارجی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز