خبرگزاری کار ایران

تاثیر تولید محتوا تصویری بر سئو سایت

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۴۳

رقابت در بازارهای آنلاین، شبکه های مجازی و سایت های مختلف باعث شده است مدیران سایت به طور مداوم در حال استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف برای افزایش رتبه سایت خود و افزایش میزان بازدید آن باشند. تولید محتوا به شکل صحیح و مناسب یکی از مناسب ترین و مهم ترین اصول برای ارتقا رتبه سایت است که در اشکال مختلف مانند تولید محتوا متنی، تولید محتوا تصویری، تولید محتوا ویدئویی انجام می شود.

ایلنا؛ رقابت در بازارهای آنلاین، شبکه های مجازی و سایت های مختلف باعث شده است مدیران سایت به طور مداوم در حال استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف برای افزایش رتبه سایت خود و افزایش میزان بازدید آن باشند. تولید محتوا به شکل صحیح و مناسب یکی از مناسب ترین و مهم ترین اصول برای ارتقا رتبه سایت است که در اشکال مختلف مانند تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی انجام می شود. تولید محتوای تصویری در یک سایت می تواند تا حد بسیار زیادی بر بیننده تاثیر گذاشته و او را نسبت به برند و خدمات شما آشنا کند. در این بخش شما را با تاثیر تولید محتوای تصویری بر سئو سایت بیشتر آشنا می کنیم.

تولید محتوای تصویری چیست؟

جالب است بدانید بیش از 70 درصد چیزهایی که ما می دانیم به واسطه استفاده از چشم و حافظه دیداری است. در واقع تاثیری که یک تصویر بر ذهن می گذارد چندین برابر نسبت به شنیده ها و چیزهایی که می خوانیم بیشتر است. کارشناسان بازاریابی از این ویژگی برای تولید محتوا تصویری بهره می برند. در واقع تولید محتوای تصویری در قاب تصویر به بیان نیازهای کاربران، معرفی خدمات و برند می پردازد. در تولید محتوای تصویری با توجه به نوع محصول و سلیقه طراح می توان از روش های مختلفی برای معرفی محصول استفاده کرد. می توان زمینه طنز را چاشنی تولید محتوای تصویری کرد و یا از قالب های دیگر برای ساخت تولید محتوای تصویری استفاده کرد.

تاثیر تولید محتوای تصویری بر سئو سایت:

همانطور که در بالا نیز اشاره شد تولید محتوای تصویری بر ویژگی دیداری بودن ذهن افراد تکیه کرده و سعی بر این دارد که افراد را بیش از یک تولید محتوای متنی تحت تاثیر قرار دهد. اما سوال مهمی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که تولید محتوای تصویری چگونه می تواند بر سئو سایت تاثیر گذاشته و باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل شود؟ در ادامه مهم ترین موارد از تاثیر تولید محتوای تصویری بر سئو سایت را با شما به اشتراک می گذاریم.

افزایش کلیک و ورود به سایت:

جالب است بدانید افراد زیادی برای کسب اطلاعات راجع به موضوع خاص به دنبال محتوای تصویری و یا آموزش از طریق ویدئو هستند. زمانی که شما در سایت خود از محتوای تصویری استفاده می کنید، تعداد کلیک بر آدرس اینترنتی شما و ورود به سایت 157 درصد افزایش پیدا می کند! تعداد کلیک های انجام شده بر URL یکی از مهم ترین فاکتورها بر رتبه بندی گوگل و سئو است. البته به این نکته توجه داشته باشید که مانند محتوای متنی، عنوان و عکس اولیه جذابی برای محتوای تصویری خود انتخاب کرده تا بتوانید مخاطبان خود را جذب کنید.

افزایش اعتبار توسط گوگل:

گوگل و موتور های جست و جو فاکتورهای مهمی را برای تعیین میزان اعتبار یک سایت در نظر می گیرند. یکی از این فاکتورها تنوع محتواهای موجود در سایت است. زمانی که شما در سایت خود علاوه بر محتوای متنی از محتوای صوتی و تصویری استفاده می کنید، گوگل سایت شما را قابل اعتمادتر درنظر گرفته و اعتبار بالاتری به آن اختصاص می دهد.

افزایش زمانی که کاربر در سایت شما سپری می کند:

تحقیقات نشان می دهد تولید محتوای تصویری علاوه بر آنکه میزان ورود به سایت را افزایش می دهد، زمانی را که کاربران در سایت سپری می کنند را نیز تا 2 برابر  و بیشتر افزایش می دهد. همانطور که می دانید میانگین زمان سپری شده توسط کاربران در سایت یکی از مهم ترین اصول سئو سایت و افزایش رتبه آن است.

بک لینک از سایت های پر بازدید:

امروزه سایت های اشتراک گذاری ویدئویی بسیاری مانند یوتیوب، آپارات و غیره وجود دارند که روزانه توسط میلیون ها نفر مورد بازدید قرار می گیرند. شما می توانید با اشتراک گذاری محتوای تصویری خود در این سایت ها میزان بک لینک های خود را تا حد غیرقابل تصوری افزایش دهید. اشتراک گذاری محتوای تصویری در این سایت ها هم از لحاظ تعداد بک لینک بر سئو تاثیر مثبت می گذارد و هم اعتبار سایت بک لینک دهنده را بسیار بالا برده و بر میزان اعتبار سایت شما نیز تاثیر بسزایی دارد.

افزایش ارتباط با کاربر:

نظرسنجی ها نشان می دهد در صورتی که شما یک سایت فروشگاهی داشته و اقدام به معرفی و فروش محصول خاصی می کنید، تولید محتوای تصویری میزان ارتباط و مکالمه کاربران سایت با شما را تا دو برابر افزایش می دهد. این موضوع هم مدت زمان سپری شده در سایت را افزایش می دهد، هم باعث می شود تمام ابهامات کاربر با پرسش از شما برطرف شده و کاربر راغب به خرید از شما شود.

تاثیر تولید محتوا تصویری بر سئو سایت

تولید محتوای تصویری در رایا مارکتینگ:

رایا مارکتینگ به عنوان اولین پورتال تولید محتوا در ایران به شما این امکان را می دهد که محتوای تصویری کاملا خلاقانه و متناسب با برند و کسب و کار خود طراحی کنید. رایا مارکتینگ بیش از 9 هزار گرافیست دارد که می توانند در نهایت کیفیت و خلاقیت در هر زمینه ای تولید محتوای تصویری برای کاربران خود انجام دهند. در طراحی موشن گرافیک شما به عنوان مشتری گام به گام در روند طراحی و ساخت قرار می گیرید. در ابتدا سناریو و سپس کاراکتر ها و لوکیشن برای شما فرستاده می شود تا آن را تایید کنید. بعد از تایید شما صداگذاری و طراحی نهایی انجام شده و تولید محتوای تصویری آماده می شود.

تاثیر تولید محتوا تصویری بر سئو سایت

سایر خدمات رایا مارکتینگ:

علاوه بر تولید محتوای تصویری، از دیگر خدمات رایا مارکتینگ می توان به تولید محتوا به صورت متنی، تولید رپورتاژ آگهی، طراحی سایت، طراحی کارت ویزیت و لوگو، مشاوره های بازاریابی، برگزاری دوره های مختلف در زمینه بازاریابی دیجیتال و غیره اشاره کرد.

رایا مارکتینگ با به کار گیری بیش از 7 هزار نویسنده فعال از سراسر کشور که با آزمون های تخصصی آنلاین پذیرفته شده اند، تولید محتوای شما را به نویسندگان ماهر و آشنا به زمینه کاری شما می سپارد. در تولید محتوا تمامی اصول سئو مانند کوتاه بودن پاراگراف ها، تعداد کلمات کلیدی مناسب، عنوان جذاب، علائم نگارشی و غیره رعایت می شود. متن به صورت کاملا تخصصی و جذاب نگارش شده و سپس توسط کارشناسان رایا مورد بررسی قرار می گیرد. در این صورت هرگونه ایراد و مشکل احتمالی در محتوا اصلاح خواهد شد. از آغاز تولید محتوا تا پایان، کاربر می تواند با نویسنده خود ارتباط مستقیم داشته تا هرگونه نکته خاص را به او یادآوری کند. بعد از اتمام تولید محتوا در صورتی که به هر دلیلی از محتوا رضایت نداشتید می توانید با نویسنده یا کارشناسان رایا صحبت کرده تا تغییرات لازم در محتوا ایجاد شود. همچنین می توانید یک یا دو محتوا به صورت رایگان از رایا مارکتینگ هدیه بگیرید تا با کیفیت کار رایا آشنا شوید. امکان مشاوره تخصصی و رایگان نیز از دیگر خدمات رایا مارکتینگ وجود دارد که می توانید با شماره گیری 021476285 از کارشناسان رایا مشاوره تخصصی و کاملا رایگان بگیرید.

تولید و درج رپورتاژ آگهی از دیگر خدمات رایا مارکتینگ است که به شکل تخصصی و با قیمت مناسب برای شما انجام می شود. متن رپورتاژ آگهی به صورت کاملا رایگان برای شما نگارش شده و شما تنها هزینه درج رپورتاژ را در سایت را پرداخت می کنید. متن رپورتاژ به صورت بسیار جذاب و گیرا برای شما نگارش می شود و سپس در بهترین سایتی که با خدمات شما تناسب داشته باشد درج خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات رایا مارکتینگ از قبیل تولید محتوای تصویری، ویدئویی و متنی، تولید رپورتاژ آگهی، ساخت موشن گرافیک، طراحی سایت و غیره می توانید با شماره 021476285 تماس گرفته و یک بار برای همیشه کسب و کار خود را به شیوه درست، بازاریابی و معرفی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز