خبرگزاری کار ایران

خرید مطمئن و فروش آسان خودرو را با همراه مکانیک تجربه کنید

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۰۱

در همراه مکانیک تنها خودروهایی آگهی می‌شوند که کارشناسی شده و به طور دقیق قیمت‌گذاری شده‌اند. کافیست به نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک رفته و با اطمینان کامل اقدام به خرید خودرو کنید.

ایلنا؛ خرید و فروش خودرو از آن دسته فعالیت‌هایی است که همه‌ی ما ممکن است در طول زندگی چندین بار با آن مواجه شویم. در کنار روش ها‌ی سنتی خرید و فروش خودرو همچون نمایشگاه‌ها و جمعه بازارها، روش‌های خرید و فروش آنلاین خودرو بسیار باب شده اند. این روش ها در کنار مزایای متعددی که برای افراد فراهم کرده و عملا پیدا کردن خودرو را برای خریدار و فروشنده آسان می کنند، معایب متعددی همچون بالا رفتن آمار جرائم، کلاهبرداری و سوء استفاده را نیز به همراه دارند. بنابراین؛ برای کاهش ریسک معامله خودرو می‌بایست روشی را انتخاب کنیم که علاوه بر سادگی، قابلیت اعتماد بالایی را به همراه داشته باشد. در این مقاله سعی داریم یک روش آسان و مطمئن برای خدمات آنلاین خرید و فروش خودرو را معرفی کنیم.

روش‌های سنتی خرید و فروش خودرو

شاید اولین راهی که برای خرید و فروش خودرو به ذهن می‌رسد آگهی کردن خودرو در سایت‌های مختلف آگهی‌دهنده و یا روزنامه‌ها باشد.

خرید مطمئن و فروش آسان خودرو را با همراه مکانیک تجربه کنید

باما یکی از قدیمی ترین سایت‌های خرید و فروش خودروهای کارکرده است که به عنوان مرجع اینترنتی خرید و فروش خودرو شناخته می شود. این سایت، مزایای متعددی همچون آمار بالای مشترکین و بازدیدکنندگان، کاربری آسان و فرایند حرفه ای ثبت آگهی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ثبت آگهی در این وب سایت برای 2 آگهی اول رایگان بوده، اما برای ارسال آگهی های بیشتر می بایست حق اشتراک پرداخت کنید.

دیوار و شیپور از دیگر سایت‌های معتبر آگهی خرید و فروش اجناس کارکرده هستند. البته کاربران بیشتر از اپلیکیشن موبایل این دو سایت استفاده می­کنند. این دو وبسایت به طور اختصاصی به خرید و خروش خودرو نمی پردازند بلکه آگهی‌ها و نیازمندی‌ها را برای طیف گسترده‌ای از اجناس و کالاها منتشر می‌کنند.   

رایگان بودن ثبت آگهی از مواردی است که بر جذابیت این سایت‌ها افزوده است. اما برای بهتر دیده شدن می‌بایست هزینه ای را پرداخت کنید. مثلا در شیپور برای دیده شدن آگهی باید ویتامین بخرید و در دیوار هم باید از نرده‌بان بالا رفته و هزینه پرداخت کنید.

اما آگهی کردن در سایت‌های آگهی‌دهنده همه ماجرا نیست و شما در اولین قدم با چالش قیمت‌گذاری خودرو روبرو خواهید بود. تعیین قیمت دقیق خودرو بر اساس ارزش واقعی آن اولین گام در آگهی کردن خودرو است. اگر خودرو را کمتر از ارزش واقعی آگهی کنید، مال خود را ارزان فروخته‌اید و اگر خودرو را بالاتر از ارزش واقعی آگهی کنید زمان فروش خودرو را طولانی کرده‌اید. در گام بعدی و پس از تعیین قیمت خودرو باید پاسخگوی تماس‌های متعددی باشید که بسیاری از آنها دلالانی هستند که سعی دارند خودرو شما را به کمترین قیمت خریداری کنند. علاوه بر این مجبور هستید بازدیدهای فراوانی به افرادی بدهید که خریدار واقعی هم نیستند. همه این موارد و احتمالات روبرو شدن با کلاهبرداران باعث شده تا نیاز به یک روش جدید در فروش خودرو احساس شود.

فروش خودرو سفارشی خدمتی است که همراه مکانیک در اختیار کاربران قرارداده تا برای فروش خودرو دغدغه ای نداشته باشند.

فروش آسان و خرید مطمئن خودرو از همراه مکانیک

همراه مکانیک از مجموعه هایی است که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش خودرو، خصوصا خودروی کارشناسی شده فعالیت می‌کند. نکته ای که خدمت فروش خودرو سفارشی همراه مکانیک را از روش‌های سنتی متمایز می‌کند تمرکز این مجموعه در بحث کارشناسی خودرو است. در همراه مکانیک تنها خودروهایی آگهی می‌شوند که کارشناسی شده و به طور دقیق قیمت‌گذاری شده‌اند. کافیست به نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک رفته و با اطمینان کامل اقدام به خرید خودرو کنید.

مهمترین مزیت خرید از نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک این است که اطمینان دارید خودرویی که می‌خرید با آنچه که می‌بینید تفاوتی ندارد چرا که گزارش کامل کارشناسی خودرو در اختیار شماست تا قبل از خرید از تمام معایب خودرو اطلاع داشته باشید.

خرید مطمئن و فروش آسان خودرو را با همراه مکانیک تجربه کنید

علاوه بر این، همراه مکانیک خدت فروش سفارشی را برای کاربرانی که وقت و تجربه کافی برای فروش خودرو  ندارند ارائه کرده است. در خدمت فروش سفارشی خودرو، می توانید بدون پاسخگویی به حتی به یک تماس خودروی خود را بفروشید. کافیست به آدرس hamrah-mechanic.com/car-sell/  مراجعه کنید و در سایت همراه مکانیک ثبت سفارش کنید. کارشناسان همراه مکانیک پس از بازدید و کارشناسی 209 نقطه‌ از خودرو، اقدام به قیمت‌گذاری کرده و آگهی فروش خودرو را در سایت‌های معتبر منتشر می‌کند. کارشناس فروش همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می‌دهد تا خریدار واقعی را پیدا کرده و به این ترتیب تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه مشتری بوده و مشاوره می‌دهد.

عدم پاسخگویی به تماس‌های مشتریان، حداقل تعداد بازدید، روبرو نشدن با دلالان، فروش خودرو به بهترین قیمت، مشاوره حقوقی و البته رایگان بودن از مهمترین مزایای فروش خودرو سفارشی در همراه مکانیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز