خبرگزاری کار ایران

اهدای تمبر یادبود چهره‌های ماندگار در چهارمین جشنواره رمز موفقیت

راه‌اندازی باشگاه رمز موفقیت با حضور جوانان

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۴۸

تفاوت این دوره با دوره‌های پیشین، استقبال دانشجویان و جوانان از پنل‌های آموزشی تد بود که برای شنیدن تجربیات و سخنان سخنرانان و کارآفرین از سراسر کشور ثبت‌نام کرده و در جشنواره حضور یافته بودند.

ایلنا؛ چهارمین جشنواره ملی رمز موفقیت با هدف انتقال تجربه کارآفرینان موفق و برتر به نسل جوان و تجلیل و تکریم کارآفرینان برتر و چهره‌های ماندگار حوزه کسب و کار، با حضور ده سخنران برتر حوزه کسب و کار، جمعه گذشته در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد و از چهره‌های شاخص کارآفرین تجلیل و تمبر یادبود این مراسم که مزین به چهره سه کارآفرین و برند برتر بود، رونمایی شد.

در این دوره از جشنواره، به خلاف سیاق دوره‌های پیشین که فقط کارآفرینان برتر حوزه کسب و کار حضور داشتند، ده سخنران برتر در غالب تد (تاک‌شو) با هدف انتقال تجربه این افراد به نسل جوان، حضور داشتند و جشنواره، با فرمت پنل آموزشی تد برگزار شد. تفاوت دوم این دوره با دوره‌های پیشین، استقبال دانشجویان و جوانان از پنل‌های آموزشی تد بود که برای شنیدن تجربیات و سخنان سخنرانان و کارآفرین از سراسر کشور ثبت‌نام کرده و در جشنواره حضور یافته بودند.

موضوعات مطرح در تد شامل هوش مالی توسط ماهان تیموری، ساز و کار موفقیت در کسب و کار توسط بابک بختیاری، رمز موفقیت توسط  احمد حلت، چیدمان کسب و کار توسط  علی شریعتی‌مقدم، لزوم داشتن صداقت در کسب و کار توسط  مرجان هوشیار، چگونگی نگاه به موفقیت توسط مهدی صفایی، اصول برندینگ توسط علی رضایی، مدل‌های تجارت 2019 توسط شهرام فخار، اصول صحیح کسب ثروت توسط هومن زنگنه، تعهد در کسب و کار توسط امیرمهدی سادات‌علایی و مدیریت بحران در کسب و کار و تغییر توسط امیرحسین مظاهری و آرین اکبری هم درباره نقش ژنتیک در موفقیت تد را ارایه دادند.

بر اساس این گزارش در ادامه یلدا اسفندیاری بنیانگذار رمز موفقیت درباره چرایی تاسیس رمز موفقیت و لزوم داشتن عشق، ایمان و  باور برای رسیدن به موفقیت صحبت کرد و از راه‌اندازی باشگاه رمز موفقیت که فضایی برای تعامل نسل جوان و نسل قبل که دارای تجربه هستند خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این باشگاه خلق فضای تعامل برای انتقال تجربیات نسل موفق کارآفرین به جوانان است.

این گزارش حاکی‌ست در بخش سخنرانان ویژه محمدشریف ملک‌زاده درباره اصول تجارت جهانی و برندینگ و مهندس محمد عطاردیان سخنان کوتاهی درباره فواید کسب تجربه از تجربیات بزرگان ایراد کردند. عطارددیان درباره علل تاسیس باشگاه گفت: این باشگاه فضایی تعاملی برای انتقال تجربه موفق‌ها به نسل جوان است. بهروز فروتن هم اعتبار را شرط اصلی موفقیت معرفی کرد و مصطفی کواکبیان نماینده مجلس نیز تاکید کرد برای موفقیت باید فرزند زمان خویش باشید.

در خاتمه از مهر و تمبر یادبود رمز موفقیت رونمایی شد که مزین به سه چهره برتر مهندس محمد عطاردیان، مهندس احمد فتح‌الهی و مهندس ماهان تیموری بود و از علیرضا مطلبی، سید حسین خواب‌نما، مهدی نشاط، آرین اکبری، مجید ایرمان، علی‌اکبر رفوگران، ماهان تیموری، سید امیرپروین حسینی، پوران درخشنده، شهرام فخار، مهدی صفایی، بابک بختیاری، محمدشریف ملک‌زاده، احمد حلت، اکرم خطیبی، امیرحسین مظاهری، هومن زنگنه، امیرمهدی سادات‌علایی، نادر عطایی، مهدی پاسیار، محمد فنایی و محسن چاووشی به عنوان چهره‌های شاخص فرهنگی و کارآفرین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز