خبرگزاری کار ایران

سواحل محبوب و دیدنی استانبول

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۷۲۲

به گزارش گروه بازرگانی ایلنا، ترکیه کشور سواحل زیبا و دیدنی است که در هرکجای دنیا صحبت از زیبایی آنها می باشد و البته نا گفته نماند که این سواحل به طور قطع در فصل بهار زیبا تر و دلرباتر خواهند بود و شاید به همین دلیل است که تا حرف از تورهای نوروز 98 می شود همه ما بدون شک تور استانبول نوروز 98 را انتخاب می کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق‌تری در اختیارتان قرار دهیم.

1- ساحل سولار | Solar Beach

یکی از بزرگ ترین ساحل های اطراف استانبول، ساحل یک کیلومتری سولار است که انتخاب آن یعنی خدمات متنوعی انتظار شما را می کشد. امکانات تفریحات جذاب و هیجان انگیزی مانند جت اسکی، کایت سواری، انواع موج سواری ها، قایق سواری و ... از چیزهایی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

ساحل سولار اغلب اوقات میزبان جشنواره های موسیقی و محل برگزاری کنسرت های مختلف است که البته طرفداران زیاد و بی شمار خودش را دارد. در این ساحل محبوب، جوانان بسیاری را می بینید که برای تفریح و استراحت آمده اند.

تفریحات: صخره نوردی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، جت اسکی، انواع موج سواری، قایق موزی، کارتینگ، کایت سواری، اسکیت و بکستبال

هزینه ورودی: در طول هفته: ۱۵ لیر (حدود ۱۵ هزار تومان)، آخر هفته ها: ۲۵ لیر (حدود ۲۵ هزار تومان)

ساعات بازدید: ۹ تا ۲۱

آدرس: ترکیه، استانبول، روستای کیلیوس، توربان یولو ۴، ساحل سولار

Address: Turban Yolu ۴ Kilyos, Istanbul, Turkey

سواحل و جزیره های استانبول

2- ساحل فلوریا | Florya Beach

محله فلوریا یکی از مجلل ترین و باکلاس ترین محله های شهر استانبول در تور نوروز 98 است که در حاشیه دریای مرمره قرار گرفته دارد. ساحل زیبا، تمیز و شنی فلوریا مکانی جذاب و دوست داشتنی برای گذران ساعاتی دلپذیر در کنار دریاست. جالب است بدانید که ساحل فلوریا از جمله جاهایی است که آتاتورک به آن علاقه داشت و برای استراحت به آن جا می رفت. امروزه اقامتگاه ساحلی آتاتورک در این ساحل به موزه بدل شده و می توانید در بازدید خود سری هم به آن بزنید.

از مزایای ساحل فلوریا، قرار داشتنش درون شهر استانبول است و در صورتی که زمان ندارید تا به سواحل اطراف این شهر بروید، فلوریا جایگزین خیلی خوبی برای شماست.

تفریحات: شنا در دریا، دوچرخه سواری، پیاده روی در کنار دریا

هزینه ورود: ۲۰ لیر (حدود ۲۰ هزار تومان)

آدرس: ترکیه، استانبول، فلوریا ترن ایستاسیونو کارسیسی

Address: Florya Tren Istasyonu Karsisi, Istanbul, Turkey

سواحل و جزیره های استانبول

3- ساحل سوما | Suma Beach

سوما نه تنها ساحلی زیبا و بهشتی در کنار دریای سیاه است، بلکه مکانی با امکانات جذاب و دوست داشتنی است. محلی با اقامتگاه ها، نمایشگاه ها و محل برگزاری جشنواره های موسیقی می باشد. وقتی به سراغ سوما می روید، ساحلی طلایی، شنی و تمیز می بینید که در اطراف با تپه های سبز و دلنواز احاطه شده است. این ساحل نه تنها برای فرار از محیط شلوغ و شهری استانبول مناسب بوده، بلکه می توانید اوقات خود را با کلاس ها و تفریحات متنوعش پر کنید وسعت ساحل سوما در حدود ۲۳ هزار متر مربع است و در عصرها و شب ها طرفدارن خاص خودش را دارد.

همچنین آفرهای ویژه نوروز استانبول و سایر  تور نوروز 98 را از دست ندهید و در سایت ببینید.

خوب است بدانید در این ساحل محوطه ای برای کمپینگ و چادر وجود دارد، اما برای استفاده از آن باید از قبل هماهنگ کنید.

تفریحات: شنا در دریا، کلاس های یوگا، پیلاتس، کنسرت محلی و ...

ساعات بازدید: جمعه تا یک شنبه: ۱۲ شب تا ۱۰ صبح

آدرس: ترکیه، استانبول، خیابان اوسکومرو ۵۲

Address: Uskumru Caddesi ۵۲, Istanbul, Turkey

سواحل و جزیره های استانبول

سواحل و جزیره های استانبول

4- ساحل شیله آکوا | Şile Aqua Beach

یکی دیگر از محبوب ترین ساحل های اطراف استانبول، ساحل شیله آکوا است که با نام های ساحل آکوا و یا ساحل شیله نیز شناخته می شود. این ساحل که ۷۰ کیلومتر از محله اوسکودار استانبول فاصله دارد، محلی محبوب برای خوش گذرانی و استراحت در آخر هفته ها و روزهای تابستانی است.

در اطراف ساحل زیبا شیله آکوا، طیف گسترده ای از رستوران ها و هتل های مختلف به چشم می خورد. همچنین دومین فانوس دریایی بزرگ اروپا در همین ساحل قرار گرفته که یکی از جاذبه های اصلی شیله می باشد.

خوب است بدانید برای رسیدن به این ساحل می توانید از اتوبوس های استانبول استفاده کنید و پس از حدود ۱ ساعت و نیم در ساحل پیاده شوید.

تفریحات: شنا در دریا، ساحل گردی

آدرس: ترکیه، استانبول، اوزومکوم، محله بالی بی، خیابان آگلایانکایا

Address: Aglayankaya Caddesi | Balibey mahallesi, Uzumkum, Istanbul, Turkey

سواحل و جزیره های استانبول

5- جزیره گالاتاسرای | Galatasaray Island

شاید ندانید که درست با کمی فاصله از بخش شمالی پل بسفر، جزیره ای کوچک قرار دارد. جزیره گالاتاسرای که تنها ۱۶۵ متر با ساحل اروپایی استانبول فاصله دارد، منظره و چشم اندازی فوق العاده از بسفر را به شما هدیه می دهد.

در این جزیره کوچک چندین رستوران و کافه و دو استخر به چشم می خورند که تا حال میهمان هنرمندان مشهور بسیاری بوده است.

آدرس: ترکیه، استانبول، بشیکتاش، جزیره گالاتاسرای

Address: Galatasaray Islet, Besiktas, Istanbul, Turkey

سواحل و جزیره های استانبول

سواحل و جزیره های استانبول

6- ساحل ترو بلو  | True Blue Beach

به گزارش سفر باتو ، شما به محض مشاهده ساحل ترو بلو استانبول ، نمایی بی نظیری و رویایی از دریا را می بینید که محصور آن می شوید و اینکه در ساحل ترو بلو که یکی از پرطرفدارترین تفریحات استانبول به شمار می رود ، شما این امکان را دارید که جزایر و قایق ها را از اینجا مشاهده کنید وغروب زیبای خورشید را نظاره گر باشید و آرامشی توصیف ناپذیر را به خودتان هدیه دهید و همچنین ترو بلو علاوه بر ساحل شنی زیبا دارای استخر ، رستوران های متنوع و فوق العاده همراه با موسیقی زنده نیز دارد و درست در وسط باغ محلی برای استراحت و صرف نوشیدنی و پیش غذا مکانی تعبیه شده است و در ادامه ساحل ترو بلو یکی از محبوب تریت سواحل استانبول است که در طول تابستان در آنجا مراسم و نمایش های زنده فراوانی برگزار می شود و گردشگران با کلی هیجان روانه این ساحل می شوند و توجه داشته باشید که رستوران های ساحل ترو بلو به دلیل طراحی داخلی زیبا و چشم انداز بی نظیری که دارد در کنار منوی غذای متنوعش ، در بین گردشگران تور ترکیه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همیشه شلوغ می باشند .

7- ساحل اوزن | Uzunya Beach Club

در مورد ساحل اوزن می توان گفت که در گذشته فقط در بین ماهیگیران استانبول دارای محبوبیت بوده است ولی در چند سال گذشته مورد بازسازی قرار گرفت و به سرعت به ساحلی شلوغ در طول تابستان تبدیل شد که امروزه طرفداران خاص خودش را نیز دارد و قابل ذکر است که ساحل اوزن جزو طبیعی ترین و دست نخورده ترین ساحل در بین سواحل مشهور استانبول تافته ای جدا بافته است و در ادامه چترهایی که دراینجا موجود هستند از چوب های کوچک درست شده اند و شما می توانید بر روی شن و یا سنگ ها دراز کشیده و غرق آرامش شوید و نکته مهم اینکه رستوران دریایی اینجا روزانه ماهی های تازه و همچنین دیگر غذاهای دریایی را سرو میکند که بی نظیرند و کافه تریای این ساحل نیز جوجه کبابی ، گوشت قلقلی ، نوشیدنی و ... را برای سفارش دادن در تور استانبول نوروز 98  نیز دارد .

ساحل همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 نیمه شب باز است  و نکته بعدی هزینه ورودی آن در طول هفته حدودا 5 دلار و در روزهای آخر هفته 8.5 دلار می باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز