خبرگزاری کار ایران

یک تغییر دکوراسیون شیک و کم هزینه قبل از شروع سال جدید

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۱۰

یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها برای عید تغییر دکوراسیون خانه است. مطمئنا شما نیز میزبان مهمان‌ها خواهید بود و برای همین دوست دارید خانه‌تان هرچه بیشتر زیبا و دلنشین باشد. برای شما هم پیش آمده است از دکوراسیون منزل خسته شده‌ و به فکر نو نوار کردن آن باشید؟ اگر برای‌تان خرید وسایل جدید مقدرو نیست، نگران نباشید. شما فقط به نیاز به ایده و خلاقیت دارید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم به شما کمک کنیم ارزان‌ترین و خلاقانه‌ترین راه‌ها را پیدا کنید تا هم دکور خانه را تغییر دهید و هم از خرید وسایل غیرضروری اجتناب کنید.

ایده‌هایی برای تغییرات مبلمان

اگر از مبل‌های‌تان خسته شده‌اید به فکر ایده‌هایی برای تغییر آن‌ها باشید. خرید مبلمان و سرویس چوبی هزینه زیادی دارد. خلاقیت به خرج دهید و به‌جای تعویض کل مبلمان، آن‌ها را تعمیر کنید و یا رویه آن را دهید. مثلا برای کوسن‌ها پارچه‌های مختلف بدوزید و هرچند وقت یکبار آن‌ها را تعویض کنید و جلوه‌ای نو به مبل‌ها ببخشید. اگر بدنه مبل‌ها سالم است رنگ کردن بدنه می‌تواند شما را به مقصودتان نزدیک کند. حتی می‌توانید پارچه مبل‌ها را درصورتی‌که از ریخت افتاده‌اند عوض کنید و روکش نو بدوزید. خرابی پایه مبل‌ها، شل شدن نشیمنگاه، فرو رفتن ابرها و مشکلاتی از این دست با تعمیرات مبل کاملا قابل حل شدن است. برای سرویس خواب نیز می‌توانید از ترفندهای بالا استفاده کنید و حتی از تکه‌های پارچه‌های اضافی برای دوختن روتختی چهل تکه استفاده کنید. ریسک کنید، از وسایل قدیمی که سالم هستند استفاده کنید و با آن‌ها وسایل دکوری و تزئینی بسازید.

ایده‌های خلاقانه برای تغییر دیوارها

رنگ دیوارها در ایجاد فضای منحصر به فرد بسیار اهمیت دارد. از طرفی رنگ کردن دیوارها آنچنان هزینه زیادی را به شما تحمیل نخواهد کرد. قبل از انتخاب رنگ به اطراف نگاه کنید وسایل و مبلمان را بررسی کنید و رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل‌تان هماهنگی داشته باشد. حتی رنگ کردن قرنیزها را هم فراموش نکنید، ممکن است به‌نظرتان این جزئیات مهم نباشند اما برای یک دکوراسیون کم‌هزینه، جزئیات نقش بسیار پر رنگی را ایفا خواهند کرد. می‌توانید از استیکرهایی که در بازار موجود است و طرح‌های متنوعی دارد برای تزئین یک دیوار استفاده کنید اما مواظب باشید افراط نکنید. رنگ‌های روشن را دریابید آن‌ها خانه را بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه خواهند داد. از شلف‌های دیواری استفاده کنید. مثلا یک قسمت از دیوار را به قفسه‌های بلند و باریک اختصاص دهید و عکس‌ها یا وسایل تزئینی‌تان را داخل آن قرار دهید. اگر خودتان زمان برای انجام رنگ کردن ساختمان ندارید، حتما از یک فرد متخصص برای نقاشی ساختمان کمک بگیرید تا هم هزینه ها را مدیریت کنید و هم کار با کیفیت انجام شود.

یک تغییر دکوراسیون شیک و کم هزینه قبل از شروع سال جدید

نورپردازی را فراموش نکنید

یک نورپردازی خوب می‌تواند دکوراسیون خانه‌تان را منحصر به فرد کند. مثلا از هالوژن‌ها بالای کابینت آشپزخانه استفاده کنید و یا به نقش پرده‌ها  در نورپردازی خانه توجه کنید. پرده‌ها علاوه بر زیبایی کاربرد عملی هم دارند و به عنوان فیلتر نور عمل خواهند کرد پس یک رنگ پرده زیبا می‌تواند در نورپردازی خانه تاثیر بسزایی داشته باشد. از شمع‌ها استفاده کنید. روی شومینه و قفسه‌ها می‌تواند مکان مناسبی برای قرار دادن شمع باشد.

از متخصصان اپلیکیشن استادکار کمک بگیرید

قبل از شروع تغییرات می‌توانید با متخصصان طراحی داخلی مشورت کنید. ایده‌هایتان را مطرح کنید و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید. برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از نظرات کارشناسان می‌تواند هزینه‌های جانبی را کاهش دهد. همچنین تمام کارها را به روزها آخر موکول نکنید زیرا در روزهای پایانی سال پیدا کردن متخصصان حرفه‌ای که وقت کافی برای کمک به شما داشته باشند کار بسیار سختی خواهد بود.

یک تغییر دکوراسیون شیک و کم هزینه قبل از شروع سال جدید

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خدمات مورد نیاز خود را از استادکار سفارش دهید. استادکار با در اختیار داشتن متخصصان و تکنسین‌های حرفه‌ای مسیر ساده ای را برای شما مهیا کرده است. کافی است برای سفارش خدمات نقاشی ساختمان، تعمیرات مبلمان و پرده، نظافت منزل، تعمیرات خودرو و هرگونه خدمات ساختمانی و منزل که مدنظرتان هست، به سایت و یا اپلیکیشن استادکار مراجعه و ثبت سفارش کنید. از مزیت‌ها استادکار اعلام قیمت خدمات قبل از شروع کار است. از ویژگی‌های منحصر به فرد استادکار اعزام متخصصان به محل برای بررسی و کارشناسی رایگان خدمات موردنظرتان است. همچنین برای پیدا کردن متخصصان کاربلد می‌توانید از نظرات کاربران دیگر مطلع شوید و انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

اگر شما هم برای تغییر دکوراسیون منزل خود به کمک نیاز دارید، همین حالا به اپلیکیشن و وبسایت استادکار سر بزنید و از خدمات این مجموعه بی‌نظیر استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز