خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک:

دستیابی به اهداف راهبردی، مستلزم تلاش همه جانبه است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۰۱

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان همدان بر تلاش همه جانبه در راستای تحقق اهداف راهبردی بانک تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این بازدید، گفت: با تلاش و همت کارکنان عزیز و خدوم بانک شاهد عملکرد مطلوبی در نیمه اول سال بودیم و امیدواریم به یاری حضرت حق و تلاش همکاران عزیز این روند در نیمه دوم سال نیز ادامه داشته باشد.

وی با ابراز خرسندی از تلاش ها و اقدامات همکاران برای رسیدن به اهداف و ماموریت های بانک در استان، بر توسعه سهم از بازار و مصرف بهینه منابع در ماه های پایانی سال تاکید کرد و گفت: جذب مشتریان کلان و ارتقاء سود آوری از برنامه های اصلی و راهبردی بانک است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران و رسیدن به آن مستلزم تلاش همه جانبه می باشد .

مدیر عامل بانک بهره وری و کسب سود را فلسفه وجودی بنگاه های اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: باید برای تحقق این مهم نیز نهایت تلاش خود را داشته باشیم چرا که در قبال سرمایه گذاری سهامداران، مسئول هستیم؛ چرا که این عزیزان، سرمایه های خود را در اختیار بانک گذاشته اند، لذا عملکرد بانک باید به گونه ای باشد که بتواند رضایت سهامداران را جلب کند.

ایمانی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در نیمه دوم سال، خاطر نشان کرد: همکاران عزیز می توانند با برنامه ریزی مناسب و تلاش منسجم جمعی، در مدت زمان باقیمانده از سال 97 مطالبات معوق را به صورت چشگیر کاهش دهند.

وی در پایان ابراز داشت: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک همواره مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این بازدید معاونین امور مناطق، سرمایه انسانی و مدیر کل امور مدیران بانک نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز